Rapunzelquote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Straks ga ik weer dromen ;s
Maar welke film?
En dat is maar goed ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is goed, die heb ik nog nooit gezien.
SJONGE, ben ik net al die moeite aan het doen voor een foto van m'n gezichtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik doe die kanker TV uit godverdomme, dit slaat toch nergens op. Even douchen en me bezatten en naar cloud 9 smoken, morgen toch vrij.
Anders moet je me maar op een andere manier vermaken.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, dat is echt een leuke film.
Wie?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef krioro het volgende:
Hey maar Drizzydame, wat is jouw afkomst? Vraag ik me af.
Te lazy om te plakken en censureren en zulks.quote:
Accent?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ally is een Nederlandse. Een echte Brabanstse chick
Ah OK. Ik dacht ooit dat ze Turkse was omdat ze ergens op FOK! in het Turks praatte met zG, en qua uiterlijk zóu het kunnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ally is een Nederlandse. Een echte Brabanstse chick
lol watquote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah OK. Ik dacht ooit dat ze Turkse was omdat ze ergens op FOK! in het Turks praatte met zG, en qua uiterlijk zóu het kunnen.
Ally is gewoon van alle markten thuis.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah OK. Ik dacht ooit dat ze Turkse was omdat ze ergens op FOK! in het Turks praatte met zG, en qua uiterlijk zóu het kunnen.
en van jouquote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Juminelle het volgende:
Nu wil ik een foto van Allure zien.
Heb er een heel mapje vol mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Juminelle het volgende:
Nu wil ik een foto van Allure zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |