Inderdaad, keihandig dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
Ik hoef geeneens tv te kijken ik weet zo ook wel wat er gebeurd
Omdat Blatter.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom de fuck is die 5e man er? Die kijkt nu toch 10x de herhaling en kan alsnog dat doelpunt goedkeuren? Of nouja dat kan niet, maar WAAROM DAN NIET![]()
![]()
Lead the way schatje.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen we even naar het niet voetbal topic gaan?
Deel die eens met ons.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn Facebook news updates staat vol met FFFUUUU-
Ik voeg deze toe, link?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn fb:
zit die grensrechter wel bij de goeie opticien!?
WAT!!!! Nu weer!???? Was een wonderschoon doelpunt!
Wat zal die portugese kkgrens lekker slapen in zn cristiano ronaldo-pyjama vannacht
en weer wordt het afgekeurd net als bij twente! Wat een DRAMA!
Mwhehehe.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat zal die portugese kkgrens lekker slapen in zn cristiano ronaldo-pyjama vannacht
Goed plan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zoveel om voetbal geeft?
Ally zullen wij gewoon een film gaan kijken of zo.
Nee, al vind ik wedstrijden van dit kaliber wel leuk. Niet per se deze maar jwt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zoveel om voetbal geeft?
Fucking huillie.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik doe die kanker TV uit godverdomme, dit slaat toch nergens op. Even douchen en me bezatten en naar cloud 9 smoken, morgen toch vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |