Die is dope inderdaad, maar die zie je ook niet zoveel. Die Banksy tattoo's zijn vooral van die piece met dat meisje met die ballon.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ook man, ik vind die piece die op de cover staat echt keihard.
Die isquote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die is dope inderdaad, maar die zie je ook niet zoveel. Die Banksy tattoo's zijn vooral van die piece met dat meisje met die ballon.
[ afbeelding ]
Ik wil zoiets op m'n muur
Oh had ik heel niet gezien, ik had voor 38,50 euro besteldquote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
Jumi kon je me niet vertellen dat je voor 27 euro moet bestellen op die site.
WHUT. Had me met jou mee laten bestellen dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh had ik heel niet gezien, ik had voor 38,50 euro besteld
Wanneer je hier bent kunnen we meteen even naar die avondwinkel.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
WHUT. Had me met jou mee laten bestellen dan.Ik hoef alleen maar blikjes coca cola vanille.
Doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die is dope inderdaad, maar die zie je ook niet zoveel. Die Banksy tattoo's zijn vooral van die piece met dat meisje met die ballon.
[ afbeelding ]
Ik wil zoiets op m'n muur
Sorry, niet aan gedachtquote:Op woensdag 7 december 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
WHUT. Had me met jou mee laten bestellen dan.Ik hoef alleen maar blikjes coca cola vanille.
Kan je datquote:
Volgens mij weet jij meer dan ik?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer je hier bent kunnen we meteen even naar die avondwinkel.
Moet eerst iemand vinden die het écht goed kan. Wil niet dat iemand m'n muur verpestquote:
Hij bedoelt wanneer je bij mij mijn was komt opvouwen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij meer dan ik?
Dan verf je er toch weer overheen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Moet eerst iemand vinden die het écht goed kan. Wil niet dat iemand m'n muur verpest
Banksy even bellen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Moet eerst iemand vinden die het écht goed kan. Wil niet dat iemand m'n muur verpest
Gaan jullie dan samen naar me kijken?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij bedoelt wanneer je bij mij mijn was komt opvouwen.
Kan, maar ik kan net zo goed even wachten zodat het in één keer goed gaatquote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan verf je er toch weer overheen?
Neh, die gaan gewoon gamen met bier en een assie. Mannen he, kan je verwachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gaan jullie dan samen naar me kijken?
*proest*quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij bedoelt wanneer je bij mij mijn was komt opvouwen.
Nee hoor, dat doen we na de seks.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh, die gaan gewoon gamen met bier en een assie. Mannen he, kan je verwachten
Een threesome?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen we na de seks.
Volgens mij weet je meer dan ik? Just returnin' the favourquote:Op woensdag 7 december 2011 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen we na de seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |