quote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor inspiratie of gewoon voor een mooi fotoboek raad ik dit boek aan
[ afbeelding ]Thanks bro. Ik heb dit boek vorig jaar gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ooit nog een piece van hem op mijn ribben zetten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh.![]()
Wat vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Banksy is koning.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb dit boek vorig jaar gekregen.
[ afbeelding ]
Ik wil ooit nog een piece van hem op mijn ribben zetten.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh.![]()
Wou je trouwens in de OP of was je censuur gewoon aangepast aan deze habitat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor inspiratie of gewoon voor een mooi fotoboek raad ik dit boek aan
[ afbeelding ]Japanse tattoo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n ex heeft een Japanse sleeve en die is echt
Heb ik ook gedaan, kanker geluid wel maar maakt niet uitquote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb geen mic (meer), kan alleen via BB dan?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik ga mee.quote:
Doet me denken aan begin dit jaar. Iemand op Ebay beweerde de echte indentiteit van hem te weten en feilde die informatie.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb dit boek vorig jaar gekregen.
[ afbeelding ]
Ik wil ooit nog een piece van hem op mijn ribben zetten.
Of je m'n shampoo even wil aangeven. Damn, dat ik dit via dit topic moet vragenquote:
Mag je zelf een beat en tekst kiezen of hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:38 schreef Juminelle het volgende:
Heb ik ook gedaan, kanker geluid wel maar maakt niet uit
Nah, ze willen eigenlijk dat je een liedje kiest dat door de persoon voor jou is genoemd, maar no one gives a fuck.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of je m'n shampoo even wil aangeven. Damn, dat ik dit via dit topic moet vragen
[..]
Mag je zelf een beat en tekst kiezen of hoe werkt dat dan?
Dat topic is allang dood dus het boeit eigenlijk niet echt meer.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of je m'n shampoo even wil aangeven. Damn, dat ik dit via dit topic moet vragen
[..]
Mag je zelf een beat en tekst kiezen of hoe werkt dat dan?
Truequote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat topic is allang dood dus het boeit eigenlijk niet echt meer.
Je mag 'm ook hier postenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sjongejonge, zit ik helemaal nog even snel m'n track te masteren en shit, hoeft het niet meer.
Iedereen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef Juminelle het volgende:
BanksyMinder wel dat iedereen een tattoo van z'n pieces heeft.
Haha met zelfgemaakte beats alles?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nog wel wat nummers op m'n PC van toen ik 16 was ofzo, maar da's kaolo gênant om alsnog te posten.
No me gusta, scratch that idee dan maar.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)7ce&biw=1366&bih=616
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha met zelfgemaakte beats alles?
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No me gusta, scratch that idee dan maar.
Mi gado, en ik denken dat het wel een origineel idee zou zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No me gusta, scratch that idee dan maar.
Ik ook man, ik vind die piece die op de cover staat echt keihard.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mi gado, en ik denken dat het wel een origineel idee zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |