Die wonnen laatst nog met 0-7 van Helmondquote:
Ja eeeuh, geen verstand vanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik woon tussen Nijmegen en Arnhem in hè, dat is verder weg van Eindhoven dan van Amsterdam.
Gewoon alles, maar dan ook werkelijk alles zat tegen. Of er zijn bepaalde krachten die hebben meegeholpen. 1-7 en 2 keer prima goals afkeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Van Amsterdam af? Nee joh dan is Eindhoven een stuk verder weg dan Arnhemquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij is Eindhoven even ver weg of dichterbij
Illuminati.....quote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gewoon echt alles, maar dan ook werkelijk alles zat tegen. Of er zijn bepaalde krachten die hebben meegeholpen. 1-7 en 2 keer prima goals afkeuren.
Lawd hav mercy
Ja dat wel maar ik dacht: Van Arnhem naar Amsterdam en van Arnhem naar Eindhovenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van Amsterdam af? Nee joh dan is Eindhoven een stuk verder weg dan Arnhem
Met de trein doe ik er iets langer dan een uur over om in Amsterdam te komen, en naar Eindhoven anderhalf uur ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij is Eindhoven even ver weg of dichterbij
Like I said.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Amsterdam-Arnhem: 97,6 km
Arnhem-Eindhoven: 84,0 km.
*kuch* Wees dan maar voor PSV
Ah, ik had het over reistijden.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Amsterdam-Arnhem: 97,6 km
Arnhem-Eindhoven: 84,0 km.
*kuch* Wees dan maar voor PSV
en ikquote:
Zo kan ik het ookquote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, ik had het over reistijden.
[ afbeelding ]
Alles onder de rivieren.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen, KUT.
Ditquote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar wonen de gezelligste mensen.
Volgens mij wil je zoiets echt niet horen op zo'n momentquote:Op woensdag 7 december 2011 22:39 schreef Juminelle het volgende:
"Every little thing is gonna be allright"
Ik woon er boven hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar wonen de gezelligste mensen.
ik wilde net zeggen ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Volgens mij wil je zoiets echt niet horen op zo'n moment
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef Jajong het volgende:
.. Moge die grens kanker dood gaan even serieus.
*Pakt popcornquote:
Oh ik dacht dat je eronder bedoelde.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik daar wonen de gezelligste mensen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je eronder bedoelde.
Is ook zo, waar heb jij het overquote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je eronder bedoelde.
Ik deed net of ik niet doorhad wat ze daar deedquote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is ook zo, waar heb jij het over.
quote:
Vechten?quote:
Ik zet 20 euro op Tli.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |