quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke heb ik ongeveer, alleen iets minder hoerig.
Ik kom zo bij je uithuilen.quote:
Het is hier niet veiligquote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kom zo bij je uithuilen.
Ik ook, van het lachen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kom zo bij je uithuilen.
Ik join je neef gewoon in zijn sloopbui, ik begin met het verscheuren van al jouw kleding.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is hier niet veiligM'n neef is met shit aan het gooien hier.
Sociaal welquote:Op woensdag 7 december 2011 22:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik join je neef gewoon in zijn sloopbui, ik begin met het verscheuren van al jouw kleding.
Eentje uit het oosten van het land die voor Jaxxie is?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is hier niet veiligM'n neef is met shit aan het gooien hier.
Ik weet mij altijd wel geliefd te maken ja.quote:
Heel klein, maar 't is nog niet afgelopen..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Sinji het volgende:
Hoe klein was de kans.. en toch gebeurd het?
Bij deze ben jij niet meer welkomquote:Op woensdag 7 december 2011 22:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik join je neef gewoon in zijn sloopbui, ik begin met het verscheuren van al jouw kleding.
Jullie denken echt dat hier alleen maar boeren wonen die met sjaaltjes van Vitesse rondlopen of nietquote:Op woensdag 7 december 2011 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eentje uit het oosten van het land die voor Jaxxie is?
Ja en PSV enzoquote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij deze ben jij niet meer welkom
[..]
Jullie denken echt dat hier alleen maar boeren wonen die met sjaaltjes van Vitesse rondlopen of niet?
Verandert niks, ze moeten nog steeds twee keer scorenquote:
Als je genoeg booze hebt om mijn verdriet weg te drinken dan ga ik wel drinken in plaats van slopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij deze ben jij niet meer welkom
Ik woon tussen Nijmegen en Arnhem in hè, dat is verder weg van Eindhoven dan van Amsterdam.quote:
Of we gaan gewoon gamen en smoken als een malle.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je genoeg booze hebt om mijn verdriet weg te drinken dan ga ik wel drinken in plaats van slopen.
Ik ben immer down.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of we gaan gewoon gamen en smoken als een malle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |