Ach meid, maak je niet dik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Strani het volgende:
Ik dacht ik open maar een nieuw deel want het duurde wel heel lang.
Lekker! Zit dat een beetje in de buurt? Ik wil niet te ver lopen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kee, en dan nog even door naar de Mac?
Da's wel knap dat je haar nooit gehoord hebt, dan moet je bijna wel in een riool geleefd hebben met de putdeksel altijd geslotenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoorde haar nu voor het eerst. En vond dat ene numer al veel op elkaar lijken.
Ik denk dat je nou een beetje te dichtbij komt, voor Tong.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Da's wel knap dat je haar nooit gehoord hebt, dan moet je bijna wel in een riool geleefd hebben met de putdeksel altijd gesloten
quote:Wat is juist: de deksel of het deksel?
Beide vormen zijn juist; de deksel lijkt vaker voor te komen.
Woorden die eindigen op het achtervoegsel -sel zijn eigenlijk altijd onzijdig; vergelijk bijvoorbeeld het baksel en het achtervoegsel. Ook deksel was vroeger uitsluitend onzijdig. Het eerste Groene Boekje (1954) en het Woordenboek der Nederlandsche Taal (deel III, 1916) vermelden alleen het deksel. Tegenwoordig vermelden de naslagwerken bij deksel twee geslachten: mannelijk (de deksel) en onzijdig (het deksel).
Bedankt voor het compliment.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Da's wel knap dat je haar nooit gehoord hebt, dan moet je bijna wel in een riool geleefd hebben met de putdeksel altijd gesloten
Spellingsnazi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Oei had ik bijna een spellingnazi op mn dak.Of het dak.
Claudia betrapte haar partner met een ander beest in bed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef Strani het volgende:
Je kunt dus wel stellen dat het in huize 'Pot en Deksel' een feest van geslachtsverwarring is.
Ik zou er wel wat van zeggen tegen de opzichter. Je wilt af en toe toch ook een beetje muziek van nu horen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.
Bepaal jij de zender op de sociale werkplaats ?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef tong80 het volgende:
Claudia betrapte haar partner met een ander beest in bed.
Ze vond een hond in de pot.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef Strani het volgende:
Van mij mag Caro best een beetje stevig zijn.
Nyan Cat is stoerquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:29 schreef Jivis het volgende:
Al die oude Youtube-filmpjes, zo lame.
En niet een die grappig was.
Waaromquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Omdat meestal pas morgenvroeg erop staat.
Matthijs moet eerst zijn schriftelijke goedkeuring voor het online zetten geven.quote:
Altijd net na 00:00.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:28 schreef Paul het volgende:
Waarom zijn ze altijd zo traag met de uitzending online zetten.
Staat er nog niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |