SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022× 023[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:44 schreef Chocolatebear het volgende:
In B4 shitstorm over TT.
Edit: te laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig he, tellen?quote:
Boycot actie vanaf nuquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lastig he, tellen?
Also, de TT is gewoon waar. Make me a sandwich.
Ik heb honestly geen idee wat je allemaal zegt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Boycot actie vanaf nu![]()
Enkel liefde voor vrouwen hier![]()
Ik weet ook zeker dat ik de helft van dit topic Own met Den Jam en NFS
Geen grap.
Tevens heb je ons ook nodig in de slaapkamerIn het washok, in de huiskamer en in de tuin. Badkamers maken zichzelf ook niet schoon... Toch best handig, een vrouw.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
"Waar vrouwen beter gamen dan mannen." was allemaal prima, maar dan zijn die vrouwen ineens op hun teentjes getrapt over deze politiek onverantwoorde en ethisch onjuist gekozen TT. Hypocriet!Ja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1tje maar?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als iedereen nou even z'n favoriete eye candy post, kan ik 'm verwerken voor in de nieuwe OP.
Douchy, lolquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:51 schreef JackieBrown het volgende:
Trouwens Phanto bedankt dat je die pic weer had gepost![]()
Mijn ex ging ook altijd zo douchy op de foto terwijl het gewoon een superleuke jongen was om te zien, kwam alleen op foto's dus niet echt over
[..]
1tje maar?
Ik volg dit even niet meer?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Douchy, lol! Ja, jij mag die van Phantomesse ook doen
.
No problemquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:51 schreef JackieBrown het volgende:
Trouwens Phanto bedankt dat je die pic weer had gepost![]()
Mijn ex ging ook altijd zo douchy op de foto terwijl het gewoon een superleuke jongen was om te zien, kwam alleen op foto's dus niet echt over
[..]
1tje maar?
Haar PC tript van Google zegt ze (hoe dan?quote:
Omdat een of andere kwajong het nodig vond om de lapo te stelen grmbl. Snel dit topic volposten dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haar PC tript van Google zegt ze (hoe dan?), zodoende. Maar laat maar, want ik zie de OP in quote-mode zeg maar.
Ja door dat automatische zoekding doet ie opeens fucking traag bij mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haar PC tript van Google zegt ze (hoe dan?), zodoende. Maar laat maar, want ik zie de OP in quote-mode zeg maar.
Fiks het spalkje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Zulks een moeilijke keuzes moet ik maken in het leven. Een tijdje geleden is het spalkje achter mijn tanden los gegaan waardoor het spleetje tussen mijn voortanden wat ik vroeger had weer terug is.
Nu moet ik voor 13 december beslissen of ik het spalkje laat fixen en niks aan het spleetje doe, het spleetje laat opvullen, of voor 2/3 maanden weer een beugel nemen om het spleetje zo te laten.
Shit is lastig.
Dat gebeurt sowieso, alleen daarmee fix ik dat spleetje niet.quote:
Mijn spalkje is laatst ook los geschoten anderhalve week geleden maar het is echt net aan het einde gebeurd. Op de rest van de plekken zit hij stevig vast. Geen zin om buit te leggen voor dat, of toch maar wel doen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Zulks een moeilijke keuzes moet ik maken in het leven.
Een tijdje geleden is het spalkje achter mijn tanden los gegaan waardoor het spleetje tussen mijn voortanden wat ik vroeger had weer terug is.
Nu moet ik voor 13 december beslissen of ik het spalkje laat fixen en niks aan het spleetje doe, het spleetje laat opvullen, of voor 2/3 maanden weer een beugel nemen om het spleetje zo te laten.
Shit is lastig.
Is niet erg, klein spleetjequote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso, alleen daarmee fix ik dat spleetje niet.
Lastig, lastig...quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Een tijdje geleden is het spalkje achter mijn tanden los gegaan waardoor het spleetje tussen mijn voortanden wat ik vroeger had weer terug is.
Shit is lastig.
Hahahaha valt mee ik praat gewoon als een platte Hollanderquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
jeetjemineetje Phantomesse begint ook als een allochtoon te klinken
7 Schoonheden:quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Shit is lastig.
deze topic swa!quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahahaha valt mee ik praat gewoon als een platte Hollander
Ik heb dus ook geen behoefte aan een beugel. En over de grootte van die spleet, ik zal zo een foto opzoeken ter impressie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lastig, lastig...
Is het een grote spleet?
Ik zou niet weer een beugel nemen, maar goed, dat ben ik. Tenzij uitneembare beugel maar plakkertjesbeugel.. nooit meer
2 en 7 representquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
7 Schoonheden:
1. Lichte ogen met donker haar of donkere ogen met licht haar
2. Lange en gekrulde wimpers
3. Moedervlekje links of rechts boven de lip (ook wel schoonheidsvlekje genoemd)
4. Spleetje tussen de twee voorste tanden
5. Sproeten
6. Kuiltjes in de kin of de wangen
7. Amandelvormige ogen
Nummer 3 en 7 represent.
Ik heb niks van ditquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
7 Schoonheden:
3. Moedervlekje links of rechts boven de lip (ook wel schoonheidsvlekje genoemd)
5. Sproeten
7. Amandelvormige ogen
Nummer 3 en 7 represent.
Echt? Het klinkt verneukt zegquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat schijnt gewoon correct Nederlands te zijn ofzoWas ooit eens een discussie over.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:02 schreef Jajong het volgende:
Ik heb 3 en 7 alleen. En dat terwijl ik toch de knapste ben hier, vreemd.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:02 schreef Jajong het volgende:
Ik heb 3 en 7 alleen. En dat terwijl ik toch de knapste ben hier, vreemd.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:01 schreef Chocolatebear het volgende:
En over de grootte van die spleet
Klopt.quote:
De tijd dat ik foto's van mezelf op FOK! gooi is voorbij helaas.quote:
En de tijd dat je een mietje bent is aangebrokenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
De tijd dat ik foto's van mezelf op FOK! gooi is voorbij helaas.
Waarom? Slechte ervaring?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
De tijd dat ik foto's van mezelf op FOK! gooi is voorbij helaas.
Nee geenzins, ik heb een aardig lijstje FOK!sters geslayed.quote:
Mij boeit het niet hoe jij eruit ziet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
De tijd dat ik foto's van mezelf op FOK! gooi is voorbij helaas gelukkig.
Jij bent een muay thai fighter ofzo toch, met een indo kopquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Jajong het volgende:
Lastig al deze nieuwelingen die niet weten wie ik ben.
Wel waar. Ik denk dat ik jouw type wel ben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mij boeit het niet hoe jij eruit ziet.
Pssshttt! Bijna goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij bent een muay thai fighter ofzo toch, met een indo kop
Ah dus jij kent 'm?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan beamen dat Jajong wel lekker is eigenlijk (no homo).
[ afbeelding ]
Oh als je een Muay Thai fighter met een indo kop bent dan zit die kans er wel in ja. Gelukkig vind ik persoonlijkheid en humor minstens zo belangrijk. 1/3 geslaagd, 2/3 gefaald.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel waar. Ik denk dat ik jouw type wel ben.
dWc and me go way way back yo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ah dus jij kent 'm?
Begon al te denken dat een of andere brutale troll gewoon de lapo pakt en dan ook nog een nieuw topic aanmaakt met een kut TT.
Dat dit kan in Fernandes enzo
He wat jammer nouquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh als je een Muay Thai fighter met een indo kop bent dan zit die kans er wel in ja. Gelukkig vind ik persoonlijkheid en humor minstens zo belangrijk. 1/3 geslaagd, 2/3 gefaald.
Beetje vreemd maar wel lekker?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Stiekem moet ik opeens aan Sourcy denken
Er zit iets op z'n bovenlip?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Stiekem moet ik opeens aan Sourcy denken
Nee niet lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beetje vreemd maar wel lekker?
Dat is Rivella.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beetje vreemd maar wel lekker?
Diequote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zit iets op z'n bovenlip?
PLUNDRA!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die
Ik ga even in badjas (jaaaa echt lazy saturday) naar de koelkast rennen en kijken ofdaar nog iets te plunderen valt.
Niemand maar hij werd besproken in een topic waar ik gelurkt heb.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is Rivella.
sourcy was een user hier. Met een vieze snor. Maar die is volgens mij al gestopt met posten voordat Phantomesse zich heeft geregistreerd. Van wie ben jij een kloon?
Oh ja mijn kennis van users beperkt zich tot een minimum.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is Rivella.
sourcy was een user hier. Met een vieze snor. Maar die is volgens mij al gestopt met posten voordat Phantomesse zich heeft geregistreerd. Van wie ben jij een kloon?
Stimmt, daarom alleen gehaktballetjes etenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar die patat erbij is niet te nassen mein Freund!
Ik heb met iedereen wel beef gehad hier volgens mij. Original troll yo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat ik een soort beef had met Jajong enkele jaren geleden. Dat ik dat nog kan herinneren van mijn fok geschiedenis zegt wel wat over hem.
Ik ben out, lekker gaan jobberen tot 1 uur en dan chilliiiiiiing.
Adios
Ik vind jouw UI een beetje disturbing geworden...quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Stimmt, daarom alleen gehaktballetjes etenen veul.
Oh oeps ben vergeten die terug te zetten, en weet niet hoe dat moet op mobielquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI een beetje disturbing geworden...
Eerst had je toch iets geels en gezelligs?
Je wilt het ook niet, heb daar gewerktquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nog nooit wat van de Ikea gegeten, laatste keer dat ik daar was was ik nog klein ook geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:18 schreef o.us het volgende:
Kijk eens an:Damn, jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Kijk eens an:God damn, ziet er goed uit vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Van wie is dat blikje Grolsch
?
Het is je toch geluktquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh oeps ben vergeten die terug te zetten, en weet niet hoe dat moet op mobiel
Kijk eens an:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grolschquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
God damn, ziet er goed uit vriend. Van wie is dat blikje Grolsch
?
Deze manquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, was mijn verjaardagskado voor haar.
Nummerrrrrrrrr 1 1 1 1quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
7 Schoonheden:
5. Sproeten
7. Amandelvormige ogen
Nummer 3 en 7 represent.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:16 schreef Jajong het volgende:
Ik heb nog wel een mooie foto. Maar die durf ik nu niet meer te posten.
Kijk eens an:Breng me wat van je lekkere voedselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM stond altijd al open voor je hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Deze man
waar was je op mijn verjaardag.
Als we ooit een eetmeet gaan krijgen zal het uiteraard geen probleem zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Breng me wat van je lekkere voedsel
Ik wist niet dat je die skills hadquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:23 schreef o.us het volgende:
[..]
PM stond altijd al open voor je hoor.
Een eventuele Fernandeschillmeet zal sowieso bestaan uit eten, drinken, smoken, chillen, gamen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:23 schreef o.us het volgende:
[..]
PM stond altijd al open voor je hoor.
[..]
Als we ooit een eetmeet gaan krijgen zal het uiteraard geen probleem zijn.
Echt kill? Ik drink nog liever pis dan Bavaria.quote:
Huh, wordt een kuiltje in de kin mooi gevonden? Dat doet me altijd denken aan die vader van Life With Louiequote:Op zaterdag 3 december 2011 16:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nummerrrrrrrrr 1 1 1 1
nummer 2
6 een beetje
Valt tegen
Wat zijn de 7 lelijkheden?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fernandes autistenmeet stappenplan:
1. Gezamenlijk wat eten (nouja, o.us kookt, wij schranzen)
2. Vervolgens dik feest pakken (in Amsterdam iig)
3. Afterparty slash last man standing @ Juminelle's place, met een kangaroo pouch vol wiet.
Zulks een geruststelling.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef Jajong het volgende:
Ik ga dit topic niet trollen trouwens i promise. Volgens mij zijn jullie wel leuke mensen, niet zulkse autisten als de normale FOK!ers
Als jullie de afwas doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
3. Afterparty slash last man standing @ Juminelle's place, met een kangaroo pouch vol wiet.
Dat inderdaad, Heineken was altijd m'n vorige favoriet, maar met mijn bierconsumptie tegenwoordig begint dat een dure hobby te wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef aight1 het volgende:
Bavaria is top man.
Sowieso qua prijs/smaak verhouding één van de beste
Ik dacht dat je een hekel aan mij had.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef Jajong het volgende:
Ik ga dit topic niet trollen trouwens i promise. Volgens mij zijn jullie wel leuke mensen, niet zulkse autisten als de normale FOK!ers
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:26 schreef Jajong het volgende:
[..]Ik net denken dat jullie geen autisten zijn.
quote:
Ja tuurlijk, "even" van Amsterdam naar Nijmegenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sorry ik weet niet wie jij bent.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel aan mij had.
Ghehe ja true, alleen Hertog Jan en Jupiler drink ik liever dan Bavaria denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat inderdaad, Heineken was altijd m'n vorige favoriet, maar met mijn bierconsumptie tegenwoordig begint dat een dure hobby te worden. Sowieso als je eenmaal Bavaria gewend bent smaken andere bieren weer minder
.
Ik neem aan dat velen hier een rijbewijs hebben en misschien dat iemand even wilt bobben tot stap 3.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, "even" van Amsterdam naar Nijmegen
Hertog Jan begon ik meequote:Op zaterdag 3 december 2011 16:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ghehe ja true, alleen Hertog Jan en Jupiler drink ik liever dan Bavaria denk ik.
Jupiler is kingsie. Maargoed ik drink niet meer dus voor mij boeit 't allemaal niet. No drugs, no alcohol. Quelle boring.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hertog Jan begon ik mee. Tijd niet meer gehad, misschien zo even halen weer om uit te proberen. Jupiler ook nog nooit gezopen, die kan er dan ook wel bij
.
Ik stem voor krioro, lijkt me het verantwoordelijkst in deze hele reeksquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik neem aan dat velen hier een rijbewijs hebben en misschien dat iemand even wilt bobben tot stap 3.
Ik ben geen betrouwbare BOB. Als ik zeg dat ik dat ga doen eindig ik toch panja of stoned in de waggie.
Quitterquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jupiler is kingsie. Maargoed ik drink niet meer dus voor mij boeit 't allemaal niet. No drugs, no alcohol. Quelle boring.
Nouja ik zie je wel eens posten maar kan me niet herinneren dat ik jou 'haat' ofzo. Maar goed ik kom hier al zo'n 7+ jaar dus het zou goed kunnen dat wij beef hebben gehad. Maar dat is nooit persoonlijk hoor.quote:
Zeker doen, bazenbier.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hertog Jan begon ik mee. Tijd niet meer gehad, misschien zo even halen weer om uit te proberen. Jupiler ook nog nooit gezopen, die kan er dan ook wel bij
.
Ik ook niet meer, ben aan het bodybuilden namelijk en dan is alcohol de grootste dooddoener die er is. Toch had ik gister toen het feest echt begon later een halve fles Bacardi opquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jupiler is kingsie. Maargoed ik drink niet meer dus voor mij boeit 't allemaal niet. No drugs, no alcohol. Quelle boring.
Palm vind ik dan weer niet lekker, smaakt naar Amstel. Zit zo'n rare/mindere smaak aan vind ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zeker doen, bazenbier.Jupiler is ook goeie, alleen wel 25cl flesjes en duuur
.
Maar heel Eindhoven is Bavaria, nog nooit ergens geweest waar mensen geen Bavaria hadden
Palm drinkt trouwens ook wel prima weg
Haram.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
Die after kan ook bij mij in mijn knusse studentossotje
Ohja, ik zie je idd ook wel eens in het BB topic! Maar ik hetzelfde ja. Ik doe niet per se aan bodybuilding, maar ben aan de weg aan t timmeren om professioneel sportert te zijn en dan word je nogal saai ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, ben aan het bodybuilden namelijk en dan is alcohol de grootste dooddoener die er is. Toch had ik gister toen het feest echt begon later een halve fles Bacardi opVoelde me zo schuldig.
Ohja, fuck yeah. Diemen was het toch? Ik pak de metro de volgende ochtend welquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
Die after kan ook bij mij in mijn knusse studentossotje
Oh weet niet, ik drink nooit Palm aan het begin van de avond dus dan is de smaak nooit zo duidelijk meerquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Palm vind ik dan weer niet lekker, smaakt naar Amstel. Zit zo'n rare/mindere smaak aan vind ik.
Ik zag jouw fobo. Ik ga binnenkort beginnen met kickboksen/MMA. Doe je ook aan een vechtsport?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohja, ik zie je idd ook wel eens in het BB topic! Maar ik hetzelfde ja. Ik doe niet per se aan bodybuilding, maar ben aan de weg aan t timmeren om professioneel sportert te zijn en dan word je nogal saai ja.
Sterke drankquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:33 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, toen ik nog dronk deed ik ook niet meer aan bier. Bottleservice only, plebejers.
Kom tegen mij thaiboksen op een meet gek!quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zag jouw fobo. Ik ga binnenkort beginnen met kickboksen/MMA. Doe je ook aan een vechtsport?
Ik vecht MMA. En doe daarnaast kickboksen en BJJ.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zag jouw fobo. Ik ga binnenkort beginnen met kickboksen/MMA. Doe je ook aan een vechtsport?
Ja, daarom drink ik ook niet meerquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sterke drank. Ik ben semi-professioneel atter, dat loopt nooit goed af dan gek.
Waar begin je aan iets als MMA?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen, al heb ik soms wel de neigingenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom tegen mij thaiboksen op een meet gek!
Cool, hoelang?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vecht MMA. En doe daarnaast kickboksen en BJJ.
[..]
Ja, daarom drink ik ook niet meer.
Kickboksen en MMA zijn de enige vechtsporten die mij interesseren. Daarnaast heb ik veel kennissen en vrienden die in die wereld zitten en bereid zijn het mij te leren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar begin je aan iets als MMA?
Jaartje of 5/6. Helaas grootste deel daarvan geblesseerd geweest.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen, al heb ik soms wel de neigingen.
[..]
Cool, hoelang?
Jou wil ik niet tegenkomen in een steegquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jaartje of 5/6. Helaas grootste deel daarvan geblesseerd geweest.
En voor de noobs; dit is MMA:
[ afbeelding ]
En ja, dat ben ik. De bovenste.
Kom sparren?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een meet?quote:
Jawel jonge, ik ben heel aardig buiten de ring.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jou wil ik niet tegenkomen in een steeg
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe oke, ik doe geen wedstrijden maar wel thaiboksen. Wedstrijden niet omdat ik geen zin heb in elke dag trainenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jawel jonge, ik ben heel aardig buiten de ring.
Ja. Had laatste nog een om de beurt elkaar in de maag stomp-wedstrijdje met een trainingsmaatje toen we droele waren. Ging toen wel goed alleen de volgende dag kon ik niet meer bewegenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Als we panja zijn zal het wss toch gaan gebeuren.
Eat. Train. Sleep. Repeat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe oke, ik doe geen wedstrijden maar wel thaiboksen. Wedstrijden niet omdat ik geen zin heb in elke dag trainen
Groningenquote:
Haha nee. Sorryquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent dus helemaal niet bekend met de Oosterbaan Gym in Rotterdam?
Ik wel hehe. Ga je daar trainen o.us?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent dus helemaal niet bekend met de Oosterbaan Gym in Rotterdam?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha nee. Sorry. Is dat van Jan Oosterbaan?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wel hehe. Ga je daar trainen o.us?
Mijn sportschool is om fucking vijf uur dichtquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
Om half 9 sinterklessie vieren, dus ga nog even snel teh gym in denk ik. Moet nog kenke 8 kilo afvallen voor mijn wedstrijd-gewicht lollers.
Das noob. Die van mij elke dag van 10 tot 10.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn sportschool is om fucking vijf uur dicht![]()
![]()
.
Health Cityquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Das noob. Die van mij elke dag van 10 tot 10.
Ben jij dat echt op die foto? Op welk gewicht vecht je?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
Om half 9 sinterklessie vieren, dus ga nog even snel teh gym in denk ik. Moet nog kenke 8 kilo afvallen voor mijn wedstrijd-gewicht lollers.
Ja maar wel stiekemquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben jij dat echt op die foto? Op welk gewicht vecht je?
[..]
Ja maar wel stiekem.
Dus... als een bruin meisje naar je staat te loeren.. ben ik het misschien wel
Ja dat ben ik echt. Daar vocht ik op 76kg. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Mijn volgende wedstrijd wil ik tot 83kg vechten. En ben nu dus 90ishquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben jij dat echt op die foto? Op welk gewicht vecht je?
[..]
Ja maar wel stiekem.
Dus... als een bruin meisje naar je staat te loeren.. ben ik het misschien wel
1m88, 98kg, 17% BF hierquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat ben ik echt. Daar vocht ik op 76kg. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Mijn volgende wedstrijd wil ik tot 83kg vechten. En ben nu dus 90ish. Vetklep alles.
Ach, we zijn allemaal ooit noobs geweestquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar als ik net begin en jij ziet mij kom ik over als een noob.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat ben ik echt. Daar vocht ik op 76kg. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Mijn volgende wedstrijd wil ik tot 83kg vechten. En ben nu dus 90ish. Vetklep alles.
1.88mquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ach, we zijn allemaal ooit noobs geweest
[..]Hoe lang ben je dan?
Geef Jahr00n (quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zit iedereen hier ineens op een vechtsport ofzo? Ik doe in de lente wat sit- en pushups en that's it.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zit iedereen hier ineens op een vechtsport ofzo? Ik doe in de lente wat sit- en pushups en that's it.
Dem black genesquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
?? Hoezoquote:
quote:
Maar ben wel een forse jongenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:54 schreef o.us het volgende:
[..]
1m88, 98kg, 17% BF hier. Heb echt veel spiermassa gegained de afgelopen maanden.
Mijn BF is wel een stukje lager jaquote:
Ik ben echt enorm breed. Zie fobo voor torsopic.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn BF is wel een stukje lager ja.
Nee, eerder verbaasd hoe gelijk wij wel niet zijn qua statsquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:04 schreef Jajong het volgende:
BP 200KG
SQ 320KG
DL 180KG
1.88m 105KG 4% BF
U JELLY?????
Deze termen zeggen mij helemaal niksquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:04 schreef Jajong het volgende:
BP 200KG
SQ 320KG
DL 180KG
1.88m 105KG 4% BF
U JELLY?????
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, eerder verbaasd hoe gelijk wij wel niet zijn qua stats.
Ik ben gewoon heel stoer en sexy, dat is alles wat jij moet weten dushiquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze termen zeggen mij helemaal niks
Post eens jouw stats, Sala-adin jaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:07 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds niet gebanned
Alleen jijquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel stoer en sexy, dat is alles wat jij moet weten dushi
Daten???... pic van mij @ workout:quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:04 schreef Jajong het volgende:
BP 200KG
SQ 320KG
DL 180KG
1.88m 105KG 4% BF
U JELLY?????
Jep.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Daten???... pic van mij @ workout:
[ afbeelding ]
quote:
Pic van mijn rug tot dus ver. Kan nog beter denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Daten???... pic van mij @ workout:
[ afbeelding ]
Oh mijn God, die tieten ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand wilt mij daten zeker?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand wilt mij daten zeker?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel?Zul je zo'n figuur net voor je hebben staat bij een concertquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Pic van mijn rug tot dus ver. Kan nog beter denk ik.
[ afbeelding ].
wat een retardquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:14 schreef o.us het volgende:
Wejo deze man heVanaf die post de dialoog lezen.
broek omlaag getrokken
Wacht, waar kwam deze opeens vandaan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:22 schreef Phantomesse het volgende:
We zijn ook heul geen autisten![]()
We zijn onbegrensd dope, ik zeg het je.
Ja echt. Phantomesse is de enige waar ik nog over twijfel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht, waar kwam deze opeens vandaan?
Shit man, gecondoleerdquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef o.us het volgende:
Dan ben je net uitgenodigd voor een begrafenis van iemand die je recent nog zag.
Reactie op jouw post over dat je net dacht dat we geen autisten zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja echt. Phantomesse is de enige waar ik nog over twijfel.
Dit, dank.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Reactie op jouw post over dat je net dacht dat we geen autisten zijn.
Denk ik zo
Ken je CCleaner? Zou ik wel even downloaden en draaien om je PC/laptop op te schonen, anders kan je dat ding binnenkort weggooienquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit, dank.
De rest van de reacties was nog niet geladen, jullie waren alweer een halve eeuw verder met posten.
Soundtracks van GTA V en de uitbreidingenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:37 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben er trouwens zojuist achter gekomen dat je bij Saints Row The Third naar Mos Def kan luisteren
Kenkerslome PC. heb je danquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit, dank.
De rest van de reacties was nog niet geladen, jullie waren alweer een halve eeuw verder met posten.
Als jij over je pa begint moet ik altijd denken aan hoe jij z'n slurf uit z'n boxer zag steken. Kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:39 schreef Phantomesse het volgende:
En ja, hij is ook sloom sinds die fiti met me pa.
Whut!? Soundtracks van GTA V? Sinds wanneer zijn die bekendquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Soundtracks van GTA V en de uitbreidingen. De rap en reggea-radio stations
.
Ik weet niet of ik nu over mijn uitspraak of over jouw uitspaak moet twijfelen...quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij over je pa begint moet ik altijd denken aan hoe jij z'n slurf uit z'n boxer zag steken. Kan er niks aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie komt mijn rug moisturizen? Spierpijn in armen![]()
Ah, ik dacht al. De trailer van GTA V is welquote:
Scherp!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:46 schreef Jajong het volgende:
Als je een vochtige rug moet je onder de douche gaan staan.
Daar kom ik net vandaan, vadaar de vraag.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:46 schreef Jajong het volgende:
Als je een vochtige rug moet je onder de douche gaan staan.
Okay.quote:
Gecondoleerd man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef o.us het volgende:
Dan ben je net uitgenodigd voor een begrafenis van iemand die je recent nog zag.
Oeh dat is niet fraai, gecondoleerd o.usquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef o.us het volgende:
Dit inderdaad. Ik had er ook overheen gelezen. Sterkte o.usquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:48 schreef Jajong het volgende:
Oh dat heb ik gemist, ja gecondoleerd brah.
Ook echt die tong uitstekende smiley naast je postquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oeh dat is niet fraai, gecondoleerd o.us
Hier van opkijken in een Fernandes topicquote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil wel anders, maar ik denk dat jij nu twijfelt over mijn geaardheid.
De zoveelste nee op de zoveelste keer dat ik dergelijke opmerkingen heb ontvangen. Dat's mijn PI, deal with it.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hier van opkijken in een Fernandes topic
[..]
Goed punt.
Enkel mijn schoonbroer is nu thuis maar aan hem ga ik het niet vragen natuurlijk
Even wachten tot zusje thuis is.
[..]
De zoveelste nee op de zoveelste keer dat ik dergelijke opmerkingen heb ontvangen. Dat's mijn PI, deal with it.
Idunno man ik ga zelf niet eens uitquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]O+O+
HELP ME!
Ik moet kiezen waar we uitgaan maar ik heb geen zin om te zoeken
Eindhovenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]O+O+
HELP ME!
Ik moet kiezen waar we uitgaan maar ik heb geen zin om te zoeken
amsterdam brah.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ergens rondom Utrecht![]()
Ik ga zelf wel even spieken.
Minder, minder. Geen Molukse eestjes ergens?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:07 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb ook nog geen plannen voor vanavond
Genoeg feestjes, maar ik moet morgen vroeg werkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Minder, minder. Geen Molukse eestjes ergens?
Minder, minder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Genoeg feestjes, maar ik moet morgen vroeg werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Minder, minder.
Ik moet morgen om 10 uur ook weer fris en fruitig klaarstaan, gaan naar de zwarte markt
Even kijken voor een leren jas daar.
Ik blijf het een ordinaire jas vinden en ik haat rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is witquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik blijf het een ordinaire jas vinden en ik haat roze
Hè wat, het is wit toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik blijf het een ordinaire jas vinden en ik haat roze
Ik vind 'm ook wel ordinair, maar je bril maakt het goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef Phantomesse het volgende:
Jumi vindt hem wel mooi toch?
Maar ik zou nooit roze dragenNooit.
Heb ik gisteravond ook gedaanquote:
Heb aankomend en dat weekend er op geen tijd vandaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou al?! Sinterklaas is nog niet eens weg
Dat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond ook gedaan![]()
Kerst
Ja zo had ik het ook bedacht haha.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel ordinair, maar je bril maakt het goed
Ja, moet ik ook nog doen allemaal. Succes damequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Zucht, naar buiten lopen, coffeeshop, sigaretten.
Wauwquote:
Wit met zilverquote:
Breng namen en onderwerpenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:31 schreef aight1 het volgende:
Sinterklaasgedichten maken is een hels karwei.
Oh die is heel mooi!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wit met zilver![]()
[ afbeelding ]
Foto is van vorig jaar, maar ik heb 'm hetzelfde opgetuigd.
Haha hoef er nog maar 1, ben al hele dag mee bezigquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Breng namen en onderwerpen![]()
Sinterklaasgedichtjes
Thanksquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die is heel mooi!Ik had vorig jaar wit met zwart. Nu bruin met bonten en houten hangertjes, maak nog wel een pic!
Jij?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar even serieus he, zo'n verhaaltje in de OP. Wie gaat die maken?
Ik heb over het algemeen niet iets met felle kleuren in kleding. Alles is zwart, wit en grijs. Rode schoenen is al een hele uitzonderingquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:41 schreef Juminelle het volgende:
Vanwaar die haat jegens roze hier trouwens? Roze
[..]
ThanksAh ja doen!
Ah ja dat heb ik ook! Toevallig laatst een felroze blazer gekocht en die is wel echtquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen niet iets met felle kleuren in kleding. Alles is zwart, wit en grijs. Rode schoenen is al een hele uitzondering
Onzin trouwens, heb wel meer rode dingen, maar vooral rood dus of blauw als ik kleuren moet kiezen
Ik vind het bij anderen meestal ook suprtof staan als ze opvallende dingen aan hebben, echter wil ik zelf nooit al teveel opvallen ofzo. Tenminste... val wel al enigzins op in normale kleding met hakken, als ik dan knallende dingen ga dragen denken mensen ook van Wtf is deze aandachtshoerquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik ook! Toevallig laatst een felroze blazer gekocht en die is wel echt
Wie zegt dat we niet in de keuken zijn? WiFi man, WiFi.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef Jajong het volgende:
Dames, het is etenstijd. Waarom staan jullie niet in de keuken??
De frietpan doet het werk voor me.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef Jajong het volgende:
Dames, het is etenstijd. Waarom staan jullie niet in de keuken??
Ik heb de laptop gewoon op het aanrecht staan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wie zegt dat we niet in de keuken zijn? WiFi man, WiFi.
Mobiel internet terwijl ik brownies bak.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wie zegt dat we niet in de keuken zijn? WiFi man, WiFi.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef Phantomesse het volgende:
Pics trouwens?
Ik zag donderda in de C&A, waar ik eigenlijk nooit kom, wel leuke felgekleurde kleding hangen van Jane Norman ofzo. Daar hingen nog best wel leuke dingen tussen die ik wel zou dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker onduidelijke foto's, maar dat zijn de enige die ik kon vinden waarop ik 't blazertje draag![]()
Serieus? Ik ben echt al 10 jaar niet in de C&A geweest ofzo. Binnenkort misschien eens binnenlopen dan.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ga je de lapo nog nakken?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze man. 60 Jaar oud, kijk dat lichaam
.
http://www.worldstarhipho(...)wshhC290p297jquII3fc
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]Nice! Aan de hand van foto's kan ik natuurlijk niet beoordelen maar het lijkt erop dat je best wel een luxe leventje hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker onduidelijke foto's, maar dat zijn de enige die ik kon vinden waarop ik 't blazertje draag![]()
Serieus? Ik ben echt al 10 jaar niet in de C&A geweest ofzo. Binnenkort misschien eens binnenlopen dan.Het is je gegund, uiteraard.
Ik shop ook nooit bij de C&A en H&M, ben ik dan ook luxe?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nice! Aan de hand van foto's kan ik natuurlijk niet beoordelen maar het lijkt erop dat je best wel een luxe leventje hebt![]()
Nice!
Hm, klopt wel ja. Ik woon alleen met m'n moeder hèquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nice! Aan de hand van foto's kan ik natuurlijk niet beoordelen maar het lijkt erop dat je best wel een luxe leventje hebt![]()
Doelde meer op sushi met stokjes, jacuzzi, 2 dezelfde buddha 2 buddha armbanden, veel vakanties, duizend paar Uggs, mooie jurkjes, princessenkamer e.d etc.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik shop ook nooit bij de C&A en H&M, ben ik dan ook luxe?
Ah ja, dan krijg je dat gauw, samen heerlijk handelen naar vrouwenlustenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, klopt wel ja. Ik woon alleen met m'n moeder hè
Real S.P.L.A.S.H.yquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Doelde meer op sushi met stokjes, jacuzzi, 2 dezelfde buddha 2 buddha armbanden, veel vakanties, duizend paar Uggs, mooie jurkjes, princessenkamer e.d etc.![]()
Positief uiteraard om allemaal te hebben
Dat is belangrijk wel ja. Arbeitungquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:29 schreef Juminelle het volgende:
Ho, ik wil nu niet verwend overkomen! Ik werk gewoon voor m'n spullen.
Behalve de jacuzzi dan, maar die is ook niet van mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |