Jawel jonge, ik ben heel aardig buiten de ring.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jou wil ik niet tegenkomen in een steeg
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jaartje of 5/6. Helaas grootste deel daarvan geblesseerd geweest.
En voor de noobs; dit is MMA:
[ afbeelding ]
En ja, dat ben ik. De bovenste.
Hehe oke, ik doe geen wedstrijden maar wel thaiboksen. Wedstrijden niet omdat ik geen zin heb in elke dag trainenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jawel jonge, ik ben heel aardig buiten de ring.
Ja. Had laatste nog een om de beurt elkaar in de maag stomp-wedstrijdje met een trainingsmaatje toen we droele waren. Ging toen wel goed alleen de volgende dag kon ik niet meer bewegenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Als we panja zijn zal het wss toch gaan gebeuren.
Eat. Train. Sleep. Repeat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe oke, ik doe geen wedstrijden maar wel thaiboksen. Wedstrijden niet omdat ik geen zin heb in elke dag trainen
Groningenquote:
Haha nee. Sorryquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent dus helemaal niet bekend met de Oosterbaan Gym in Rotterdam?
Ik wel hehe. Ga je daar trainen o.us?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent dus helemaal niet bekend met de Oosterbaan Gym in Rotterdam?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha nee. Sorry. Is dat van Jan Oosterbaan?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wel hehe. Ga je daar trainen o.us?
Mijn sportschool is om fucking vijf uur dichtquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
Om half 9 sinterklessie vieren, dus ga nog even snel teh gym in denk ik. Moet nog kenke 8 kilo afvallen voor mijn wedstrijd-gewicht lollers.
Das noob. Die van mij elke dag van 10 tot 10.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn sportschool is om fucking vijf uur dicht![]()
![]()
.
Health Cityquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Das noob. Die van mij elke dag van 10 tot 10.
Ben jij dat echt op die foto? Op welk gewicht vecht je?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
Om half 9 sinterklessie vieren, dus ga nog even snel teh gym in denk ik. Moet nog kenke 8 kilo afvallen voor mijn wedstrijd-gewicht lollers.
Ja maar wel stiekemquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben jij dat echt op die foto? Op welk gewicht vecht je?
[..]
Ja maar wel stiekem.
Dus... als een bruin meisje naar je staat te loeren.. ben ik het misschien wel
Ja dat ben ik echt. Daar vocht ik op 76kg. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Mijn volgende wedstrijd wil ik tot 83kg vechten. En ben nu dus 90ishquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben jij dat echt op die foto? Op welk gewicht vecht je?
[..]
Ja maar wel stiekem.
Dus... als een bruin meisje naar je staat te loeren.. ben ik het misschien wel
1m88, 98kg, 17% BF hierquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat ben ik echt. Daar vocht ik op 76kg. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Mijn volgende wedstrijd wil ik tot 83kg vechten. En ben nu dus 90ish. Vetklep alles.
Ach, we zijn allemaal ooit noobs geweestquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar als ik net begin en jij ziet mij kom ik over als een noob.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat ben ik echt. Daar vocht ik op 76kg. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Mijn volgende wedstrijd wil ik tot 83kg vechten. En ben nu dus 90ish. Vetklep alles.
1.88mquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ach, we zijn allemaal ooit noobs geweest
[..]Hoe lang ben je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |