Klopt.quote:
De tijd dat ik foto's van mezelf op FOK! gooi is voorbij helaas.quote:
En de tijd dat je een mietje bent is aangebrokenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
De tijd dat ik foto's van mezelf op FOK! gooi is voorbij helaas.
Waarom? Slechte ervaring?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
De tijd dat ik foto's van mezelf op FOK! gooi is voorbij helaas.
Nee geenzins, ik heb een aardig lijstje FOK!sters geslayed.quote:
Mij boeit het niet hoe jij eruit ziet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
De tijd dat ik foto's van mezelf op FOK! gooi is voorbij helaas gelukkig.
Jij bent een muay thai fighter ofzo toch, met een indo kopquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Jajong het volgende:
Lastig al deze nieuwelingen die niet weten wie ik ben.
Wel waar. Ik denk dat ik jouw type wel ben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mij boeit het niet hoe jij eruit ziet.
Pssshttt! Bijna goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij bent een muay thai fighter ofzo toch, met een indo kop
Ah dus jij kent 'm?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan beamen dat Jajong wel lekker is eigenlijk (no homo).
[ afbeelding ]
Oh als je een Muay Thai fighter met een indo kop bent dan zit die kans er wel in ja. Gelukkig vind ik persoonlijkheid en humor minstens zo belangrijk. 1/3 geslaagd, 2/3 gefaald.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel waar. Ik denk dat ik jouw type wel ben.
dWc and me go way way back yo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ah dus jij kent 'm?
Begon al te denken dat een of andere brutale troll gewoon de lapo pakt en dan ook nog een nieuw topic aanmaakt met een kut TT.
Dat dit kan in Fernandes enzo
He wat jammer nouquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh als je een Muay Thai fighter met een indo kop bent dan zit die kans er wel in ja. Gelukkig vind ik persoonlijkheid en humor minstens zo belangrijk. 1/3 geslaagd, 2/3 gefaald.
Beetje vreemd maar wel lekker?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Stiekem moet ik opeens aan Sourcy denken
Er zit iets op z'n bovenlip?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Stiekem moet ik opeens aan Sourcy denken
Nee niet lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beetje vreemd maar wel lekker?
Dat is Rivella.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beetje vreemd maar wel lekker?
Diequote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zit iets op z'n bovenlip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |