Klopt.quote:
De tijd dat ik foto's van mezelf op FOK! gooi is voorbij helaas.quote:
En de tijd dat je een mietje bent is aangebrokenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
De tijd dat ik foto's van mezelf op FOK! gooi is voorbij helaas.
Waarom? Slechte ervaring?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
De tijd dat ik foto's van mezelf op FOK! gooi is voorbij helaas.
Nee geenzins, ik heb een aardig lijstje FOK!sters geslayed.quote:
Mij boeit het niet hoe jij eruit ziet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
De tijd dat ik foto's van mezelf op FOK! gooi is voorbij helaas gelukkig.
Jij bent een muay thai fighter ofzo toch, met een indo kopquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Jajong het volgende:
Lastig al deze nieuwelingen die niet weten wie ik ben.
Wel waar. Ik denk dat ik jouw type wel ben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mij boeit het niet hoe jij eruit ziet.
Pssshttt! Bijna goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij bent een muay thai fighter ofzo toch, met een indo kop
Ah dus jij kent 'm?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan beamen dat Jajong wel lekker is eigenlijk (no homo).
[ afbeelding ]
Oh als je een Muay Thai fighter met een indo kop bent dan zit die kans er wel in ja. Gelukkig vind ik persoonlijkheid en humor minstens zo belangrijk. 1/3 geslaagd, 2/3 gefaald.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel waar. Ik denk dat ik jouw type wel ben.
dWc and me go way way back yo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ah dus jij kent 'm?
Begon al te denken dat een of andere brutale troll gewoon de lapo pakt en dan ook nog een nieuw topic aanmaakt met een kut TT.
Dat dit kan in Fernandes enzo
He wat jammer nouquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh als je een Muay Thai fighter met een indo kop bent dan zit die kans er wel in ja. Gelukkig vind ik persoonlijkheid en humor minstens zo belangrijk. 1/3 geslaagd, 2/3 gefaald.
Beetje vreemd maar wel lekker?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Stiekem moet ik opeens aan Sourcy denken
Er zit iets op z'n bovenlip?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Stiekem moet ik opeens aan Sourcy denken
Nee niet lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beetje vreemd maar wel lekker?
Dat is Rivella.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beetje vreemd maar wel lekker?
Diequote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zit iets op z'n bovenlip?
PLUNDRA!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die
Ik ga even in badjas (jaaaa echt lazy saturday) naar de koelkast rennen en kijken ofdaar nog iets te plunderen valt.
Niemand maar hij werd besproken in een topic waar ik gelurkt heb.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is Rivella.
sourcy was een user hier. Met een vieze snor. Maar die is volgens mij al gestopt met posten voordat Phantomesse zich heeft geregistreerd. Van wie ben jij een kloon?
Oh ja mijn kennis van users beperkt zich tot een minimum.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is Rivella.
sourcy was een user hier. Met een vieze snor. Maar die is volgens mij al gestopt met posten voordat Phantomesse zich heeft geregistreerd. Van wie ben jij een kloon?
Stimmt, daarom alleen gehaktballetjes etenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar die patat erbij is niet te nassen mein Freund!
Ik heb met iedereen wel beef gehad hier volgens mij. Original troll yo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat ik een soort beef had met Jajong enkele jaren geleden. Dat ik dat nog kan herinneren van mijn fok geschiedenis zegt wel wat over hem.
Ik ben out, lekker gaan jobberen tot 1 uur en dan chilliiiiiiing.
Adios
Ik vind jouw UI een beetje disturbing geworden...quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Stimmt, daarom alleen gehaktballetjes etenen veul.
Oh oeps ben vergeten die terug te zetten, en weet niet hoe dat moet op mobielquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI een beetje disturbing geworden...
Eerst had je toch iets geels en gezelligs?
Je wilt het ook niet, heb daar gewerktquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nog nooit wat van de Ikea gegeten, laatste keer dat ik daar was was ik nog klein ook geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:18 schreef o.us het volgende:
Kijk eens an:Damn, jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Kijk eens an:God damn, ziet er goed uit vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Van wie is dat blikje Grolsch
?
Het is je toch geluktquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh oeps ben vergeten die terug te zetten, en weet niet hoe dat moet op mobiel
Kijk eens an:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grolschquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
God damn, ziet er goed uit vriend. Van wie is dat blikje Grolsch
?
Deze manquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, was mijn verjaardagskado voor haar.
Nummerrrrrrrrr 1 1 1 1quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
7 Schoonheden:
1. Lichte ogen met donker haar of donkere ogen met licht haar
2. Lange en gekrulde wimpers
3. Moedervlekje links of rechts boven de lip (ook wel schoonheidsvlekje genoemd)
4. Spleetje tussen de twee voorste tanden
5. Sproeten
6. Kuiltjes in de kin of de wangen
7. Amandelvormige ogen
Nummer 3 en 7 represent.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:16 schreef Jajong het volgende:
Ik heb nog wel een mooie foto. Maar die durf ik nu niet meer te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |