SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022× 023[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:44 schreef Chocolatebear het volgende:
In B4 shitstorm over TT.
Edit: te laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig he, tellen?quote:
Boycot actie vanaf nuquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lastig he, tellen?
Also, de TT is gewoon waar. Make me a sandwich.
Ik heb honestly geen idee wat je allemaal zegt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Boycot actie vanaf nu![]()
Enkel liefde voor vrouwen hier![]()
Ik weet ook zeker dat ik de helft van dit topic Own met Den Jam en NFS
Geen grap.
Tevens heb je ons ook nodig in de slaapkamerIn het washok, in de huiskamer en in de tuin. Badkamers maken zichzelf ook niet schoon... Toch best handig, een vrouw.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
"Waar vrouwen beter gamen dan mannen." was allemaal prima, maar dan zijn die vrouwen ineens op hun teentjes getrapt over deze politiek onverantwoorde en ethisch onjuist gekozen TT. Hypocriet!Ja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1tje maar?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als iedereen nou even z'n favoriete eye candy post, kan ik 'm verwerken voor in de nieuwe OP.
Douchy, lolquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:51 schreef JackieBrown het volgende:
Trouwens Phanto bedankt dat je die pic weer had gepost![]()
Mijn ex ging ook altijd zo douchy op de foto terwijl het gewoon een superleuke jongen was om te zien, kwam alleen op foto's dus niet echt over
[..]
1tje maar?
Ik volg dit even niet meer?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Douchy, lol! Ja, jij mag die van Phantomesse ook doen
.
No problemquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:51 schreef JackieBrown het volgende:
Trouwens Phanto bedankt dat je die pic weer had gepost![]()
Mijn ex ging ook altijd zo douchy op de foto terwijl het gewoon een superleuke jongen was om te zien, kwam alleen op foto's dus niet echt over
[..]
1tje maar?
Haar PC tript van Google zegt ze (hoe dan?quote:
Omdat een of andere kwajong het nodig vond om de lapo te stelen grmbl. Snel dit topic volposten dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haar PC tript van Google zegt ze (hoe dan?), zodoende. Maar laat maar, want ik zie de OP in quote-mode zeg maar.
Ja door dat automatische zoekding doet ie opeens fucking traag bij mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haar PC tript van Google zegt ze (hoe dan?), zodoende. Maar laat maar, want ik zie de OP in quote-mode zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |