quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:16 schreef Jajong het volgende:
Ik heb nog wel een mooie foto. Maar die durf ik nu niet meer te posten.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:18 schreef o.us het volgende:
Kijk eens an:Breng me wat van je lekkere voedselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM stond altijd al open voor je hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Deze man
waar was je op mijn verjaardag.
Als we ooit een eetmeet gaan krijgen zal het uiteraard geen probleem zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Breng me wat van je lekkere voedsel
Ik wist niet dat je die skills hadquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:23 schreef o.us het volgende:
[..]
PM stond altijd al open voor je hoor.
Een eventuele Fernandeschillmeet zal sowieso bestaan uit eten, drinken, smoken, chillen, gamen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:23 schreef o.us het volgende:
[..]
PM stond altijd al open voor je hoor.
[..]
Als we ooit een eetmeet gaan krijgen zal het uiteraard geen probleem zijn.
Echt kill? Ik drink nog liever pis dan Bavaria.quote:
Huh, wordt een kuiltje in de kin mooi gevonden? Dat doet me altijd denken aan die vader van Life With Louiequote:Op zaterdag 3 december 2011 16:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nummerrrrrrrrr 1 1 1 1
nummer 2
6 een beetje
Valt tegen
Wat zijn de 7 lelijkheden?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fernandes autistenmeet stappenplan:
1. Gezamenlijk wat eten (nouja, o.us kookt, wij schranzen)
2. Vervolgens dik feest pakken (in Amsterdam iig)
3. Afterparty slash last man standing @ Juminelle's place, met een kangaroo pouch vol wiet.
Zulks een geruststelling.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef Jajong het volgende:
Ik ga dit topic niet trollen trouwens i promise. Volgens mij zijn jullie wel leuke mensen, niet zulkse autisten als de normale FOK!ers
Als jullie de afwas doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
3. Afterparty slash last man standing @ Juminelle's place, met een kangaroo pouch vol wiet.
Dat inderdaad, Heineken was altijd m'n vorige favoriet, maar met mijn bierconsumptie tegenwoordig begint dat een dure hobby te wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef aight1 het volgende:
Bavaria is top man.
Sowieso qua prijs/smaak verhouding één van de beste
Ik dacht dat je een hekel aan mij had.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef Jajong het volgende:
Ik ga dit topic niet trollen trouwens i promise. Volgens mij zijn jullie wel leuke mensen, niet zulkse autisten als de normale FOK!ers
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:26 schreef Jajong het volgende:
[..]Ik net denken dat jullie geen autisten zijn.
quote:
Ja tuurlijk, "even" van Amsterdam naar Nijmegenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sorry ik weet niet wie jij bent.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel aan mij had.
Ghehe ja true, alleen Hertog Jan en Jupiler drink ik liever dan Bavaria denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat inderdaad, Heineken was altijd m'n vorige favoriet, maar met mijn bierconsumptie tegenwoordig begint dat een dure hobby te worden. Sowieso als je eenmaal Bavaria gewend bent smaken andere bieren weer minder
.
Ik neem aan dat velen hier een rijbewijs hebben en misschien dat iemand even wilt bobben tot stap 3.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, "even" van Amsterdam naar Nijmegen
Hertog Jan begon ik meequote:Op zaterdag 3 december 2011 16:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ghehe ja true, alleen Hertog Jan en Jupiler drink ik liever dan Bavaria denk ik.
Jupiler is kingsie. Maargoed ik drink niet meer dus voor mij boeit 't allemaal niet. No drugs, no alcohol. Quelle boring.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hertog Jan begon ik mee. Tijd niet meer gehad, misschien zo even halen weer om uit te proberen. Jupiler ook nog nooit gezopen, die kan er dan ook wel bij
.
Ik stem voor krioro, lijkt me het verantwoordelijkst in deze hele reeksquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik neem aan dat velen hier een rijbewijs hebben en misschien dat iemand even wilt bobben tot stap 3.
Ik ben geen betrouwbare BOB. Als ik zeg dat ik dat ga doen eindig ik toch panja of stoned in de waggie.

Quitterquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jupiler is kingsie. Maargoed ik drink niet meer dus voor mij boeit 't allemaal niet. No drugs, no alcohol. Quelle boring.
Nouja ik zie je wel eens posten maar kan me niet herinneren dat ik jou 'haat' ofzo. Maar goed ik kom hier al zo'n 7+ jaar dus het zou goed kunnen dat wij beef hebben gehad. Maar dat is nooit persoonlijk hoor.quote:
Zeker doen, bazenbier.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hertog Jan begon ik mee. Tijd niet meer gehad, misschien zo even halen weer om uit te proberen. Jupiler ook nog nooit gezopen, die kan er dan ook wel bij
.
Ik ook niet meer, ben aan het bodybuilden namelijk en dan is alcohol de grootste dooddoener die er is. Toch had ik gister toen het feest echt begon later een halve fles Bacardi opquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jupiler is kingsie. Maargoed ik drink niet meer dus voor mij boeit 't allemaal niet. No drugs, no alcohol. Quelle boring.
Palm vind ik dan weer niet lekker, smaakt naar Amstel. Zit zo'n rare/mindere smaak aan vind ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zeker doen, bazenbier.Jupiler is ook goeie, alleen wel 25cl flesjes en duuur
.
Maar heel Eindhoven is Bavaria, nog nooit ergens geweest waar mensen geen Bavaria hadden
Palm drinkt trouwens ook wel prima weg
Haram.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
Die after kan ook bij mij in mijn knusse studentossotje
Ohja, ik zie je idd ook wel eens in het BB topic! Maar ik hetzelfde ja. Ik doe niet per se aan bodybuilding, maar ben aan de weg aan t timmeren om professioneel sportert te zijn en dan word je nogal saai ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, ben aan het bodybuilden namelijk en dan is alcohol de grootste dooddoener die er is. Toch had ik gister toen het feest echt begon later een halve fles Bacardi opVoelde me zo schuldig.
Ohja, fuck yeah. Diemen was het toch? Ik pak de metro de volgende ochtend welquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
Die after kan ook bij mij in mijn knusse studentossotje
Oh weet niet, ik drink nooit Palm aan het begin van de avond dus dan is de smaak nooit zo duidelijk meerquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Palm vind ik dan weer niet lekker, smaakt naar Amstel. Zit zo'n rare/mindere smaak aan vind ik.
Ik zag jouw fobo. Ik ga binnenkort beginnen met kickboksen/MMA. Doe je ook aan een vechtsport?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohja, ik zie je idd ook wel eens in het BB topic! Maar ik hetzelfde ja. Ik doe niet per se aan bodybuilding, maar ben aan de weg aan t timmeren om professioneel sportert te zijn en dan word je nogal saai ja.
Sterke drankquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:33 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, toen ik nog dronk deed ik ook niet meer aan bier. Bottleservice only, plebejers.
Kom tegen mij thaiboksen op een meet gek!quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zag jouw fobo. Ik ga binnenkort beginnen met kickboksen/MMA. Doe je ook aan een vechtsport?
Ik vecht MMA. En doe daarnaast kickboksen en BJJ.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zag jouw fobo. Ik ga binnenkort beginnen met kickboksen/MMA. Doe je ook aan een vechtsport?
Ja, daarom drink ik ook niet meerquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sterke drank. Ik ben semi-professioneel atter, dat loopt nooit goed af dan gek.
Waar begin je aan iets als MMA?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen, al heb ik soms wel de neigingenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom tegen mij thaiboksen op een meet gek!
Cool, hoelang?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vecht MMA. En doe daarnaast kickboksen en BJJ.
[..]
Ja, daarom drink ik ook niet meer.
Kickboksen en MMA zijn de enige vechtsporten die mij interesseren. Daarnaast heb ik veel kennissen en vrienden die in die wereld zitten en bereid zijn het mij te leren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar begin je aan iets als MMA?
Jaartje of 5/6. Helaas grootste deel daarvan geblesseerd geweest.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen, al heb ik soms wel de neigingen.
[..]
Cool, hoelang?
Jou wil ik niet tegenkomen in een steegquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jaartje of 5/6. Helaas grootste deel daarvan geblesseerd geweest.
En voor de noobs; dit is MMA:
[ afbeelding ]
En ja, dat ben ik. De bovenste.
Kom sparren?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een meet?quote:
Jawel jonge, ik ben heel aardig buiten de ring.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jou wil ik niet tegenkomen in een steeg
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe oke, ik doe geen wedstrijden maar wel thaiboksen. Wedstrijden niet omdat ik geen zin heb in elke dag trainenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jawel jonge, ik ben heel aardig buiten de ring.
Ja. Had laatste nog een om de beurt elkaar in de maag stomp-wedstrijdje met een trainingsmaatje toen we droele waren. Ging toen wel goed alleen de volgende dag kon ik niet meer bewegenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Als we panja zijn zal het wss toch gaan gebeuren.
Eat. Train. Sleep. Repeat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe oke, ik doe geen wedstrijden maar wel thaiboksen. Wedstrijden niet omdat ik geen zin heb in elke dag trainen
Groningenquote:
Haha nee. Sorryquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent dus helemaal niet bekend met de Oosterbaan Gym in Rotterdam?
Ik wel hehe. Ga je daar trainen o.us?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent dus helemaal niet bekend met de Oosterbaan Gym in Rotterdam?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha nee. Sorry. Is dat van Jan Oosterbaan?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wel hehe. Ga je daar trainen o.us?
Mijn sportschool is om fucking vijf uur dichtquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
Om half 9 sinterklessie vieren, dus ga nog even snel teh gym in denk ik. Moet nog kenke 8 kilo afvallen voor mijn wedstrijd-gewicht lollers.
Das noob. Die van mij elke dag van 10 tot 10.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn sportschool is om fucking vijf uur dicht![]()
![]()
.
Health Cityquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Das noob. Die van mij elke dag van 10 tot 10.
Ben jij dat echt op die foto? Op welk gewicht vecht je?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
Om half 9 sinterklessie vieren, dus ga nog even snel teh gym in denk ik. Moet nog kenke 8 kilo afvallen voor mijn wedstrijd-gewicht lollers.
Ja maar wel stiekemquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben jij dat echt op die foto? Op welk gewicht vecht je?
[..]
Ja maar wel stiekem.
Dus... als een bruin meisje naar je staat te loeren.. ben ik het misschien wel
Ja dat ben ik echt. Daar vocht ik op 76kg. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Mijn volgende wedstrijd wil ik tot 83kg vechten. En ben nu dus 90ishquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben jij dat echt op die foto? Op welk gewicht vecht je?
[..]
Ja maar wel stiekem.
Dus... als een bruin meisje naar je staat te loeren.. ben ik het misschien wel
1m88, 98kg, 17% BF hierquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat ben ik echt. Daar vocht ik op 76kg. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Mijn volgende wedstrijd wil ik tot 83kg vechten. En ben nu dus 90ish. Vetklep alles.
Ach, we zijn allemaal ooit noobs geweestquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar als ik net begin en jij ziet mij kom ik over als een noob.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat ben ik echt. Daar vocht ik op 76kg. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Mijn volgende wedstrijd wil ik tot 83kg vechten. En ben nu dus 90ish. Vetklep alles.
1.88mquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ach, we zijn allemaal ooit noobs geweest
[..]Hoe lang ben je dan?
Geef Jahr00n (quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zit iedereen hier ineens op een vechtsport ofzo? Ik doe in de lente wat sit- en pushups en that's it.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zit iedereen hier ineens op een vechtsport ofzo? Ik doe in de lente wat sit- en pushups en that's it.
Dem black genesquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
?? Hoezoquote:
quote:
Maar ben wel een forse jongenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:54 schreef o.us het volgende:
[..]
1m88, 98kg, 17% BF hier. Heb echt veel spiermassa gegained de afgelopen maanden.
Mijn BF is wel een stukje lager jaquote:
Ik ben echt enorm breed. Zie fobo voor torsopic.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn BF is wel een stukje lager ja.
Nee, eerder verbaasd hoe gelijk wij wel niet zijn qua statsquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:04 schreef Jajong het volgende:
BP 200KG
SQ 320KG
DL 180KG
1.88m 105KG 4% BF
U JELLY?????
Deze termen zeggen mij helemaal niksquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:04 schreef Jajong het volgende:
BP 200KG
SQ 320KG
DL 180KG
1.88m 105KG 4% BF
U JELLY?????
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, eerder verbaasd hoe gelijk wij wel niet zijn qua stats.
Ik ben gewoon heel stoer en sexy, dat is alles wat jij moet weten dushiquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze termen zeggen mij helemaal niks
Post eens jouw stats, Sala-adin jaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:07 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds niet gebanned
Alleen jijquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel stoer en sexy, dat is alles wat jij moet weten dushi
Daten???... pic van mij @ workout:quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:04 schreef Jajong het volgende:
BP 200KG
SQ 320KG
DL 180KG
1.88m 105KG 4% BF
U JELLY?????
Jep.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Daten???... pic van mij @ workout:
[ afbeelding ]
quote:
Pic van mijn rug tot dus ver. Kan nog beter denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Daten???... pic van mij @ workout:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |