quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:18 schreef o.us het volgende:
Kijk eens an:Breng me wat van je lekkere voedselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM stond altijd al open voor je hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Deze man
waar was je op mijn verjaardag.
Als we ooit een eetmeet gaan krijgen zal het uiteraard geen probleem zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Breng me wat van je lekkere voedsel
Ik wist niet dat je die skills hadquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:23 schreef o.us het volgende:
[..]
PM stond altijd al open voor je hoor.
Een eventuele Fernandeschillmeet zal sowieso bestaan uit eten, drinken, smoken, chillen, gamen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:23 schreef o.us het volgende:
[..]
PM stond altijd al open voor je hoor.
[..]
Als we ooit een eetmeet gaan krijgen zal het uiteraard geen probleem zijn.
Echt kill? Ik drink nog liever pis dan Bavaria.quote:
Huh, wordt een kuiltje in de kin mooi gevonden? Dat doet me altijd denken aan die vader van Life With Louiequote:Op zaterdag 3 december 2011 16:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nummerrrrrrrrr 1 1 1 1
nummer 2
6 een beetje
Valt tegen
Wat zijn de 7 lelijkheden?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fernandes autistenmeet stappenplan:
1. Gezamenlijk wat eten (nouja, o.us kookt, wij schranzen)
2. Vervolgens dik feest pakken (in Amsterdam iig)
3. Afterparty slash last man standing @ Juminelle's place, met een kangaroo pouch vol wiet.
Zulks een geruststelling.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef Jajong het volgende:
Ik ga dit topic niet trollen trouwens i promise. Volgens mij zijn jullie wel leuke mensen, niet zulkse autisten als de normale FOK!ers
Als jullie de afwas doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
3. Afterparty slash last man standing @ Juminelle's place, met een kangaroo pouch vol wiet.
Dat inderdaad, Heineken was altijd m'n vorige favoriet, maar met mijn bierconsumptie tegenwoordig begint dat een dure hobby te wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef aight1 het volgende:
Bavaria is top man.
Sowieso qua prijs/smaak verhouding één van de beste
Ik dacht dat je een hekel aan mij had.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef Jajong het volgende:
Ik ga dit topic niet trollen trouwens i promise. Volgens mij zijn jullie wel leuke mensen, niet zulkse autisten als de normale FOK!ers
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:26 schreef Jajong het volgende:
[..]Ik net denken dat jullie geen autisten zijn.
quote:
Ja tuurlijk, "even" van Amsterdam naar Nijmegenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sorry ik weet niet wie jij bent.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel aan mij had.
Ghehe ja true, alleen Hertog Jan en Jupiler drink ik liever dan Bavaria denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat inderdaad, Heineken was altijd m'n vorige favoriet, maar met mijn bierconsumptie tegenwoordig begint dat een dure hobby te worden. Sowieso als je eenmaal Bavaria gewend bent smaken andere bieren weer minder
.
Ik neem aan dat velen hier een rijbewijs hebben en misschien dat iemand even wilt bobben tot stap 3.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, "even" van Amsterdam naar Nijmegen
Hertog Jan begon ik meequote:Op zaterdag 3 december 2011 16:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ghehe ja true, alleen Hertog Jan en Jupiler drink ik liever dan Bavaria denk ik.
Jupiler is kingsie. Maargoed ik drink niet meer dus voor mij boeit 't allemaal niet. No drugs, no alcohol. Quelle boring.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hertog Jan begon ik mee. Tijd niet meer gehad, misschien zo even halen weer om uit te proberen. Jupiler ook nog nooit gezopen, die kan er dan ook wel bij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |