Daar kom ik net vandaan, vadaar de vraag.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:46 schreef Jajong het volgende:
Als je een vochtige rug moet je onder de douche gaan staan.
Okay.quote:
Gecondoleerd man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef o.us het volgende:
Dan ben je net uitgenodigd voor een begrafenis van iemand die je recent nog zag.
Oeh dat is niet fraai, gecondoleerd o.usquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef o.us het volgende:
Dan ben je net uitgenodigd voor een begrafenis van iemand die je recent nog zag.
Dit inderdaad. Ik had er ook overheen gelezen. Sterkte o.usquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:48 schreef Jajong het volgende:
Oh dat heb ik gemist, ja gecondoleerd brah.
Ook echt die tong uitstekende smiley naast je postquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oeh dat is niet fraai, gecondoleerd o.us
Hier van opkijken in een Fernandes topicquote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil wel anders, maar ik denk dat jij nu twijfelt over mijn geaardheid.
De zoveelste nee op de zoveelste keer dat ik dergelijke opmerkingen heb ontvangen. Dat's mijn PI, deal with it.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hier van opkijken in een Fernandes topic
[..]
Goed punt.
Enkel mijn schoonbroer is nu thuis maar aan hem ga ik het niet vragen natuurlijk
Even wachten tot zusje thuis is.
[..]
De zoveelste nee op de zoveelste keer dat ik dergelijke opmerkingen heb ontvangen. Dat's mijn PI, deal with it.
Idunno man ik ga zelf niet eens uitquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]O+O+
HELP ME!
Ik moet kiezen waar we uitgaan maar ik heb geen zin om te zoeken
Eindhovenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]O+O+
HELP ME!
Ik moet kiezen waar we uitgaan maar ik heb geen zin om te zoeken
amsterdam brah.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ergens rondom Utrecht![]()
Ik ga zelf wel even spieken.
Minder, minder. Geen Molukse eestjes ergens?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:07 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb ook nog geen plannen voor vanavond
Genoeg feestjes, maar ik moet morgen vroeg werkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Minder, minder. Geen Molukse eestjes ergens?
Minder, minder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Genoeg feestjes, maar ik moet morgen vroeg werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |