quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Minder, minder.
Ik moet morgen om 10 uur ook weer fris en fruitig klaarstaan, gaan naar de zwarte markt
Even kijken voor een leren jas daar.
Ik blijf het een ordinaire jas vinden en ik haat rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is witquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik blijf het een ordinaire jas vinden en ik haat roze
Hè wat, het is wit toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik blijf het een ordinaire jas vinden en ik haat roze
Ik vind 'm ook wel ordinair, maar je bril maakt het goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef Phantomesse het volgende:
Jumi vindt hem wel mooi toch?
Maar ik zou nooit roze dragenNooit.
Heb ik gisteravond ook gedaanquote:
Heb aankomend en dat weekend er op geen tijd vandaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou al?! Sinterklaas is nog niet eens weg
Dat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond ook gedaan![]()
Kerst
Ja zo had ik het ook bedacht haha.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel ordinair, maar je bril maakt het goed
Ja, moet ik ook nog doen allemaal. Succes damequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Zucht, naar buiten lopen, coffeeshop, sigaretten.
Wauwquote:
Wit met zilverquote:
Breng namen en onderwerpenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:31 schreef aight1 het volgende:
Sinterklaasgedichten maken is een hels karwei.
Oh die is heel mooi!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wit met zilver![]()
[ afbeelding ]
Foto is van vorig jaar, maar ik heb 'm hetzelfde opgetuigd.
Haha hoef er nog maar 1, ben al hele dag mee bezigquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Breng namen en onderwerpen![]()
Sinterklaasgedichtjes
Thanksquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die is heel mooi!Ik had vorig jaar wit met zwart. Nu bruin met bonten en houten hangertjes, maak nog wel een pic!
Jij?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar even serieus he, zo'n verhaaltje in de OP. Wie gaat die maken?
Ik heb over het algemeen niet iets met felle kleuren in kleding. Alles is zwart, wit en grijs. Rode schoenen is al een hele uitzonderingquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:41 schreef Juminelle het volgende:
Vanwaar die haat jegens roze hier trouwens? Roze
[..]
ThanksAh ja doen!
Ah ja dat heb ik ook! Toevallig laatst een felroze blazer gekocht en die is wel echtquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen niet iets met felle kleuren in kleding. Alles is zwart, wit en grijs. Rode schoenen is al een hele uitzondering
Onzin trouwens, heb wel meer rode dingen, maar vooral rood dus of blauw als ik kleuren moet kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |