Fiks het spalkje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Zulks een moeilijke keuzes moet ik maken in het leven. Een tijdje geleden is het spalkje achter mijn tanden los gegaan waardoor het spleetje tussen mijn voortanden wat ik vroeger had weer terug is.
Nu moet ik voor 13 december beslissen of ik het spalkje laat fixen en niks aan het spleetje doe, het spleetje laat opvullen, of voor 2/3 maanden weer een beugel nemen om het spleetje zo te laten.
Shit is lastig.
Dat gebeurt sowieso, alleen daarmee fix ik dat spleetje niet.quote:
Mijn spalkje is laatst ook los geschoten anderhalve week geleden maar het is echt net aan het einde gebeurd. Op de rest van de plekken zit hij stevig vast. Geen zin om buit te leggen voor dat, of toch maar wel doen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Zulks een moeilijke keuzes moet ik maken in het leven.
Een tijdje geleden is het spalkje achter mijn tanden los gegaan waardoor het spleetje tussen mijn voortanden wat ik vroeger had weer terug is.
Nu moet ik voor 13 december beslissen of ik het spalkje laat fixen en niks aan het spleetje doe, het spleetje laat opvullen, of voor 2/3 maanden weer een beugel nemen om het spleetje zo te laten.
Shit is lastig.
Is niet erg, klein spleetjequote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso, alleen daarmee fix ik dat spleetje niet.
Lastig, lastig...quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Een tijdje geleden is het spalkje achter mijn tanden los gegaan waardoor het spleetje tussen mijn voortanden wat ik vroeger had weer terug is.
Shit is lastig.
Hahahaha valt mee ik praat gewoon als een platte Hollanderquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
jeetjemineetje Phantomesse begint ook als een allochtoon te klinken
7 Schoonheden:quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Shit is lastig.
deze topic swa!quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahahaha valt mee ik praat gewoon als een platte Hollander
Ik heb dus ook geen behoefte aan een beugel. En over de grootte van die spleet, ik zal zo een foto opzoeken ter impressie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lastig, lastig...
Is het een grote spleet?
Ik zou niet weer een beugel nemen, maar goed, dat ben ik. Tenzij uitneembare beugel maar plakkertjesbeugel.. nooit meer
2 en 7 representquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
7 Schoonheden:
1. Lichte ogen met donker haar of donkere ogen met licht haar
2. Lange en gekrulde wimpers
3. Moedervlekje links of rechts boven de lip (ook wel schoonheidsvlekje genoemd)
4. Spleetje tussen de twee voorste tanden
5. Sproeten
6. Kuiltjes in de kin of de wangen
7. Amandelvormige ogen
Nummer 3 en 7 represent.
Ik heb niks van ditquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
7 Schoonheden:
1. Lichte ogen met donker haar of donkere ogen met licht haar
2. Lange en gekrulde wimpers
3. Moedervlekje links of rechts boven de lip (ook wel schoonheidsvlekje genoemd)
4. Spleetje tussen de twee voorste tanden
5. Sproeten
6. Kuiltjes in de kin of de wangen
7. Amandelvormige ogen
Nummer 3 en 7 represent.
Echt? Het klinkt verneukt zegquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat schijnt gewoon correct Nederlands te zijn ofzoWas ooit eens een discussie over.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:02 schreef Jajong het volgende:
Ik heb 3 en 7 alleen. En dat terwijl ik toch de knapste ben hier, vreemd.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:02 schreef Jajong het volgende:
Ik heb 3 en 7 alleen. En dat terwijl ik toch de knapste ben hier, vreemd.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:01 schreef Chocolatebear het volgende:
En over de grootte van die spleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |