SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022× 023All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef tliciouz het volgende:
Oh snap! Mijn k/d ratio is nog hoger dan dwc!
Ik doe 99% van de tijd Kill Confirmed, dus ik pak na m'n kills ook m'n dog tags gewoon, dan word ik wel 's gekilledquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef tliciouz het volgende:
Oh snap! Mijn k/d ratio is nog hoger dan dwc!
Natuurlijk schat, zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doe 99% van de tijd Kill Confirmed, dus ik pak na m'n kills ook m'n dog tags gewoon, dan word ik wel 's gekilled.
Het is zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk schat, zou ik ook zeggen.
THE FUCK. Ik wou eigenlijk posten "waar is o.us eigenlijk"?, maar m'n gedachten gingen over op die toolquote:
Sorry, ik heb soms van die momenten dat ik een leven krijg en dat ik weereens op FOK! zit. De tijd tussen thuiskomst van school en stappen moet ook gedood worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
THE FUCK. Ik wou eigenlijk posten "waar is o.us eigenlijk"?, maar m'n gedachten gingen over op die tool!
True that, elk moment van nutteloos zijn zit ik op FOK! en/of Xbox Live.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Sorry, ik heb soms van die momenten dat ik een leven krijg en dat ik weereens op FOK! zit. De tijd tussen thuiskomst van school en stappen moet ook gedood worden.
Ik heb zelfs mijn PS3 een tijd niet aangeraakt, dat zegt wel watquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True that, elk moment van nutteloos zijn zit ik op FOK! en/of Xbox Live.
jawelquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
huh die fotootjes in die op zij n toch niet eght?????
Mensen die stipt om 18:00u etenquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:56 schreef o.us het volgende:
Als ik geen leven heb heeft iedereen het opeens welOh wacht, het is zes uur.
Vooral als het online isquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
sjonge ik zit echt als een retard voor de tv te scheldengames maken je agressief
Same here, maar over 't algemeen als we gezamenlijk eten is het tussen 8 en 10 uurquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die stipt om 18:00u eten. Ik eet wanneer ik honger heb
.
Hoi.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
huh die fotootjes in die op zij n toch niet eght?????
Dat is best laag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doe 99% van de tijd Kill Confirmed, dus ik pak na m'n kills ook m'n dog tags gewoon, dan word ik wel 's gekilled. Mijne is 1.04 zag ik net toevallig
.
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doe 99% van de tijd Kill Confirmed, dus ik pak na m'n kills ook m'n dog tags gewoon, dan word ik wel 's gekilled.
Doe ik nog, zit op mob.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Hallo, deel 24,25 en 26 zijn niet toegevoegd in de op. Klusje voor jou Tliciouz
Geen stress, eerst van Duitsland verliezen om ze vervolgens in de finale kaput te machen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:01 schreef tliciouz het volgende:
Haha Nederland in de pool met Portugal en Duitsland. Dag Nederland
Finale WK '10, Robben. Zo dichtbij een wereldtitel komen we nooit meerquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen stress, eerst van Duitsland verliezen om ze vervolgens in de finale kaput te machen.
Smoel toe, zometeen moet ik mijzelf weer in slaap huilen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Finale WK '10, Robben. Zo dichtbij een wereldtitel komen we nooit meer. Kan het nogsteeds niet hebben
.
Jaja zou ik ook zeggen.quote:
We will see.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen stress, eerst van Duitsland verliezen om ze vervolgens in de finale kaput te machen.
Vrouwen en voetbalquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef tliciouz het volgende:
Ach Denemarken hebben ze zo, Portugal stelt weinig meer voor. Mochten ze van Duitsland verliezen gaan ze nog door toch?
Portugal kan zomaar winnen, Ronaldo en Nani hoeven maar 1 goede dag te hebben en 't is huilen voor Nederlandquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef tliciouz het volgende:
Ach Denemarken hebben ze zo, Portugal stelt weinig meer voor. Mochten ze van Duitsland verliezen gaan ze nog door toch?
quote:
Wordt weer pijnlijk om te zien denk ik, de kwaliteit is simpelweg gewoon hoger. Ik kan ook niet tegen die v. Persie en v/d Vaart die elke kans laten mislukken op momenten dat het ertoe doetquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
Als Nl tegen Duitsland moet sluit ik me op. Die stress kan ik niet aan.
Rvp speelt bij Arsenal als een held, in oranje zie ik daar de laatste tijd weinig van terug.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wordt weer pijnlijk om te zien denk ik, de kwaliteit is simpelweg gewoon hoger. Ik kan ook niet tegen die v. Persie en v/d Vaart die elke kans laten mislukken op momenten dat het ertoe doet![]()
![]()
.
Dat bedoel ik. Titels binnenslepen voor Engeland, maar voor NL niks klaarspelen. Landverraad! Doodsstraf!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rvp speelt bij Arsenal als een held, in oranje zie ik daar de laatste tijd weinig van terug.
Weinig titels in Engeland ook hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Titels binnenslepen voor Engeland, maar voor NL niks klaarspelen. Landverraad! Doodsstraf!
Tijd om het tegendeel te bewijzen. Morgen bij Juminelle iedereen zijn ass whoopen.quote:
Oh?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tijd om het tegendeel te bewijzen. Morgen bij Juminelle iedereen zijn ass whoopen.
Maar Duitsland heeft Klose, Muller, Podolski, Ozil en Schweini.quote:
Met strippoker?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tijd om het tegendeel te bewijzen. Morgen bij Juminelle iedereen zijn ass whoopen.
Dealquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben downquote:
Klosequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar Duitsland heeft Klose, Muller, Podolski, Ozil en Schweini.
True, hopelijk gaat het net zoals alle wedstrijden tot de finale @ WK '10, zo smooth en met een beetje toevalquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weinig titels in Engeland ook hoor
Maar zolang ie op het EK vlamt is alles prima. Sowieso moet iedereen fit zijn, met Robben Sneijder vPersie vdVaart ben je echt niet kansloos tegen Deutschland
Later man!quote:
Ai, that's settled.quote:
Ik trek alle kleding aan die ik heb.quote:
Hell nawquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ai, that's settled.
[..]
Ik trek alle kleding aan die ik heb.
Nah, zo erg nou ook weer nietquote:
Jumi's intenties moge duidelijk zijn, mag niet eens een boxer aan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hell nawBroek, shirt, sokken en schoenen it is.
Ik ook, alle boys naakt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Deal
[..]
Ik ben down![]()
Pokerpro alles.
Klopt. Eigenlijk ben ik ditquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was fake inderdaad, had als ik het goed begreep foto's, hobby's en weet ik wat allemaal overgenomen. Ik verdenk de Fernandes-chicks er nu ook van mannelijke trololo's te zijn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strippokeren, iemand?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Wauw.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was fake inderdaad, had als ik het goed begreep foto's, hobby's en weet ik wat allemaal overgenomen.
Ik heb een vrouw--->man sexchange gehad. Chocolatebear, the man with a pussy.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben eigenlijks een meisje. Nep baard dit dat.
Ik wou plaatje linken, maar durf niet want mods.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wauw.Wat bezielt dat soort mensen in godsnaam?
[..]
Ik heb een sexchange gehad. Chocolatebear, the man with a pussy.
Chocolope, chick with dick, slut with nutsquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wauw.Wat bezielt dat soort mensen in godsnaam?
[..]
Ik heb een vrouw--->man sexchange gehad. Chocolatebear, the man with a pussy.
DATEN???????quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Eigenlijk ben ik blank en heb geen tieten en kont/
Teleurstelling he?
Feliciteer de jarige namens mij.quote:
Ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:02 schreef Sala-adin het volgende:
Alle meids van deze reeks zijn trouwens best lekker ja, maar zijn ze ook echt
Ben er over 30 minutenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We spreken af in de cockring in de warmoesstraat ok?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:02 schreef Sala-adin het volgende:
Alle meids van deze reeks zijn trouwens best lekker ja, maar zijn ze ook echt
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk ben ik dit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strippokeren, iemand?creatief met lichaamshaar, me gusta
Heldin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga vanavond lekker de hele avond autisten met m'n PS3
Goede keus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Deze manquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Ah dope, doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Zet ik gelijk de gehele OP van Fernandes op mijn rug.quote:
WTF! Ken jij Army of the Pharoahs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drenched in Blood en Agony![]()
Whut, die wilde ik gewoon eigenlijk eerst postenquote:
Tuuuurlijk! Die is ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
WTF! Ken jij Army of the Pharoahs!![]()
Drenched in Blood en Agony
Fijn dat je zo'n goede smaak hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, die wilde ik gewoon eigenlijk eerst posten
[..]
Tuuuurlijk! Die is ookinderdaad.
Je bent op de goede plaats voor dit soort zaken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n goede smaak hebt.
Theophilus London heeft van die heerlijke spacetracks altijdquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef Sala-adin het volgende:
Ik luister geen rauwe hip hop meer maar zo op zijn tijd is het best lekker.
Deze man is de shit
Pure swag mowfuckah!
Wel te verwachten, er zijn hier wel een hoop buitenlanders als ik het zo zie, en die houden wel vaak van rap.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent op de goede plaats voor dit soort zaken.
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel te verwachten, er zijn hier wel een hoop buitenlanders als ik het zo zie, en die houden wel vaak van rap.
The Weeknd ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Theophilus London heeft van die heerlijke spacetracks altijdNet als Kid CuDi.
Niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die plus jas =![]()
Prima, prima. Lekker aan het shoppen geweest, kerstinkopen alvast een beetje.quote:
Prima, prima. Net naar de kapper geweest en morgen weer uitquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Prima, prima. Lekker aan het shoppen geweest, kerstinkopen alvast een beetje.
En, vertel me hoe het met jou staat dan.
Waar is het feestje? Ik heb vanavond een huisfeestje van vrienden, wordt knallen wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Prima, prima. Net naar de kapper geweest en morgen weer uit
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:00 schreef Phantomesse het volgende:
Binnenkort krijg ik kunsmatige S.W.A.G.G.Fugly!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die plus jas =
Kheb nog 1 gele in de fridgequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:12 schreef mc-Piel het volgende:
Heb iemand nog een koude rooie fernandes voor me? mijne zijn op
Rotterdamquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar is het feestje? Ik heb vanavond een huisfeestje van vrienden, wordt knallen wel.
voor 5 galjoenen neem ik hem van je over!quote:
Niet teveel? Wat dacht je van gewoon geen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Rotterdammaar hoelaat ga je dan weg ? Niet teveel pillen slikken he!
Vastleggen op camera en hier posten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet teveel? Wat dacht je van gewoon geen?
Ik heb geen idee nog hoelaat ik wegga, eerst nog ff dwijlen hier en mijn nieuwe outfits vastleggen.
LIF.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vastleggen op camera en hier posten?
Geen pillen?!?!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet teveel? Wat dacht je van gewoon geen?
Je mag hem voor kratisquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
voor 5 galjoenen neem ik hem van je over!
Ik snuif nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geen pillen?!?!
Wel lief zijn voor je neus dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik snuif niet
Paar keer gedaan maar het idee van die zooi in je neus, neen bedanktEffect is ook niet echt denderend genoeg voor mij.
Wat gebruik je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg vader?!quote:
Of je gaat even snel naar de shoppa!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:30 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben trouwens echt te liefGister had een maatje me opgehaald van het station en thuis gebracht, heb ik mijn wiet in de auto achtergelaten als dank. Echter was het een volle zak en nu heb ik zin om te smoken, maar geen wiet.
Straks maar eens even gaan bellen
Dat is 15 heen en 15 terug. Ze verkopen wiet dus komt goed haha. Mooie is, ik had die zak net van 1 van hen gekocht, en vervolgens geef ik het terug hahahahaha oooohhhwww.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Of je gaat even snel naar de shoppa!
Blijft imo de hardste track van hun.quote:
Sowieso, kippenvel man.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blijft imo de hardste track van hun.
Volume pompings @ max hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blijft imo de hardste track van hun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze tekst![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk te netjes voor een huisfeest maar le care![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef Phantomesse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk te netjes voor een huisfeest maar le care
All good things are wild and free.
Stef Stuntpiloot?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:44 schreef Sinji het volgende:
Vandaag vroeg thuis, kreeg een beetje hoofdpijn van de Goldstrike. Steeds verliezen met Stef Stuntpiloot is een beetje jammer![]()
How you do, tilizilousniciouss?
Dat klinkt zo debiel dat het leuk wordquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:52 schreef Sinji het volgende:
Bordspel waarbij je 3 muntjes moet beschermen van een vliegtuigje, zodra die munten zijn gesneuveld moet je drinken,
I know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwste ep is wel cool.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:01 schreef Sinji het volgende:
Phuhh, nog een aflevering Ultimate Fighter en dan ga ik pitten.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:59 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
I own normaliter.Ohhh dat! Dacht dat het een andere naam had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Y U NO UNDERSTAND?quote:
Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
Hier ook brakness. Wilde eigenlijk even sporten maar lig alweer een half uur uit te stellen
Echt weer om binnen te blijven inderdaad. Online shoppen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Herkenbaar jaIk was van plan te gaan shoppen, maar dit weer
Ik zal Erwin Krol even pingen voor een verklaring.quote:
science!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, ik kom er net achter dat je na het schoonmaken van de lens van je BlackBerry met een wattenstaafje je veel scherpere foto's kan maken.
Thanks.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal Erwin Krol even pingen voor een verklaring.
Ik heb een chocoladetaart.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft iemand iets leuks te vertellen? Net klaar met werk en humeur staat op een heeeeel laag pitjeGodskolere die klanten kan je soms echt wurgen
Wist je dat ik chocoladetaart vies vind? Evenals chocoladecake en muffins en brownies. Ik kan er niet tegenquote:
Ik bied het je toch niet aan? Ik hoopte gewoon dat je gelukkig voor mij zou zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist je dat ik chocoladetaart vies vind? Evenals chocoladecake en muffins en brownies. Ik kan er niet tegen
VAN MIJ!quote:
Ik hoopte gewoon dat ik je met deze informatie kon vervelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik bied het je toch niet aan? Ik hoopte gewoon dat je gelukkig voor mij zou zijn.
Bakkersafdeling van AH (vandaar zo vroeg op)quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:43 schreef Maisnon het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk vaseline
wtf did I just readquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist je dat ik chocoladetaart vies vind? Evenals chocoladecake en muffins en brownies. Ik kan er niet tegen
Wel een lekkere lucht om in te werkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bakkersafdeling van AH (vandaar zo vroeg op)
Koekjes van de bakkersdames krijgen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bakkersafdeling van AH (vandaar zo vroeg op)
Croissantjes die netnet uit de oven komen ruiken best ranzig hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wel een lekkere lucht om in te werken
Of krijg je daar genoeg van op een gegeven moment
Serieusquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vader heeft lang bij een houtzagerij gewerkt om allemaal speciale keukenbladen en mooie kasten enzo te maken en je zou denken, hout meh dat ruik je niet
Echt what the fuck hoe dat allemaal kan ruiken. Één zo'n houtsoort ruikt naar paprika chips heeel indringendals je daar langer dan een uur instaat dan ben je zo misselijk
Was eigenlijk een eenmalig iets, maar nu ik jou hier tref blijf ik misschien welquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh Em Gee, steeds meer bazen vinden deze reeks.
Hier in de buurt is een houtzagerij en ik stop altijd eventjes als ik daar langs loop. Ruikt zo lekker. En iets verder op is een noten-winkel, dat is nog beter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vader heeft lang bij een houtzagerij gewerkt om allemaal speciale keukenbladen en mooie kasten enzo te maken en je zou denken, hout meh dat ruik je niet
Echt what the fuck hoe dat allemaal kan ruiken. Één zo'n houtsoort ruikt naar paprika chips heeel indringendals je daar langer dan een uur instaat dan ben je zo misselijk
geur vd tokoquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De geur van de verse koffiebranderij hier wint.
Ja, hier ook, maar dan vooral de suikerbieten. Maar dat was vooral vroeger, nu niet meer zoveel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:05 schreef Jajong het volgende:
Maar aan de andere kant, in de herfst en als de wind 'goed' staat ruik ik de suikerfabriek hier heel erg. En dat is zwaar hinderlijk.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft iemand de cacaofabriek van zaandam weleens geroken?je zou denken mjam maar ugh wat een geur
!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn tante in Zaandam woont in de buurt van de Verkade-fabriek, die geur die daaruit komt ruikt alleen niet helemaal naar chocolade.
Dat is inderdaad een vieze geurquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft iemand de cacaofabriek van zaandam weleens geroken?je zou denken mjam maar ugh wat een geur
quote:
Ugh ik ben in Egypte eens achter de schermen geweest bij een suikerfabriek, wat een chemische smerige lucht.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:05 schreef Jajong het volgende:
Maar aan de andere kant, in de herfst en als de wind 'goed' staat ruik ik de suikerfabriek hier heel erg. En dat is zwaar hinderlijk.
Valt best mee, alleen als de wind verkeerd staatquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Naja als je op de snelweg rijd dan ruik je het wel tyfus sterk. M'n opa woont in Westzaan dus vaak genoeg gerokenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Valt best mee, alleen als de wind verkeerd staatIk voetbal daar regelmatig, meestal staat de wind richting de Zaan dus dan merk je er niet veel van.
Ah, ik ruik het alleen met echt harde wind. Op de snelweg helemaal niet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naja als je op de snelweg rijd dan ruik je het wel tyfus sterk. M'n opa woont in Westzaan dus vaak genoeg geroken
2 Zielen, 1 gedachtequote:Op zaterdag 3 december 2011 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha wacht, dachten wij hetzelfde???
Waar ruikt dat dan naar? Noord-Holland representquote:
wtf. Naar rot vlees?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:35 schreef aight1 het volgende:
Ik ruik alleen soms geur van varkensslachterij. Fucking smerig.
Nee hele rare geur, ruikt als hele sterke pindakaas of iets dergelijks, maar dan nog viezerquote:
Wat was er in de melkweg?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:47 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had het nog nooit zo druk meegemaakt in de Melkweg gisteren, fakkin 20 min ellebogenwerk voor ik mijn jas kwijt kon bij de garderobe
Strafwerkquote:
Melkweg is ook niet echt heel groot nee, merk 't vaker bij feesten dat ze meer dan het toegestane aantal mensen toelaten. Dramatisch dan, en niet lekker dansendquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Strafwerk
Deephouse Minimal en zulks, het was echt fakkin druk niet normaal! Muziek was dik maar door drukte was het wat minder
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:35 schreef aight1 het volgende:
Ik ruik alleen soms geur van varkensslachterij. Fucking smerig.
Was voor mij 3e feestje in de melkweg, zelf ga ik liever naar Trouw Studio80 en Paradiso.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Melkweg is ook niet echt heel groot nee, merk 't vaker bij feesten dat ze meer dan het toegestane aantal mensen toelaten. Dramatisch dan, en niet lekker dansend
Op één of andere manier heeft Melkweg een chille indeling. Niet dat het zo bijzonder is ofzo, maar het loopt gewoon lekker als je dronken in du club bentquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was voor mij 3e feestje in de melkweg, zelf ga ik liever naar Trouw Studio80 en Paradiso.
Ik heb dat eerder bij Paradisoquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op één of andere manier heeft Melkweg een chille indeling. Niet dat het zo bijzonder is ofzo, maar het loopt gewoon lekker als je dronken in du club bent.
Trouw ben ik nog nooit geweest, wat is dat voor shit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was voor mij 3e feestje in de melkweg, zelf ga ik liever naar Trouw Studio80 en Paradiso.
Paradiso is wel kankerglad om 1 uurquote:
Die heet Roses swa!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Club More Amor heeft dat ook vind ik. Daar moeten ze haast wel over nagedacht hebben.
Trouw is in de Wibautstraat naast die ROC, misschien ken je het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Trouw ben ik nog nooit geweest, wat is dat voor shit?
[..]
Paradiso is wel kankerglad om 1 uur
ja ik weet wel waar het is ik bedoel hoe is het qua muziek/volk?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Trouw is in de Wibautstraat naast die ROC, misschien ken je het.
Gister was het in de grotezaal ook fokkin glad! Kon je wel lekker makkelijk shuffelen
Trouw is meestal House,Techno en soms ook dubstep. Qua volk lopen er gewoon relaxe mensen rond, niet van die kak en semi smooth mensenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja ik weet wel waar het is ik bedoel hoe is het qua muziek/volk?
Yup, gouden tijden om chicks te regelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Was dat ook niet met van die profielen enzo? Mijn nichtje heeft daar lang gezeten volgens mij
Haha, ik mis die tijden nogsteeds gek. Puerto Rican Reggeaton party's daarquote:
En dan zo een huismus met swagkledingquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
MUS![]()
![]()
Mega Urban Schoolparty, inclusief megaposters in de kantine van de middelbare school.
Volgens mij gaat dat echt LOS ouwequote:Op zaterdag 3 december 2011 14:19 schreef Sala-adin het volgende:
Misschien moeten we keer een Fernandes fissa meet doen
Ik stem in!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat echt LOS ouwe. Dikkkke shit.
Toen ging ik nog niet eens uitquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik join dan ook!
[ afbeelding ]
Godverdomme 2005, toen was ik 16/17.
Dit ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:23 schreef Sala-adin het volgende:
Je neemt je eigen fissa crew mee en gaan naar zelfde feestje, heb je toch nog standaard een harde feest als het niet bevalt
Ik heb vaker last van chicks die aan mijn kont zitten dan andersomquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ging ik nog niet eens uit![]()
1x naar sexybag geweest maar du tering. Zulks een geile negers die de hele tijd aan je zitten, en bij die bootycontest toen won 1 DIKKE chick.
Dat zegt nog niks over hoe 'n last ik ervan hebquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb vaker last van chicks die aan mijn kont zitten dan andersom.
Je vraagt er ook bijna omquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks over hoe 'n last ik ervan heb
Zo loop ik niet in de club eyquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je vraagt er ook bijna om* dWc_RuffRyder visualiseert jouw vorige pic in de OP
quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:44 schreef Sinji het volgende:
Vandaag vroeg thuis, kreeg een beetje hoofdpijn van de Goldstrike. Steeds verliezen met Stef Stuntpiloot is een beetje jammer![]()
How you do, tilizilousniciouss?
quote:
Goedezaterdagmiddag dames en heren!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
[..]Bah chick, sigaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedezaterdagmiddag dames en heren!![]()
COOL! of weekend erna?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:35 schreef Phantomesse het volgende:
Fernandes meet ben ik wederom voor!
Laten we een fesa uit gaan zoeken voor aankomend weekend? :p
Ik ben tegen, omdat tentamens en geen geld tot de 17e.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:35 schreef Phantomesse het volgende:
Fernandes meet ben ik wederom voor!
Laten we een fesa uit gaan zoeken voor aankomend weekend? :p
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben tegen, omdat tentamens en geen geld tot de 17e.
Hossel het danquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:45 schreef Sala-adin het volgende:
Die papagaai op die penisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stel je voor hij zet z'n klauwen erin, idioot
[ Bericht 27% gewijzigd door smegmanus op 03-12-2011 15:10:57 ]
Lalala scroll scroll papegaai op penis wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door smegmanus op 03-12-2011 15:11:12 ]
Dat laatste zit er nu niet echt in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hossel het danDesnoods leen je van je broer
Pas op voor de FOK!politie mang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door smegmanus op 03-12-2011 15:11:31 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Goeie post!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knowquote:Ik rook die dingen dan ook nooit maar mijn ex vond dat ik niet zo'n poessie moest zijn en dan is het zo van Challenge Accepted
Heb hem na een paar hijsen en verder grotendeels alleen maar vasthouden weer aan hem gegeven.
Ik speel wel je sugarmommyquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ Bericht 5% gewijzigd door smegmanus op 03-12-2011 15:11:40 ]
Staat je ex op deze foto?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
I knowIk rook die dingen dan ook nooit maar mijn ex vond dat ik niet zo'n poessie moest zijn en dan is het zo van Challenge Accepted
Heb hem na een paar hijsen en verder grotendeels alleen maar vasthouden weer aan hem gegeven.
Geen R&B en Hip Hop is mijn eisquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:01 schreef Phantomesse het volgende:
Ik vind het allemaal prima
Heb alleen 2 eisen, en dat is geen 16+ en ook geen techno![]()
Jij krijgt een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[ Bericht 33% gewijzigd door smegmanus op 03-12-2011 15:11:55 ]
Wat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geen R&B en Hip Hop is mijn eis
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geen R&B en Hip Hop is mijn eis
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?Dat zijn de enige fissa's die ik pak gek.
NAM' TAL'MBOUTquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Juist wel, hallo, FERNANDES - NEGER topic dit, watsmetjou
Dankzij jouquote:
HIJ LULTquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:13 schreef Phantomesse het volgende:
Plastic Zak heb je TR gemakt? Stuk verdriet ben je dan zeg.
Moet ik een screenshot maken?quote:
Komt door snoepjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Hij heeft echt een dodelijke kaaklijn
quote:
Hou je bek manquote:
Zijn kaaklijn was keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenkrgeyyyylllll.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Hij heeft echt een dodelijke kaaklijn
Hahaha viel mee, hij droeg normaal ook geen petjes maar opeens kreeg hij zo'n Swagg stijl en die vind ik hem zoooooo niet staan. Beter draagt hij casual dingen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een gladjanusQua uiterlijk dan hè, hij zal vast wel heel lief geweest zijn
Ja veel plezier met mijn FB.quote:
Stonden net pics van mijn ex maar weggehaald, was even voor Vas:Pquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welke kaaklijn? Of heb ik iets gemist.
Jup.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:23 schreef Phantomesse het volgende:
Krijg je er eigenlijk een brillenkoker bij? Lijkt me wel toch bij een A-merk?
Ik ben echt altijd precies te laat voor de smeuiige 'niet-quoten' pics manquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Stonden net pics van mijn ex maar weggehaald, was even voor Vas:P
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik stem voor een nieuwe lading eyecandy in de volgende OP, samen met het scheppingsverhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik stem voor een nieuwe lading eyecandy in de volgende OP, samen met het scheppingsverhaal.
Vast nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Is er een scheppingsverhaal geschreven?
De eeuwige pessimist.quote:
Mooi, aders echt de tering met zequote:
Oké een keer nogquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd precies te laat voor de smeuiige 'niet-quoten' pics man
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben voor.Verzamel jij dan maar alvast de chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het begon met het KLB-topic van Chocolatebear, wat gelobby hier en daar en zo geschiedde.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Is er een scheppingsverhaal geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |