quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik snuif niet
Paar keer gedaan maar het idee van die zooi in je neus, neen bedanktEffect is ook niet echt denderend genoeg voor mij.
Wat gebruik je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg vader?!quote:
Of je gaat even snel naar de shoppa!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:30 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben trouwens echt te liefGister had een maatje me opgehaald van het station en thuis gebracht, heb ik mijn wiet in de auto achtergelaten als dank. Echter was het een volle zak en nu heb ik zin om te smoken, maar geen wiet.
Straks maar eens even gaan bellen
Dat is 15 heen en 15 terug. Ze verkopen wiet dus komt goed haha. Mooie is, ik had die zak net van 1 van hen gekocht, en vervolgens geef ik het terug hahahahaha oooohhhwww.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Of je gaat even snel naar de shoppa!
Blijft imo de hardste track van hun.quote:
Sowieso, kippenvel man.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blijft imo de hardste track van hun.
Volume pompings @ max hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blijft imo de hardste track van hun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze tekst![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk te netjes voor een huisfeest maar le care![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef Phantomesse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk te netjes voor een huisfeest maar le care
All good things are wild and free.
Stef Stuntpiloot?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:44 schreef Sinji het volgende:
Vandaag vroeg thuis, kreeg een beetje hoofdpijn van de Goldstrike. Steeds verliezen met Stef Stuntpiloot is een beetje jammer![]()
How you do, tilizilousniciouss?
Dat klinkt zo debiel dat het leuk wordquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:52 schreef Sinji het volgende:
Bordspel waarbij je 3 muntjes moet beschermen van een vliegtuigje, zodra die munten zijn gesneuveld moet je drinken,
I know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwste ep is wel cool.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:01 schreef Sinji het volgende:
Phuhh, nog een aflevering Ultimate Fighter en dan ga ik pitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |