quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga vanavond lekker de hele avond autisten met m'n PS3
WTF! Ken jij Army of the Pharoahs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drenched in Blood en Agony![]()
Whut, die wilde ik gewoon eigenlijk eerst postenquote:
Tuuuurlijk! Die is ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
WTF! Ken jij Army of the Pharoahs!![]()
Drenched in Blood en Agony
Fijn dat je zo'n goede smaak hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, die wilde ik gewoon eigenlijk eerst posten
[..]
Tuuuurlijk! Die is ookinderdaad.
Je bent op de goede plaats voor dit soort zaken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n goede smaak hebt.
Theophilus London heeft van die heerlijke spacetracks altijdquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef Sala-adin het volgende:
Ik luister geen rauwe hip hop meer maar zo op zijn tijd is het best lekker.
Deze man is de shit
Pure swag mowfuckah!
Wel te verwachten, er zijn hier wel een hoop buitenlanders als ik het zo zie, en die houden wel vaak van rap.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent op de goede plaats voor dit soort zaken.
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel te verwachten, er zijn hier wel een hoop buitenlanders als ik het zo zie, en die houden wel vaak van rap.
The Weeknd ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Theophilus London heeft van die heerlijke spacetracks altijdNet als Kid CuDi.
Niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die plus jas =![]()
Prima, prima. Lekker aan het shoppen geweest, kerstinkopen alvast een beetje.quote:
Prima, prima. Net naar de kapper geweest en morgen weer uitquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Prima, prima. Lekker aan het shoppen geweest, kerstinkopen alvast een beetje.
En, vertel me hoe het met jou staat dan.
Waar is het feestje? Ik heb vanavond een huisfeestje van vrienden, wordt knallen wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Prima, prima. Net naar de kapper geweest en morgen weer uit
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:00 schreef Phantomesse het volgende:
Binnenkort krijg ik kunsmatige S.W.A.G.G.Fugly!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die plus jas =
Kheb nog 1 gele in de fridgequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:12 schreef mc-Piel het volgende:
Heb iemand nog een koude rooie fernandes voor me? mijne zijn op
Rotterdamquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar is het feestje? Ik heb vanavond een huisfeestje van vrienden, wordt knallen wel.
voor 5 galjoenen neem ik hem van je over!quote:
Niet teveel? Wat dacht je van gewoon geen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Rotterdammaar hoelaat ga je dan weg ? Niet teveel pillen slikken he!
Vastleggen op camera en hier posten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet teveel? Wat dacht je van gewoon geen?
Ik heb geen idee nog hoelaat ik wegga, eerst nog ff dwijlen hier en mijn nieuwe outfits vastleggen.
LIF.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vastleggen op camera en hier posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |