Tijd om het tegendeel te bewijzen. Morgen bij Juminelle iedereen zijn ass whoopen.quote:
Oh?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tijd om het tegendeel te bewijzen. Morgen bij Juminelle iedereen zijn ass whoopen.
Maar Duitsland heeft Klose, Muller, Podolski, Ozil en Schweini.quote:
Met strippoker?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tijd om het tegendeel te bewijzen. Morgen bij Juminelle iedereen zijn ass whoopen.
Dealquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben downquote:
Klosequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar Duitsland heeft Klose, Muller, Podolski, Ozil en Schweini.
True, hopelijk gaat het net zoals alle wedstrijden tot de finale @ WK '10, zo smooth en met een beetje toevalquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weinig titels in Engeland ook hoor
Maar zolang ie op het EK vlamt is alles prima. Sowieso moet iedereen fit zijn, met Robben Sneijder vPersie vdVaart ben je echt niet kansloos tegen Deutschland
Later man!quote:
Ai, that's settled.quote:
Ik trek alle kleding aan die ik heb.quote:
Hell nawquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ai, that's settled.
[..]
Ik trek alle kleding aan die ik heb.
Nah, zo erg nou ook weer nietquote:
Jumi's intenties moge duidelijk zijn, mag niet eens een boxer aan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hell nawBroek, shirt, sokken en schoenen it is.
Ik ook, alle boys naakt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Deal
[..]
Ik ben down![]()
Pokerpro alles.
Klopt. Eigenlijk ben ik ditquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was fake inderdaad, had als ik het goed begreep foto's, hobby's en weet ik wat allemaal overgenomen. Ik verdenk de Fernandes-chicks er nu ook van mannelijke trololo's te zijn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strippokeren, iemand?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Wauw.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was fake inderdaad, had als ik het goed begreep foto's, hobby's en weet ik wat allemaal overgenomen.
Ik heb een vrouw--->man sexchange gehad. Chocolatebear, the man with a pussy.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben eigenlijks een meisje. Nep baard dit dat.
Ik wou plaatje linken, maar durf niet want mods.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wauw.Wat bezielt dat soort mensen in godsnaam?
[..]
Ik heb een sexchange gehad. Chocolatebear, the man with a pussy.
Chocolope, chick with dick, slut with nutsquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wauw.Wat bezielt dat soort mensen in godsnaam?
[..]
Ik heb een vrouw--->man sexchange gehad. Chocolatebear, the man with a pussy.
DATEN???????quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Eigenlijk ben ik blank en heb geen tieten en kont/
Teleurstelling he?
Feliciteer de jarige namens mij.quote:
Ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:02 schreef Sala-adin het volgende:
Alle meids van deze reeks zijn trouwens best lekker ja, maar zijn ze ook echt
Ben er over 30 minutenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We spreken af in de cockring in de warmoesstraat ok?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:02 schreef Sala-adin het volgende:
Alle meids van deze reeks zijn trouwens best lekker ja, maar zijn ze ook echt
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk ben ik dit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strippokeren, iemand?creatief met lichaamshaar, me gusta
Heldin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga vanavond lekker de hele avond autisten met m'n PS3
Goede keus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Deze manquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Ah dope, doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Zet ik gelijk de gehele OP van Fernandes op mijn rug.quote:
WTF! Ken jij Army of the Pharoahs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drenched in Blood en Agony![]()
Whut, die wilde ik gewoon eigenlijk eerst postenquote:
Tuuuurlijk! Die is ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
WTF! Ken jij Army of the Pharoahs!![]()
Drenched in Blood en Agony
Fijn dat je zo'n goede smaak hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, die wilde ik gewoon eigenlijk eerst posten
[..]
Tuuuurlijk! Die is ookinderdaad.
Je bent op de goede plaats voor dit soort zaken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n goede smaak hebt.
Theophilus London heeft van die heerlijke spacetracks altijdquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef Sala-adin het volgende:
Ik luister geen rauwe hip hop meer maar zo op zijn tijd is het best lekker.
Deze man is de shit
Pure swag mowfuckah!
Wel te verwachten, er zijn hier wel een hoop buitenlanders als ik het zo zie, en die houden wel vaak van rap.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent op de goede plaats voor dit soort zaken.
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel te verwachten, er zijn hier wel een hoop buitenlanders als ik het zo zie, en die houden wel vaak van rap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |