Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel te verwachten, er zijn hier wel een hoop buitenlanders als ik het zo zie, en die houden wel vaak van rap.
The Weeknd ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Theophilus London heeft van die heerlijke spacetracks altijdNet als Kid CuDi.
Niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die plus jas =![]()
Prima, prima. Lekker aan het shoppen geweest, kerstinkopen alvast een beetje.quote:
Prima, prima. Net naar de kapper geweest en morgen weer uitquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Prima, prima. Lekker aan het shoppen geweest, kerstinkopen alvast een beetje.
En, vertel me hoe het met jou staat dan.
Waar is het feestje? Ik heb vanavond een huisfeestje van vrienden, wordt knallen wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Prima, prima. Net naar de kapper geweest en morgen weer uit
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:00 schreef Phantomesse het volgende:
Binnenkort krijg ik kunsmatige S.W.A.G.G.Fugly!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die plus jas =
Kheb nog 1 gele in de fridgequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:12 schreef mc-Piel het volgende:
Heb iemand nog een koude rooie fernandes voor me? mijne zijn op
Rotterdamquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar is het feestje? Ik heb vanavond een huisfeestje van vrienden, wordt knallen wel.
voor 5 galjoenen neem ik hem van je over!quote:
Niet teveel? Wat dacht je van gewoon geen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Rotterdammaar hoelaat ga je dan weg ? Niet teveel pillen slikken he!
Vastleggen op camera en hier posten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet teveel? Wat dacht je van gewoon geen?
Ik heb geen idee nog hoelaat ik wegga, eerst nog ff dwijlen hier en mijn nieuwe outfits vastleggen.
LIF.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vastleggen op camera en hier posten?
Geen pillen?!?!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet teveel? Wat dacht je van gewoon geen?
Je mag hem voor kratisquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
voor 5 galjoenen neem ik hem van je over!
Ik snuif nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geen pillen?!?!
Wel lief zijn voor je neus dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik snuif niet
Paar keer gedaan maar het idee van die zooi in je neus, neen bedanktEffect is ook niet echt denderend genoeg voor mij.
Wat gebruik je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg vader?!quote:
Of je gaat even snel naar de shoppa!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:30 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben trouwens echt te liefGister had een maatje me opgehaald van het station en thuis gebracht, heb ik mijn wiet in de auto achtergelaten als dank. Echter was het een volle zak en nu heb ik zin om te smoken, maar geen wiet.
Straks maar eens even gaan bellen
Dat is 15 heen en 15 terug. Ze verkopen wiet dus komt goed haha. Mooie is, ik had die zak net van 1 van hen gekocht, en vervolgens geef ik het terug hahahahaha oooohhhwww.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Of je gaat even snel naar de shoppa!
Blijft imo de hardste track van hun.quote:
Sowieso, kippenvel man.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blijft imo de hardste track van hun.
Volume pompings @ max hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blijft imo de hardste track van hun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze tekst![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk te netjes voor een huisfeest maar le care![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef Phantomesse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk te netjes voor een huisfeest maar le care
All good things are wild and free.
Stef Stuntpiloot?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:44 schreef Sinji het volgende:
Vandaag vroeg thuis, kreeg een beetje hoofdpijn van de Goldstrike. Steeds verliezen met Stef Stuntpiloot is een beetje jammer![]()
How you do, tilizilousniciouss?
Dat klinkt zo debiel dat het leuk wordquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:52 schreef Sinji het volgende:
Bordspel waarbij je 3 muntjes moet beschermen van een vliegtuigje, zodra die munten zijn gesneuveld moet je drinken,
I know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwste ep is wel cool.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:01 schreef Sinji het volgende:
Phuhh, nog een aflevering Ultimate Fighter en dan ga ik pitten.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:59 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
I own normaliter.Ohhh dat! Dacht dat het een andere naam had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Y U NO UNDERSTAND?quote:
Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
Hier ook brakness. Wilde eigenlijk even sporten maar lig alweer een half uur uit te stellen
Echt weer om binnen te blijven inderdaad. Online shoppen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Herkenbaar jaIk was van plan te gaan shoppen, maar dit weer
Ik zal Erwin Krol even pingen voor een verklaring.quote:
science!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, ik kom er net achter dat je na het schoonmaken van de lens van je BlackBerry met een wattenstaafje je veel scherpere foto's kan maken.
Thanks.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal Erwin Krol even pingen voor een verklaring.
Ik heb een chocoladetaart.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft iemand iets leuks te vertellen? Net klaar met werk en humeur staat op een heeeeel laag pitjeGodskolere die klanten kan je soms echt wurgen
Wist je dat ik chocoladetaart vies vind? Evenals chocoladecake en muffins en brownies. Ik kan er niet tegenquote:
Ik bied het je toch niet aan? Ik hoopte gewoon dat je gelukkig voor mij zou zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist je dat ik chocoladetaart vies vind? Evenals chocoladecake en muffins en brownies. Ik kan er niet tegen
VAN MIJ!quote:
Ik hoopte gewoon dat ik je met deze informatie kon vervelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik bied het je toch niet aan? Ik hoopte gewoon dat je gelukkig voor mij zou zijn.
Bakkersafdeling van AH (vandaar zo vroeg op)quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:43 schreef Maisnon het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk vaseline
wtf did I just readquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist je dat ik chocoladetaart vies vind? Evenals chocoladecake en muffins en brownies. Ik kan er niet tegen
Wel een lekkere lucht om in te werkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bakkersafdeling van AH (vandaar zo vroeg op)
Koekjes van de bakkersdames krijgen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bakkersafdeling van AH (vandaar zo vroeg op)
Croissantjes die netnet uit de oven komen ruiken best ranzig hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wel een lekkere lucht om in te werken
Of krijg je daar genoeg van op een gegeven moment
Serieusquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vader heeft lang bij een houtzagerij gewerkt om allemaal speciale keukenbladen en mooie kasten enzo te maken en je zou denken, hout meh dat ruik je niet
Echt what the fuck hoe dat allemaal kan ruiken. Één zo'n houtsoort ruikt naar paprika chips heeel indringendals je daar langer dan een uur instaat dan ben je zo misselijk
Was eigenlijk een eenmalig iets, maar nu ik jou hier tref blijf ik misschien welquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh Em Gee, steeds meer bazen vinden deze reeks.
Hier in de buurt is een houtzagerij en ik stop altijd eventjes als ik daar langs loop. Ruikt zo lekker. En iets verder op is een noten-winkel, dat is nog beter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vader heeft lang bij een houtzagerij gewerkt om allemaal speciale keukenbladen en mooie kasten enzo te maken en je zou denken, hout meh dat ruik je niet
Echt what the fuck hoe dat allemaal kan ruiken. Één zo'n houtsoort ruikt naar paprika chips heeel indringendals je daar langer dan een uur instaat dan ben je zo misselijk
geur vd tokoquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De geur van de verse koffiebranderij hier wint.
Ja, hier ook, maar dan vooral de suikerbieten. Maar dat was vooral vroeger, nu niet meer zoveel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:05 schreef Jajong het volgende:
Maar aan de andere kant, in de herfst en als de wind 'goed' staat ruik ik de suikerfabriek hier heel erg. En dat is zwaar hinderlijk.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft iemand de cacaofabriek van zaandam weleens geroken?je zou denken mjam maar ugh wat een geur
!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn tante in Zaandam woont in de buurt van de Verkade-fabriek, die geur die daaruit komt ruikt alleen niet helemaal naar chocolade.
Dat is inderdaad een vieze geurquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft iemand de cacaofabriek van zaandam weleens geroken?je zou denken mjam maar ugh wat een geur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |