Bakkersafdeling van AH (vandaar zo vroeg op)quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:43 schreef Maisnon het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk vaseline
wtf did I just readquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist je dat ik chocoladetaart vies vind? Evenals chocoladecake en muffins en brownies. Ik kan er niet tegen
Wel een lekkere lucht om in te werkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bakkersafdeling van AH (vandaar zo vroeg op)
Koekjes van de bakkersdames krijgen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bakkersafdeling van AH (vandaar zo vroeg op)
Croissantjes die netnet uit de oven komen ruiken best ranzig hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wel een lekkere lucht om in te werken
Of krijg je daar genoeg van op een gegeven moment
Serieusquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vader heeft lang bij een houtzagerij gewerkt om allemaal speciale keukenbladen en mooie kasten enzo te maken en je zou denken, hout meh dat ruik je niet
Echt what the fuck hoe dat allemaal kan ruiken. Één zo'n houtsoort ruikt naar paprika chips heeel indringendals je daar langer dan een uur instaat dan ben je zo misselijk
Was eigenlijk een eenmalig iets, maar nu ik jou hier tref blijf ik misschien welquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh Em Gee, steeds meer bazen vinden deze reeks.
Hier in de buurt is een houtzagerij en ik stop altijd eventjes als ik daar langs loop. Ruikt zo lekker. En iets verder op is een noten-winkel, dat is nog beter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vader heeft lang bij een houtzagerij gewerkt om allemaal speciale keukenbladen en mooie kasten enzo te maken en je zou denken, hout meh dat ruik je niet
Echt what the fuck hoe dat allemaal kan ruiken. Één zo'n houtsoort ruikt naar paprika chips heeel indringendals je daar langer dan een uur instaat dan ben je zo misselijk
geur vd tokoquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De geur van de verse koffiebranderij hier wint.
Ja, hier ook, maar dan vooral de suikerbieten. Maar dat was vooral vroeger, nu niet meer zoveel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:05 schreef Jajong het volgende:
Maar aan de andere kant, in de herfst en als de wind 'goed' staat ruik ik de suikerfabriek hier heel erg. En dat is zwaar hinderlijk.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft iemand de cacaofabriek van zaandam weleens geroken?je zou denken mjam maar ugh wat een geur
!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn tante in Zaandam woont in de buurt van de Verkade-fabriek, die geur die daaruit komt ruikt alleen niet helemaal naar chocolade.
Dat is inderdaad een vieze geurquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft iemand de cacaofabriek van zaandam weleens geroken?je zou denken mjam maar ugh wat een geur
quote:
Ugh ik ben in Egypte eens achter de schermen geweest bij een suikerfabriek, wat een chemische smerige lucht.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:05 schreef Jajong het volgende:
Maar aan de andere kant, in de herfst en als de wind 'goed' staat ruik ik de suikerfabriek hier heel erg. En dat is zwaar hinderlijk.
Valt best mee, alleen als de wind verkeerd staatquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |