quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:59 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
I own normaliter.Ohhh dat! Dacht dat het een andere naam had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Y U NO UNDERSTAND?quote:
Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
Hier ook brakness. Wilde eigenlijk even sporten maar lig alweer een half uur uit te stellen
Echt weer om binnen te blijven inderdaad. Online shoppen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Herkenbaar jaIk was van plan te gaan shoppen, maar dit weer
Ik zal Erwin Krol even pingen voor een verklaring.quote:
science!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, ik kom er net achter dat je na het schoonmaken van de lens van je BlackBerry met een wattenstaafje je veel scherpere foto's kan maken.
Thanks.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal Erwin Krol even pingen voor een verklaring.
Ik heb een chocoladetaart.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft iemand iets leuks te vertellen? Net klaar met werk en humeur staat op een heeeeel laag pitjeGodskolere die klanten kan je soms echt wurgen
Wist je dat ik chocoladetaart vies vind? Evenals chocoladecake en muffins en brownies. Ik kan er niet tegenquote:
Ik bied het je toch niet aan? Ik hoopte gewoon dat je gelukkig voor mij zou zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist je dat ik chocoladetaart vies vind? Evenals chocoladecake en muffins en brownies. Ik kan er niet tegen
VAN MIJ!quote:
Ik hoopte gewoon dat ik je met deze informatie kon vervelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik bied het je toch niet aan? Ik hoopte gewoon dat je gelukkig voor mij zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |