Yup, gouden tijden om chicks te regelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Was dat ook niet met van die profielen enzo? Mijn nichtje heeft daar lang gezeten volgens mij
Haha, ik mis die tijden nogsteeds gek. Puerto Rican Reggeaton party's daarquote:
En dan zo een huismus met swagkledingquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
MUS![]()
![]()
Mega Urban Schoolparty, inclusief megaposters in de kantine van de middelbare school.
Volgens mij gaat dat echt LOS ouwequote:Op zaterdag 3 december 2011 14:19 schreef Sala-adin het volgende:
Misschien moeten we keer een Fernandes fissa meet doen
Ik stem in!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat echt LOS ouwe. Dikkkke shit.
Toen ging ik nog niet eens uitquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik join dan ook!
[ afbeelding ]
Godverdomme 2005, toen was ik 16/17.
Dit ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:23 schreef Sala-adin het volgende:
Je neemt je eigen fissa crew mee en gaan naar zelfde feestje, heb je toch nog standaard een harde feest als het niet bevalt
Ik heb vaker last van chicks die aan mijn kont zitten dan andersomquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ging ik nog niet eens uit![]()
1x naar sexybag geweest maar du tering. Zulks een geile negers die de hele tijd aan je zitten, en bij die bootycontest toen won 1 DIKKE chick.
Dat zegt nog niks over hoe 'n last ik ervan hebquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb vaker last van chicks die aan mijn kont zitten dan andersom.
Je vraagt er ook bijna omquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks over hoe 'n last ik ervan heb
Zo loop ik niet in de club eyquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je vraagt er ook bijna om* dWc_RuffRyder visualiseert jouw vorige pic in de OP
quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:44 schreef Sinji het volgende:
Vandaag vroeg thuis, kreeg een beetje hoofdpijn van de Goldstrike. Steeds verliezen met Stef Stuntpiloot is een beetje jammer![]()
How you do, tilizilousniciouss?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedezaterdagmiddag dames en heren!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
[..]Bah chick, sigaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedezaterdagmiddag dames en heren!![]()
COOL! of weekend erna?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:35 schreef Phantomesse het volgende:
Fernandes meet ben ik wederom voor!
Laten we een fesa uit gaan zoeken voor aankomend weekend? :p
Ik ben tegen, omdat tentamens en geen geld tot de 17e.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:35 schreef Phantomesse het volgende:
Fernandes meet ben ik wederom voor!
Laten we een fesa uit gaan zoeken voor aankomend weekend? :p
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben tegen, omdat tentamens en geen geld tot de 17e.
Hossel het danquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben tegen, omdat tentamens en geen geld tot de 17e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |