Moet ik een screenshot maken?quote:
Komt door snoepjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Hij heeft echt een dodelijke kaaklijn
quote:
Hou je bek manquote:
Zijn kaaklijn was keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenkrgeyyyylllll.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Hij heeft echt een dodelijke kaaklijn
Hahaha viel mee, hij droeg normaal ook geen petjes maar opeens kreeg hij zo'n Swagg stijl en die vind ik hem zoooooo niet staan. Beter draagt hij casual dingen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een gladjanusQua uiterlijk dan hè, hij zal vast wel heel lief geweest zijn
Ja veel plezier met mijn FB.quote:
Stonden net pics van mijn ex maar weggehaald, was even voor Vas:Pquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welke kaaklijn? Of heb ik iets gemist.
Jup.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:23 schreef Phantomesse het volgende:
Krijg je er eigenlijk een brillenkoker bij? Lijkt me wel toch bij een A-merk?
Ik ben echt altijd precies te laat voor de smeuiige 'niet-quoten' pics manquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Stonden net pics van mijn ex maar weggehaald, was even voor Vas:P
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik stem voor een nieuwe lading eyecandy in de volgende OP, samen met het scheppingsverhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik stem voor een nieuwe lading eyecandy in de volgende OP, samen met het scheppingsverhaal.
Vast nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Is er een scheppingsverhaal geschreven?
De eeuwige pessimist.quote:
Mooi, aders echt de tering met zequote:
Oké een keer nogquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd precies te laat voor de smeuiige 'niet-quoten' pics man
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben voor.Verzamel jij dan maar alvast de chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het begon met het KLB-topic van Chocolatebear, wat gelobby hier en daar en zo geschiedde.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Is er een scheppingsverhaal geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |