quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:45 schreef Sala-adin het volgende:
Die papagaai op die penisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stel je voor hij zet z'n klauwen erin, idioot
[ Bericht 27% gewijzigd door smegmanus op 03-12-2011 15:10:57 ]
Lalala scroll scroll papegaai op penis wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door smegmanus op 03-12-2011 15:11:12 ]
Dat laatste zit er nu niet echt in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hossel het danDesnoods leen je van je broer
Pas op voor de FOK!politie mang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door smegmanus op 03-12-2011 15:11:31 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Goeie post!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knowquote:Ik rook die dingen dan ook nooit maar mijn ex vond dat ik niet zo'n poessie moest zijn en dan is het zo van Challenge Accepted
Heb hem na een paar hijsen en verder grotendeels alleen maar vasthouden weer aan hem gegeven.
Ik speel wel je sugarmommyquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben tegen, omdat tentamens en geen geld tot de 17e.
[ Bericht 5% gewijzigd door smegmanus op 03-12-2011 15:11:40 ]
Staat je ex op deze foto?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
I knowIk rook die dingen dan ook nooit maar mijn ex vond dat ik niet zo'n poessie moest zijn en dan is het zo van Challenge Accepted
Heb hem na een paar hijsen en verder grotendeels alleen maar vasthouden weer aan hem gegeven.
Geen R&B en Hip Hop is mijn eisquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:01 schreef Phantomesse het volgende:
Ik vind het allemaal prima
Heb alleen 2 eisen, en dat is geen 16+ en ook geen techno![]()
Jij krijgt een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[ Bericht 33% gewijzigd door smegmanus op 03-12-2011 15:11:55 ]
Wat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geen R&B en Hip Hop is mijn eis
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geen R&B en Hip Hop is mijn eis
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?Dat zijn de enige fissa's die ik pak gek.
NAM' TAL'MBOUTquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Juist wel, hallo, FERNANDES - NEGER topic dit, watsmetjou
Dankzij jouquote:
HIJ LULTquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:13 schreef Phantomesse het volgende:
Plastic Zak heb je TR gemakt? Stuk verdriet ben je dan zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |