SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022× 023
Is hij gewoon Nederlands? Diegene die ik ken verdenk ik er weleens van dat hij op Fok! moet komen, zo'n type is het wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Sala-adin ken ik van vroeger op FOK! heb nog ooit z'n portret getekend
Ja, op Salah Edin natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:47 schreef Phantomesse het volgende:
Wie is die Salah Adin? Hij lijkt keihard op een kill die ik ken, voor zover ik kan zien.
Is dat niet Mohammed B in Fitna ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, op Salah Edin natuurlijk
[ afbeelding ]
Je bent niet de eerste die dit opmerktquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:50 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Is dat niet Mohammed B in Fitna ?
't Is vincent?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:56 schreef Phantomesse het volgende:
Hahahahahahahhahahahahahhahahahahaha shit gewoon ook echt.
O muhahah. Sheeeiittt ik voel me alsof ik de hele nacht kan rondrennenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, die twee lijken op elkaar
Drugs hoort in je maag he niet in je schattige neusjequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O muhahah. Sheeeiittt ik voel me alsof ik de hele nacht kan rondrennen
Helemaal met die dal en zo erin?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
RotiMaak het altijd zelf want lekkerder van Jisca dan van de toko. Surinaamse aard toch nog ergens goed voor
![]()
Dat is ook wel zo, maar [zie boven] is zo veel werk joh.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Die van toko zijn ook wel te doen ja maar ik vind het leuk om mensen te verassen met kookkunsten.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Drugs hoort in je maag he niet in je schattige neusje
vet, ik ga 't in t a'damse bos doen. We'll see! De sterkste soort nemen wequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Truffels, eerste twee keer zag ik een gekke landkaart in mijn ruwe plafond. De derde keer bewoog en golfde ALLES!!! Posters aan de muur werden als natte verf uitgesmeerd en de zwarte letters op een Bob Marley vlag krioelden.
Eten, geen zin om er thee van te trekken en een thermosfles mee te sjouwenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Ai doe maar rustig de eerste keer.ik kan me nog herinneren dat een maatje zei dat hij nog niks voelde, hij keek naar mij en zag dat ik al een kwartier lang met dezelfde zieke grijns op mijn kop zat.
Hoe ga je het innemen?
Paddo's zijn gevaarlijker, gekke hallucinaties dat toeristen van het balkon af sprongen ofzo en als je er teveel van neemt dan gaat 't al helemaal mis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:26 schreef aight1 het volgende:
Wat 's verschil tussen truffels en paddo's eigenlijk?
Mm paddo's versterken vooral je emotie dacht ik. Dus als je je al suïcidaal voelt zijn paddo's geen aanraderquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eten, geen zin om er thee van te trekken en een thermosfles mee te sjouwen
[..]
Paddo's zijn gevaarlijker, gekke hallucinaties dat toeristen van het balkon af sprongen ofzo en als je er teveel van neemt dan gaat 't al helemaal mis.
Ai, regel wel wat te drinken, shit is fucking vies.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eten, geen zin om er thee van te trekken en een thermosfles mee te sjouwen
Jup truffels zijn minder sterkquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mm paddo's versterken vooral je emotie dacht ik. Dus als je je al suïcidaal voelt zijn paddo's geen aanraderMaar zijn paddo's dan eigenlijk gewoon sterkere versies van truffels? Of heel anders
Goed lezen.quote:
quote:
Ja, de psylocybine (de hallucinogene stof) hecht zich goed aan vetten die in ijs zitten, en als je het goed fijn weet te snijden proef je het nagenoeg niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wauw dat had ik al gelezen maar ik was het alweer vergeten. Fucking mind
![]()
Maar heb je t alle 3 de keren door dat ijs gemixt of whut?
Ghehe mooi, ik wil natuurlijk niet dat je na een uur kotsend in het bos ligt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja ik heb me al goed laten inlichten door internetzEverything is gonna be okay, nooit een bad trip gehad van welke drug dan ook dus hopelijk is dit ook fijn
Zorgzaam beertjequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ghehe mooi, ik wil natuurlijk niet dat je na een uur kotsend in het bos ligt.
Zo laat is het niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef Ron.Jeremy het volgende:
De harde kern is nog gewoon wakker zie ik
Niet leuk genoeg? Wieso nichtquote:Op woensdag 30 november 2011 00:05 schreef krioro het volgende:
Paddo's vond ik wel leuk (in het bos ook) maar niet leuk genoeg. En fucking ranzig.![]()
Sterker nog, ik ga zo naar een feestjequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef Ron.Jeremy het volgende:
De harde kern is nog gewoon wakker zie ik
Loool trouwens, mensen gingen toen nog losquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doet me denken aan een een track die door wat jongens van m'n middelbare school is gemaakt:
http://www66.zippyshare.com/v/60656325/file.html![]()
Niet heftig genoeg. Kan natuurlijk zijn dat ik te weinig had maar dat denk ik niet want weetikhoeveel van die ranzige thee en stukken gekauwd en al, een aantal verschillende keren.quote:
Dinsdagfeestje.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga zo naar een feestje
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Sala-adin ken ik van vroeger op FOK! heb nog ooit z'n portret getekend
Kleine kans denk ik. Beter zoek je iemand die al lang tekent en ga je met diegene schetsen.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand enig idee of ik gewoon een tattooshop kan binnen wandelen om een artiest een idee voor te leggen en dat hij dan een schets maakt, zonder dat er belachelijk veel kosten aan verbonden zijn?
Vooral je eigen stijl is belangrijk, ik heb uuuuuuuren gezocht op internet en dan eindelijk iemand gevonden die voldoet aan mijn eisen. Alleen zij en niemand anders gaat mijn rugpiece maken. Geen idee hoe duur dat allemaal gaat worden (wil ik ook nog niet over nadenken haha) maar dat boeit me ook niet, met een grote tattoo moet je niet aan de prijs denken maar aan de kwaliteit.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:12 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat dat echt aan de shop zelf ligt, de een maakt er gratis een de ander vraagt een kleine vergoeding, net de juiste shop vinden. Maar zoals phantomesse zegt, beter iemand vinden die goed kan tekenen in de stijl die jij leuk vind, kun je alvast een idee krijgen.
Heb je ook helemaal gelijk in hoor. Ik heb zelf een hele simpele tattoo, maar die was zo uitgezocht en klaar omdat het maar letters waren. Wil er zelf ook meerdere en grotere dan wil ik echt wel dat het iets is naar mijn smaak etc.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Vooral je eigen stijl is belangrijk, ik heb uuuuuuuren gezocht op internet en dan eindelijk iemand gevonden die voldoet aan mijn eisen. Alleen zij en niemand anders gaat mijn rugpiece maken. Geen idee hoe duur dat allemaal gaat worden (wil ik ook nog niet over nadenken haha) maar dat boeit me ook niet, met een grote tattoo moet je niet aan de prijs denken maar aan de kwaliteit.
quote:Op woensdag 30 november 2011 08:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Vooral je eigen stijl is belangrijk, ik heb uuuuuuuren gezocht op internet en dan eindelijk iemand gevonden die voldoet aan mijn eisen. Alleen zij en niemand anders gaat mijn rugpiece maken. Geen idee hoe duur dat allemaal gaat worden (wil ik ook nog niet over nadenken haha) maar dat boeit me ook niet, met een grote tattoo moet je niet aan de prijs denken maar aan de kwaliteit.
Ik heb nog wel ergens een gamecube met mariokart... kom maar halenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Zucht. Bij bol.com voordeelbundels van de Wii maar er zijn zoveel bundels dat ik het even niet meer weet.
Mario kart
Hehe jup, als ik die Wii Sports voordeelbundel neem kan ik die mario kart erbij nemenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:34 schreef Phantomesse het volgende:
Oef, Mario Kart inderdaad. Mario Bros en Party zijn ook erg leuk!
Wii.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een gamecube met mariokart... kom maar halen
Zelfde als GC.quote:
Jaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfde als GC.
Of wapper je graag met plastic?
Bij MK op de Wii hoef je niet te zwaaienquote:Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfde als GC.
Of wapper je graag met plastic?
Hahahaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JaDat vind ik zo leuk aan dat ding. Gewoon heel retarded met je armen door de lucht maaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ghehe![]()
Ja het ging me dus vooral om of het uberhaupt iets kost of niet, ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal werkt.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waarom niet?! Als je het doet doe het dan ook goedquote:Op woensdag 30 november 2011 11:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja het ging me dus vooral om of het uberhaupt iets kost of niet, ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal werkt.
Ik merk dat hoe langer ik nadenk over een ontwerp, hoe meer ik er aan wil toevoegen. Eerst begon het als een niet zo een grote tattoo voor mijn moeder, nu wil ik eigenlijk ook een tribute aan mijn oma er in verwerken en wat gebeurtenissen uit mijn leven er in vertellen. Shit wordt steeds groter en groter en ik denk haast van, ik moet er maar een half-sleeve van laten maken.
Beide, ze hebben enorm veel voor me betekend en na hun dood nog steeds.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet?! Als je het doet doe het dan ook goedLeven je oma en moeder niet meer of zijn ze gewoon erg belangrijk voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulks een formaat sleeve vind ik echtechter zou ik hem dan iets minder lang willen hebben, tot mijn elleboog waarschijnlijk.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beide, ze hebben enorm veel voor me betekend en na hun dood nog steeds.Zit wel een mooie betekenis achter, ik zou het echt doen! Ga eens naar schiffmacher oid, bekende tattooshop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulks een formaat sleeve vind ik echtechter zou ik hem dan iets minder lang willen hebben, tot mijn elleboog waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beide, ze hebben enorm veel voor me betekend en na hun dood nog steeds.Mannen met een sleeve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulks een formaat sleeve vind ik echtechter zou ik hem dan iets minder lang willen hebben, tot mijn elleboog waarschijnlijk.
All good things are wild and free.
Ik ga eerst het ontwerp in mijn hoofd helemaal afmaken, en ik laat hem waarschijnlijk pas over een jaar of iets langer zetten. Ik wil aankomend jaar me weer fanatiek op fitness storten en ik wil niet het risico lopen dat door gains in mijn borst/schouders die tattoo zal uitrekken.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit wel een mooie betekenis achter, ik zou het echt doen! Ga eens naar schiffmacher oid, bekende tattooshop.
OK WAT VIND JE VAN MIJN SFEERPIC!?quote:
IK MIS EEN PIZZA SHOARMA. Of iets anders lekkers, ff schuumen hier in huis.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OK WAT VIND JE VAN MIJN SFEERPIC!?
Pizza Shoarma... dudequote:Op woensdag 30 november 2011 13:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
IK MIS EEN PIZZA SHOARMA. Of iets anders lekkers, ff schuumen hier in huis.
Schuumen is kijken in kasten naar voedsel.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pizza Shoarma... dude
schuumse, wat dat ook mag zijn.
Ah duudlijk jaquote:Op woensdag 30 november 2011 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Schuumen is kijken in kasten naar voedsel.Ja ik kom uit een dorpje waar ze plat praten.
ontbijten? nu nog? gelijk shoarma piza dan tochquote:
Ja nog geen tijd voor gehad vanochtend.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ontbijten? nu nog? gelijk shoarma piza dan toch
Overigens is die trui hierboven wel dikke baws
heb maat van mij toen die in het ziekenhuis lag een trololol shirt gegeven.
Klopt, ik heb 1 mattie die ook wel een beetje nerd is zonder echt nerd te lijken.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja nog geen tijd voor gehad vanochtend.en natuurlijk geen pizza shoarma, ook al zou die er nu best in gaan.
Serieus? Niemand van mijn vrienden begrijpen die trololo dingen enz. Alleen mijn ''internetvrienden''![]()
Hier staan er echt super veel op.
http://sexy-sweaters.com/
Je kan er niet bestellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, ik heb 1 mattie die ook wel een beetje nerd is zonder echt nerd te lijken.
Zulke vrienden mis ik overigens echt verder
Ff looken daar, ms nog wat bestellen!
Achja fucked up humor is toch mooiquote:Op woensdag 30 november 2011 14:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kan er niet bestellen.Is denk ik gewoon photoshop ofzo.
![]()
Ik ook.Best sad eigenlijk.
Lolquote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achja fucked up humor is toch mooi
Je kan idd niet bestellen
Ik wou die rechter:
[ afbeelding ]
Dat zijn de beste vrienden.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn beste mattie snapt me gelijk wanneer ik een RL Trollface maak.Ware liefde
Ja maar was jij niet diegene met dat elastieken gezicht?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn beste mattie snapt me gelijk wanneer ik een RL Trollface maak.Ware liefde
Faka dushi.quote:
Een beetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar was jij niet diegene met dat elastieken gezicht?
Voorproefje?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga zulks iets fantastisch opnemen voor FOK! Singstar.
[..]
Faka dushi.
1 lobi tockquote:
Broer was thuis voordat ik kon beginnen met opnemen.quote:
Broer? 2 chocoladeberen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Broer was thuis voordat ik kon beginnen met opnemen.Morgen maar een poging wagen.
As-Salamu Alaykum.quote:
Hij is bezet.quote:
Ik woon samen met mijn broer.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
woont iedereen hier nog thuis(bij ouders) trouwens?
Ik woon na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben weer bij mijn ouders. So sadquote:Op woensdag 30 november 2011 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
woont iedereen hier nog thuis(bij ouders) trouwens?
Alaykoum as-salam.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
As-Salamu Alaykum.
[..]
Hij is bezet.
[..]
Ik woon samen met mijn broer.
Dat lijkt mij echt een ramp.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben weer bij mijn ouders. So sad
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben weer bij mijn ouders. So sad
Van samen wonen naar niet samen wonen even simpel gezegd. Geen zin om daar diep op in te gaan.quote:
Valt mee, er word voor je gekookt, de was word gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een ramp.
Hoeveel jaar verschil zit tussen jouw broer en jij choco?
Tjaa dat wel, maar privacy, eigen ding doen vind ik veel belangrijkerquote:Op woensdag 30 november 2011 15:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van samen wonen naar niet samen wonen even simpel gezegd. Geen zin om daar diep op in te gaan.
[..]
Valt mee, er word voor je gekookt, de was word gedaan.Maar het is niet ideaal meer nee, ben nu ook wat aan het zoeken voor mezelf. Mis toch wel mijn eigen privacy.
Waar?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tjaa dat wel, maar privacy, eigen ding doen vind ik veel belangrijker
Heb nog 2 kamers vrijbetalen in natura optioneel.
Mja dat snap ik. Wel kut man, dat je zo'n extreme gewenning kwijt raakt.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van samen wonen naar niet samen wonen even simpel gezegd. Geen zin om daar diep op in te gaan.
[..]
Valt mee, er word voor je gekookt, de was word gedaan.Maar het is niet ideaal meer nee, ben nu ook wat aan het zoeken voor mezelf. Mis toch wel mijn eigen privacy.
Ws erg uit de buurtquote:
Waar is hier?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dan blijf ik liever hier wonen.
Druten. Ligt dicht bij Nijmegen, daar ga ik ook waarschijnlijk een appartement zoeken.quote:
Ja idd, je gaat niet zomaar een half land verder ergens een woning zoeken toch.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Druten. Ligt dicht bij Nijmegen, daar ga ik ook waarschijnlijk een appartement zoeken.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik voor geen goud in Amsterdam etc zou willen wonen, leuk om een dagje te zijn maar het is me veel te druk.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, je gaat niet zomaar een half land verder ergens een woning zoeken toch.
Ik blijf ook altijd dicht bij mijn roots als er niets ingrijpends gebeurt
edit: dus in Druten zeggen ze schuumen
Leuk! Ik zag laatst een paar met spijkerstof, prettyquote:Op woensdag 30 november 2011 15:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet alleen nog even die veters fixen want wil strik niet zichtbaar
Doen! Sleevesquote:Op woensdag 30 november 2011 11:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja het ging me dus vooral om of het uberhaupt iets kost of niet, ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal werkt.
Ik merk dat hoe langer ik nadenk over een ontwerp, hoe meer ik er aan wil toevoegen. Eerst begon het als een niet zo een grote tattoo voor mijn moeder, nu wil ik eigenlijk ook een tribute aan mijn oma er in verwerken en wat gebeurtenissen uit mijn leven er in vertellen. Shit wordt steeds groter en groter en ik denk haast van, ik moet er maar een half-sleeve van laten maken.
Dat.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:27 schreef Juminelle het volgende:
Hey y'all. Eindelijk klaar met werken
[..]
Doen! Sleeves
Nope, in Apeldoorn momenteel. Ik wil wel naar Arnhem toe binnenkort, want Apeldoorn is verquote:Op woensdag 30 november 2011 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die in Arnhem?Die grote naast de pro?
Dan kwam ze je wss een keer opzoeken slimmiequote:Op woensdag 30 november 2011 17:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, in Apeldoorn momenteel. Ik wil wel naar Arnhem toe binnenkort, want Apeldoorn is ver![]()
Hoezo eigenlijk?
Omdat ik elk weekend in Arnhem ben, en er al super vaak binnen ben gelopen, dacht misschien heb ik je al tien keer voorbij gelopen zonder te weten dat jij hebt bent.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, in Apeldoorn momenteel. Ik wil wel naar Arnhem toe binnenkort, want Apeldoorn is ver![]()
Hoezo eigenlijk?
Haha zou ik niet zo snel doen in een winkel, beetje raar als iemand op je af komt lopen '' Hee! jij bent van fok!''quote:Op woensdag 30 november 2011 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan kwam ze je wss een keer opzoeken slimmie
Ik zou wel zo gek zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha zou ik niet zo snel doen in een winkel, beetje raar als iemand op je af komt lopen '' Hee! jij bent van fok!''
Ik al meerdere, een game meet enzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou wel zo gek zijnMaar ik heb dan ook nooit iemand van Fok! gemeet
dWc nog nooit gezien?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou wel zo gek zijnMaar ik heb dan ook nooit iemand van Fok! gemeet
Game meetquote:Op woensdag 30 november 2011 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik al meerdere, een game meet enzo.![]()
Lijkt me zelf ook erg ongemakkelijk aangezien fok toch als een autisten forum beschreven word.
"Te druk"quote:Op woensdag 30 november 2011 15:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik voor geen goud in Amsterdam etc zou willen wonen, leuk om een dagje te zijn maar het is me veel te druk.Een wat kleine stad zoals Nijmegen, Arnhem vind ik minder erg.
Neejoh, ik heb 'm op ping en msn en weet in welke straat ie woont maar we moeten nogsteeds meetenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:53 schreef krioro het volgende:
Jumi ken jij mensen van Satudarah? Was een inval in het clubhuis in Tilburg vanmorgen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)tudarah-tilburg.html
[..]
dWc nog nooit gezien?
Hey, m'n overbuurmeisje dat je scheen te kennen hè..quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neejoh, ik heb 'm op ping en msn en weet in welke straat ie woont maar we moeten nogsteeds meeten
Goh, had het gisteravond nog over Satudarahquote:Op woensdag 30 november 2011 17:53 schreef krioro het volgende:
Jumi ken jij mensen van Satudarah? Was een inval in het clubhuis in Tilburg vanmorgen.
[..]
dWc nog nooit gezien?
What's with herquote:Op woensdag 30 november 2011 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey, m'n overbuurmeisje dat je scheen te kennen hè..
Ik heb van de kruidvat een nagellijm, daar lijm ik de scheur altijd weer mee. Werkt fijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:52 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zag laatst een paar bij de Invito waar ik helemaal wild van werd maar ben echt vergeten hoe ze eruitzagenIk was een beetje padje af.
Ikheb een ingescheurde pinknagel, meteen ookde lanste diepas ergenstegen Februari aan weer zo lang gaat zijnHelp! Kan ik dat fiksen met iets?
![]()
Geen mooie lange perfect gelijke nagels tijdens de kerst![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:53 schreef krioro het volgende:
Daarom zou ik ook niet op iemand zo aflopen, zou het zelf ook verschrikkelijk vinden.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef Juminelle het volgende:
Social suicide als je door FOK!ers wordt herkent op straat
[..]
Game meet? Daar komen wel echt alle autisten van FOK! op af of niet
?
Mannen met motors.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geintje toch.
Trouwens, Satudarah. Hells Angels
. RuffRyders
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, ik had gelezen dat je zei dat je vriendin zijn buurmeisje is, dus dacht misschien onbewust wel eens gespot.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neejoh, ik heb 'm op ping en msn en weet in welke straat ie woont maar we moeten nogsteeds meeten
Hm, ja als het bekenden waren had je het wel geweten denk ik. Ik ken wel wat Molukkers hier maar niet direct van de MC.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Whut? Nog niets over gehoord.
Ik ken er wel wat mensen van, maar als zij waren aangehouden had m'n moeder dat wel geweten denk ik.
Ik moest lachen.quote:[..]
Game meet? Daar komen wel echt alle autisten van FOK! op af of niet
?
Nah ik kom amper bij d'rquote:Op woensdag 30 november 2011 18:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ik had gelezen dat je zei dat je vriendin zijn buurmeisje is, dus dacht misschien onbewust wel eens gespot.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geintje toch.
Trouwens, Satudarah. Hells Angels
. RuffRyders
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus? De volgende keer kom ik ookquote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook niet op iemand zo aflopen, zou het zelf ook verschrikkelijk vinden.Kei hard ontkennen.
Ja een game meet, van de modernwarfare 2 slowchat. En dat zou je denken maar er zitten echt alleen maar hele leuke en normale gasten tussen.Sommige zijn nog best knap.
Is goed, gaan we samen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
[..]
Serieus? De volgende keer kom ik ook!
Is dat eigenlijk wel te doen met een motorpak? Shitquote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef krioro het volgende:
Ik zie dWc al door Paramaribo racen. [ afbeelding ]
Zoiets heeft die jongen dusquote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Ik zie het liefst zoiets. En dan een man in zo'n zwart leren pak. Oef.
[ afbeelding ]
Nee. Maar Surinamers zijn geen mietjes dus gewone broek en t-shirtje (true story, doen ze allemaal daar).quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk wel te doen met een motorpak? Shit.
Juist, en dan jij zo achterop:quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Ik zie het liefst zoiets. En dan een man in zo'n zwart leren pak. Oef.
[ afbeelding ]
Lekker de tocht tussen je benenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zoiets heeft die jongen dus
Best wel dom waren we hhahahahahaha hij korte broek en ik een jurkjealleen helm op, was te warm voor normale kleding.
Als ik ga ga ik en hoop ik gelijk dood te gaan want volgens mij zie je er niet meer uit nadat je een kilometer over het wegdek geschaatst hebt.
True, maar totdat je als een filet american eindigtquote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef krioro het volgende:
Nee. Maar Surinamers zijn geen mietjes dus gewone broek en t-shirtje.
Goede shitquote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik later als ik rijk en welvarend ben.
Zoiets wil ik ook. En dan met high heels daarop gaan rijdenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
heeft heel fernandes nodigquote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik een dick nodig heb?
Ja en dan vallen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Maar Surinamers zijn geen mietjes dus gewone broek en t-shirtje (true story, doen ze allemaal daar).
[..]
Juist, en dan jij zo achterop:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik een dick nodig heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ninjaquote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Risico van het vak!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True, maar totdat je als een filet american eindigt.
SPOILER: Auw ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker de tocht tussen je benen
full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ninja. Ik denk dat ik begin met een R6 though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Risico van het vak!Oh dat matte op zo'n motor.SPOILER: Auw ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ninja. Ik denk dat ik begin met een R6 though.
Ook zeer nice ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
You're my man.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Matzwart. Ik wil later een matzwarte Audi R8
.
[ afbeelding ]
First..quote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[ afbeelding ]
Als SUV kies ik toch wel een Range Rover, vond ik al nice sinds de 1e keer dat ik 'm zagquote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef tliciouz het volgende:
Ik blijf een q7 toch echt tof vinden, en dan een witte.
Ziekquote:Op woensdag 30 november 2011 18:48 schreef Sala-adin het volgende:
Hoi
Ik had vorig zomer deze motor
[ afbeelding ]
Die zijn ook mooi maar dat is echt zo'n mtv sweet sixteen auto geworden.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als SUV kies ik toch wel een Range Rover, vond ik al nice sinds de 1e keer dat ik 'm zag.
[ afbeelding ]
[..]
Ziek. Wat heb je d'rmee gedaan
.
Verkocht omdat ik in de zomer naar NYC gingquote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als SUV kies ik toch wel een Range Rover, vond ik al nice sinds de 1e keer dat ik 'm zag.
[ afbeelding ]
[..]
Ziek. Wat heb je d'rmee gedaan
.
Die lijkt erg veel op zulke auto's die je in Cuba rond ziet rijden.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef krioro het volgende:
Ik heb geen shiny nieuwe auto. Wel zo een:
Alleen in nog op te knappen staat.
Is dat een echte foto? Want het lijkt precies op mijn ingame screenshots van Forza 4quote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef krioro het volgende:
Ik heb geen shiny nieuwe auto. Wel zo een:
Alleen in nog op te knappen staat.
Deze manquote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Verkocht omdat ik in de zomer naar NYC ging
Volgende motor word deze joekel
[ afbeelding ]
Dan neem ik dezequote:Op woensdag 30 november 2011 18:55 schreef Sala-adin het volgende:
SUV's
Gewoon een fakking dikke roadrunner!
[ afbeelding ]
Imma be ballin!!!!!!
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die lijkt erg veel op zulke auto's die je in Cuba rond ziet rijden.Zal wel niet auto noob die ik ben.
Ja is een echte foto (niet van de mijne dus), denk niet dat je deze veel zal zien in Cuba, redelijk zeldzaam.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat een echte foto? Want het lijkt precies op mijn ingame screenshots van Forza 4.
Echt? Volgens mij niet man, vergelijk die 2 met elkaar! Als ik zo'n blurry effect had geadd leek m'n foto al helemaal sprekend!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:00 schreef krioro het volgende:
Ja is een echte foto (niet van de mijne dus), denk niet dat je deze veel zal zien in Cuba, redelijk zeldzaam.
Ik was nog nieteens opgewarmdquote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef tliciouz het volgende:
Oke genoeg car talk. Anders begin ik zo over schoenen. En dat wil je niet.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik doelde meer op zulke auto's. Lijkt een beetje toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja is een echte foto (niet van de mijne dus), denk niet dat je deze veel zal zien in Cuba, redelijk zeldzaam.
't Is een Alfa Romeo GTV uit 1971, m'n vader heeft hem destijds nieuw gekocht en na er zelf in gereden te hebben altijd bewaard voor mij.
OK sorry tli ik ben klaar.
Ook oldtimers ja, maar dat zijn Amerikaanse en die van mij is Italiaans, veel beter natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zulke auto's. Lijkt een beetje toch?
[ afbeelding ]
Je hebt je bril zeker niet op?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zoek enkel bevestiging van mijn semi-arendsoog.
Doenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef tliciouz het volgende:
Daaaaaayum die is nicequote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[ afbeelding ]
Overigens mag je die best voor mij kopen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook oldtimers ja, maar dat zijn Amerikaanse en die van mij is Italiaans, veel beter natuurlijk.![]()
[..]
Je hebt je bril zeker niet op?
In before Ron trouwens:
[ afbeelding ]
Dat aanbod krijg ik wel vaker ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Overigens mag je die best voor mij kopen.
Zijn leuk, doen.quote:
Heb je klompvoetjes? Ik vind hakken echt niks aan bij vrouwenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik deze ga halen.
[ afbeelding ]
Jij bent de eerste man die uggs verkiest boven hakken. Gelukkig zijn uggs de meest gedragen schoenen in de winter bij mij. Hoe lelijk sommige ze ook vinden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je klompvoetjes? Ik vind hakken echt niks aan bij vrouwen. Laarzen, sneakers of Uggs
![]()
.
Wow, dit heb ik nog nooit gehoord van een manquote:Op woensdag 30 november 2011 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je klompvoetjes? Ik vind hakken echt niks aan bij vrouwen. Laarzen, sneakers of Uggs
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Date ze!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat aanbod krijg ik wel vaker ja.
[..]
Zijn leuk, doen.
Nu heb ik een date met een stuk zalmfilet, see y'all later.
Hakken zijn overgeromantiseerd imo. Als je even stilstaat bij de vorm van je voet dan, met zo'n uitstekend puntig ding eronder.. neequote:Op woensdag 30 november 2011 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent de eerste man die uggs verkiest boven hakken. Gelukkig zijn uggs de meest gedragen schoenen in de winter bij mij. Hoe lelijk sommige ze ook vinden.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wow, dit heb ik nog nooit gehoord van een man![]()
UGGs
WHUT, 14 paar uggs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maar 1 paar, 2e is op komst.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wow, dit heb ik nog nooit gehoord van een man![]()
UGGs
Ik weet niet of je dure rockt? Want dan is het best wel een klein fortuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vind je? Lijkt me iets to much, denk gewoon peep toes ofzo erbij. Weet niet. Ik haat kleding dilemma's.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Juminelle het volgende:
Die schoenen zijn trouwens welbij dat jurkje tliciouz.
Elk paar is duur.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dure rockt? Want dan is het best wel een klein fortuin.
Ik had er al een aantal, maar toen ging ik vorig jaar naar NYC en kwam ik met 6 paar terugquote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
WHUT, 14 paar uggs?Ik maar 1 paar, 2e is op komst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had er al een aantal, maar toen ging ik vorig jaar naar NYC en kwam ik met 6 paar terug![]()
Daarna nog 4 paar in Nederland gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke zijn nu je favoriet?
Waarschijnlijk maar 2 a 3 paar als je een beetje aparte wilt.
Voor zover ik weet (no homo) heb je ze vanaf ongeveer ¤150 tot ¤500 ofzo? Daaromquote:
Ja maar 150 euro voor ''sloffen'' zoals de meeste zeggen is ook best prijzig hoor. Ook al zijn ze het wel waard.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (no homo) heb je ze vanaf ongeveer ¤150 tot ¤500 ofzo? Daarom.
't Is jullie nog gelukt ook trouwens, het gaat nu alleen maar over schoenen.
You got to be kidding me right? Moncler jassen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chicks met Uggs, Jacky Luxury jeans, Moncler jas en een Vespa![]()
![]()
http://store.moncler.com/(...)ange/Adult/viewall/1quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
You got to be kidding me right? Moncler jassen.
Ik wil nog niet dood gevonden worden in zo'n slaapzak.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://store.moncler.com/(...)ange/Adult/viewall/1
Ik tel er 66, moet haast wel dat er ook voor jou wat leuks bij zit?Kankerduur wel
.
Mja, ik had voor m'n huidige The North Face jas ook gewoon een Nickelsonquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood gevonden worden in zo'n slaapzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zijn Moncler-jassen helemaal niet zo shiney en 'vuilniszak' als Nickelson? Je hebt ook van die 'matte' zeg maar.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mja, ik had voor m'n huidige The North Face jas ook gewoon een Nickelson.
Hoe knap je ook bent, verbrand je jas! Sorry ik vind het echt een verschrikkelijke jas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zijn Moncler-jassen helemaal niet zo shiney en 'vuilniszak' als Nickelson? Je hebt ook van die 'matte' zeg maar.
Austin! Al zijn die niet zo lekker met dit weerquote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]Welke zijn nu je favoriet?
Waarschijnlijk maar 2 a 3 paar als je een beetje aparte wilt.
Ik snap die haat op FOK! niet zo, er waren tijden dat half Amsterdam erin liepquote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe knap je ook bent, verbrand je jas! Sorry ik vind het echt een verschrikkelijke jas.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef Juminelle het volgende:
Ik doe met je mee dWc. Ik heb Dsquared schoenen![]()
Nee. Ik heb echt een hekel aan scootersquote:
Sorry, ik heb ze nooit mooi gevonden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap die haat op FOK! niet zo, er waren tijden dat half Amsterdam erin liep. Draag 'm iig al niet meer!
Oh die austin zijn mooi!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Austin! Al zijn die niet zo lekker met dit weerVind Ultra Tall eigenlijk nog steeds het chillste.
Neeejoh, 5 paar ofzo!
Klopt. Ik heb ze ook echt gekocht door dat streepjequote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die austin zijn mooi!En ultra tall word mijn 2e paar. Vooral dat streepje aan de achterkant.
Ik las autistenquote:
Ohja, jij was van de fiets hèquote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee. Ik heb echt een hekel aan scooters
Ik weet alleen dat Surinamers altijd dalijk zeggenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef aight1 het volgende:
Is het eigenlijk Brabants om dalijk ipv dadelijk te zeggen?.
Dat zeggen ze hier ook allemaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef aight1 het volgende:
Is het eigenlijk Brabants om dalijk ipv dadelijk te zeggen?.
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef tliciouz het volgende:
Jumi, heb jij een favo tas ofzo? Ik ben al eeuwen op zoek naar de perfecte tas maar ik koop er telkens een en uiteindelijk denk ik why?
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, jij was van de fiets hè.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik fiets nu wel weer, want ik heb laatst een fucking skere maar té chille fiets gefixed!
Haha, sweeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ik fiets nu wel weer, want ik heb laatst een fucking skere maar té chille fiets gefixed!
Laat die bovenkant ook zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Volgens mij hoeven wij nooit ruzie te maken om dames die we allebei leuk zouden vindenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chicks met Uggs, Jacky Luxury jeans, Moncler jas en een Vespa![]()
![]()
quote:
[..]Ik fiets nu wel weer, want ik heb laatst een fucking skere maar té chille fiets gefixed!
FietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ga deze week een nieuwe fixie kopen (nohipster).
full stops and exclamation marks
Whehe.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij hoeven wij nooit ruzie te maken om dames die we allebei leuk zouden vinden.
[..]Wat, waar?
[..]
Fietsen. Ik ga deze week een nieuwe fixie kopen (nohipster).
Gewoon verjaardag van klasgenoot, daarna stad in.quote:
Heb een keer op de fixie van mijn buurjongen gereden. Vergat toen ik hard ging even dat je niet zomaar je voeten stil kan houden of remmenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij hoeven wij nooit ruzie te maken om dames die we allebei leuk zouden vinden.
[..]Wat, waar?
[..]
Ah, die fietsen zijn tof!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]Wat, waar?
[..]
Hell nawquote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laat die bovenkant ook zien!
Aha, have fun! Mij ga je niet tegenkomen want koud dus blijf mooi thuis op m'n rustdag.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gewoon verjaardag van klasgenoot, daarna stad in.
Whehe, even oefenen, of gewoon altijd doorrijdenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb een keer op de fixie van mijn buurjongen gereden. Vergat toen ik hard ging even dat je niet zomaar je voeten stil kan houden of remmenwerd er bijna af gelanceerd
quote:
Prima, meer voor mijquote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
BAASquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]? Die rijden op een Zip en Runners enzo
.
[..]
Prima, meer voor mij. Één ding is zeker bij dat soort chicks, ze verzorgen zichzelf wel
.
Industrial Design, product ontwerp dus, heel erg ruim. van Nespresso apparaten tot gigantische publieke installaties voor feesten tot kinderspeelgoed etc etc etcquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wat heb je gestudeerd??
Ik heb mijn jonge jaren in 020 doorgebracht, dat is pas tha bom!
[..]
Ik heb hetzelfde probleemIk kan nergens de perfecte tas vinden.
Maar ik gebruik nu deze: http://www.guess.eu/Guess(...)0-BML?categoryID=119
Die is mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil deze, maar die prijs.
Die fiets is leuk!
Haha sweet, m'n broer ook. Wanneer afgestudeerd?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Industrial Design, product ontwerp dus, heel erg ruim. van Nespresso apparaten tot gigantische publieke installaties voor feesten tot kinderspeelgoed etc etc etc
Je kan zelfs stage lopen bij Lego in Denemarken
Wat, ben je blind? (oke overbodige vraag). Ze rijden op Zip's, mio's maar het meeste op die tering vespa's. Opgevoerd en welquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]? Die rijden op een Zip en Runners enzo
.
Ah ja, die wil ik ookquote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is mooi!
Ik wil deze, maar die prijs.
[ afbeelding ]
Die fiets is leuk!
serieus?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha sweet, m'n broer ook. Wanneer afgestudeerd?
Daar was ik laatst ook, maar ben expres doorgelopen. Gewoon om me die pijn te besparen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah ja, die wil ik ookIk ben laatst in Antwerpen die Hermès winkel ingelopen om even te kwijlen, maar ik werd gewoon diep ongelukkig daar
Ohja, duh. Ik woon in Oud-Zuid, jij in West!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, ben je blind? (oke overbodige vraag). Ze rijden op Zip's, mio's maar het meeste op die tering vespa's. Opgevoerd en wel
Nou heel amsterdam hoor ik weet niet voor jouquote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, duh. Ik woon in Oud-Zuid, jij in West!
Haha hij is dit jaar afgestudeerd aan z'n master volgens mij. DM je voorgevoel maarquote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
serieus?
Ik ben klaar met mn Bachelor maar nog niet met mn Master begonnen, even wat anders tussendoor
Misschien ken ik hem wel, DM anders zijn naam + achternaamvoorletterik heb om een of andere reden een voorgevoel
Sowiesoquote:Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar was ik laatst ook, maar ben expres doorgelopen. Gewoon om me die pijn te besparen.Houd je ook van make up etc of dat dan weer helemaal niet?
Ik houd van mac. Ze openen vrijdag een counter in de bijenkorf in Arnhem.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
SowiesoMaar ik gebruik eigenlijk alleen eyeliner, mascara en blush. Nagellak gebruik ik dan wel weer altijd. Ik voel me altijd zo naakt ofzo als ik m'n nagels niet gedaan heb
Whuuut, dat wist ik niet! Dit weekend meteen even kijken dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd van mac. Ze openen vrijdag een counter in de bijenkorf in Arnhem.
Ja maar jij bent al een natural beauty.Ik heb dat ook met nagellak, heb ze ooit echt gespaard, het zijn er welgeteld 250.
Mag het alleen niet dragen tijdens werk.
Ik las het deze week toevallig! Ik ga er vrijdag ook meteen even heen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuut, dat wist ik niet! Dit weekend meteen even kijken dan.
Geloof me, je wil me niet zien als ik net wakker benHaha shit, dat is wel heeel veel
Wel tof. Waar werk je dan?
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Later ouwe. Volgens mij is deze reeks verplaatst naar Ellegirl.
Ik heb er zelf geen hoor?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Wil je het weer over je moncler jasjes hebben dan schat?
Verzin eens wat gespreksstof dan. Laten we het eens hebben over bijvoorbeeld je type 95.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen hoor?Ik lees alleen liever de stoere avonturen van Phantomesse
.
Da's in chillstand hè, midden in de battle wordt 'ie een bazookaquote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verzin eens wat gespreksstof dan. Laten we het eens hebben over bijvoorbeeld je type 95.
Ik niet, wel veel gezonder, undercover en cheaper, maar alsnog wil ik gewoon aan een joint lurkenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:19 schreef Juminelle het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een vaporizer?
Mee eensch! Al die makeup bla, ook niks voor mijquote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen hoor?Ik lees alleen liever de stoere avonturen van Phantomesse
.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's in chillstand hè, midden in de battle wordt 'ie een bazooka.
Vuile tapperquote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
! Time to get drunk indeed, later folks
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |