Volgens mij hoeven wij nooit ruzie te maken om dames die we allebei leuk zouden vindenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chicks met Uggs, Jacky Luxury jeans, Moncler jas en een Vespa![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik fiets nu wel weer, want ik heb laatst een fucking skere maar té chille fiets gefixed!
FietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ga deze week een nieuwe fixie kopen (nohipster).
full stops and exclamation marks
Whehe.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij hoeven wij nooit ruzie te maken om dames die we allebei leuk zouden vinden.
[..]Wat, waar?
[..]
Fietsen. Ik ga deze week een nieuwe fixie kopen (nohipster).
Gewoon verjaardag van klasgenoot, daarna stad in.quote:
Heb een keer op de fixie van mijn buurjongen gereden. Vergat toen ik hard ging even dat je niet zomaar je voeten stil kan houden of remmenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij hoeven wij nooit ruzie te maken om dames die we allebei leuk zouden vinden.
[..]Wat, waar?
[..]
Ah, die fietsen zijn tof!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]Wat, waar?
[..]
Hell nawquote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laat die bovenkant ook zien!
Aha, have fun! Mij ga je niet tegenkomen want koud dus blijf mooi thuis op m'n rustdag.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gewoon verjaardag van klasgenoot, daarna stad in.
Whehe, even oefenen, of gewoon altijd doorrijdenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb een keer op de fixie van mijn buurjongen gereden. Vergat toen ik hard ging even dat je niet zomaar je voeten stil kan houden of remmenwerd er bijna af gelanceerd
quote:
Prima, meer voor mijquote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef krioro het volgende:
BAASquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]? Die rijden op een Zip en Runners enzo
.
[..]
Prima, meer voor mij. Één ding is zeker bij dat soort chicks, ze verzorgen zichzelf wel
.
Industrial Design, product ontwerp dus, heel erg ruim. van Nespresso apparaten tot gigantische publieke installaties voor feesten tot kinderspeelgoed etc etc etcquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wat heb je gestudeerd??
Ik heb mijn jonge jaren in 020 doorgebracht, dat is pas tha bom!
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleemIk kan nergens de perfecte tas vinden.
Maar ik gebruik nu deze: http://www.guess.eu/Guess(...)0-BML?categoryID=119
[..]Ik fiets nu wel weer, want ik heb laatst een fucking skere maar té chille fiets gefixed!
Die is mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil deze, maar die prijs.
Die fiets is leuk!
All good things are wild and free.
Haha sweet, m'n broer ook. Wanneer afgestudeerd?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Industrial Design, product ontwerp dus, heel erg ruim. van Nespresso apparaten tot gigantische publieke installaties voor feesten tot kinderspeelgoed etc etc etc
Je kan zelfs stage lopen bij Lego in Denemarken
Wat, ben je blind? (oke overbodige vraag). Ze rijden op Zip's, mio's maar het meeste op die tering vespa's. Opgevoerd en welquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]? Die rijden op een Zip en Runners enzo
.
Ah ja, die wil ik ookquote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is mooi!
Ik wil deze, maar die prijs.
[ afbeelding ]
Die fiets is leuk!
serieus?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha sweet, m'n broer ook. Wanneer afgestudeerd?
Daar was ik laatst ook, maar ben expres doorgelopen. Gewoon om me die pijn te besparen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah ja, die wil ik ookIk ben laatst in Antwerpen die Hermès winkel ingelopen om even te kwijlen, maar ik werd gewoon diep ongelukkig daar
Ohja, duh. Ik woon in Oud-Zuid, jij in West!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, ben je blind? (oke overbodige vraag). Ze rijden op Zip's, mio's maar het meeste op die tering vespa's. Opgevoerd en wel
Nou heel amsterdam hoor ik weet niet voor jouquote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, duh. Ik woon in Oud-Zuid, jij in West!
Haha hij is dit jaar afgestudeerd aan z'n master volgens mij. DM je voorgevoel maarquote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
serieus?
Ik ben klaar met mn Bachelor maar nog niet met mn Master begonnen, even wat anders tussendoor
Misschien ken ik hem wel, DM anders zijn naam + achternaamvoorletterik heb om een of andere reden een voorgevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |