Dat aanbod krijg ik wel vaker ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Overigens mag je die best voor mij kopen.
Zijn leuk, doen.quote:
Heb je klompvoetjes? Ik vind hakken echt niks aan bij vrouwenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik deze ga halen.
[ afbeelding ]
Jij bent de eerste man die uggs verkiest boven hakken. Gelukkig zijn uggs de meest gedragen schoenen in de winter bij mij. Hoe lelijk sommige ze ook vinden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je klompvoetjes? Ik vind hakken echt niks aan bij vrouwen. Laarzen, sneakers of Uggs
![]()
.
Wow, dit heb ik nog nooit gehoord van een manquote:Op woensdag 30 november 2011 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je klompvoetjes? Ik vind hakken echt niks aan bij vrouwen. Laarzen, sneakers of Uggs
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Date ze!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat aanbod krijg ik wel vaker ja.
[..]
Zijn leuk, doen.
Nu heb ik een date met een stuk zalmfilet, see y'all later.
Hakken zijn overgeromantiseerd imo. Als je even stilstaat bij de vorm van je voet dan, met zo'n uitstekend puntig ding eronder.. neequote:Op woensdag 30 november 2011 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent de eerste man die uggs verkiest boven hakken. Gelukkig zijn uggs de meest gedragen schoenen in de winter bij mij. Hoe lelijk sommige ze ook vinden.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wow, dit heb ik nog nooit gehoord van een man![]()
UGGs
WHUT, 14 paar uggs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maar 1 paar, 2e is op komst.
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wow, dit heb ik nog nooit gehoord van een man![]()
UGGs
Ik weet niet of je dure rockt? Want dan is het best wel een klein fortuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vind je? Lijkt me iets to much, denk gewoon peep toes ofzo erbij. Weet niet. Ik haat kleding dilemma's.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Juminelle het volgende:
Die schoenen zijn trouwens welbij dat jurkje tliciouz.
Elk paar is duur.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dure rockt? Want dan is het best wel een klein fortuin.
Ik had er al een aantal, maar toen ging ik vorig jaar naar NYC en kwam ik met 6 paar terugquote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
WHUT, 14 paar uggs?Ik maar 1 paar, 2e is op komst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had er al een aantal, maar toen ging ik vorig jaar naar NYC en kwam ik met 6 paar terug![]()
Daarna nog 4 paar in Nederland gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke zijn nu je favoriet?
Waarschijnlijk maar 2 a 3 paar als je een beetje aparte wilt.
Voor zover ik weet (no homo) heb je ze vanaf ongeveer ¤150 tot ¤500 ofzo? Daaromquote:
Ja maar 150 euro voor ''sloffen'' zoals de meeste zeggen is ook best prijzig hoor. Ook al zijn ze het wel waard.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (no homo) heb je ze vanaf ongeveer ¤150 tot ¤500 ofzo? Daarom.
't Is jullie nog gelukt ook trouwens, het gaat nu alleen maar over schoenen.
You got to be kidding me right? Moncler jassen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chicks met Uggs, Jacky Luxury jeans, Moncler jas en een Vespa![]()
![]()
http://store.moncler.com/(...)ange/Adult/viewall/1quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
You got to be kidding me right? Moncler jassen.
Ik wil nog niet dood gevonden worden in zo'n slaapzak.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://store.moncler.com/(...)ange/Adult/viewall/1
Ik tel er 66, moet haast wel dat er ook voor jou wat leuks bij zit?Kankerduur wel
.
Mja, ik had voor m'n huidige The North Face jas ook gewoon een Nickelsonquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood gevonden worden in zo'n slaapzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zijn Moncler-jassen helemaal niet zo shiney en 'vuilniszak' als Nickelson? Je hebt ook van die 'matte' zeg maar.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mja, ik had voor m'n huidige The North Face jas ook gewoon een Nickelson.
Hoe knap je ook bent, verbrand je jas! Sorry ik vind het echt een verschrikkelijke jas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zijn Moncler-jassen helemaal niet zo shiney en 'vuilniszak' als Nickelson? Je hebt ook van die 'matte' zeg maar.
Austin! Al zijn die niet zo lekker met dit weerquote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]Welke zijn nu je favoriet?
Waarschijnlijk maar 2 a 3 paar als je een beetje aparte wilt.
Ik snap die haat op FOK! niet zo, er waren tijden dat half Amsterdam erin liepquote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe knap je ook bent, verbrand je jas! Sorry ik vind het echt een verschrikkelijke jas.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef Juminelle het volgende:
Ik doe met je mee dWc. Ik heb Dsquared schoenen![]()
Nee. Ik heb echt een hekel aan scootersquote:
Sorry, ik heb ze nooit mooi gevonden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap die haat op FOK! niet zo, er waren tijden dat half Amsterdam erin liep. Draag 'm iig al niet meer!
Oh die austin zijn mooi!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Austin! Al zijn die niet zo lekker met dit weerVind Ultra Tall eigenlijk nog steeds het chillste.
Neeejoh, 5 paar ofzo!
Klopt. Ik heb ze ook echt gekocht door dat streepjequote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die austin zijn mooi!En ultra tall word mijn 2e paar. Vooral dat streepje aan de achterkant.
Ik las autistenquote:
Ohja, jij was van de fiets hèquote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee. Ik heb echt een hekel aan scooters
Ik weet alleen dat Surinamers altijd dalijk zeggenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef aight1 het volgende:
Is het eigenlijk Brabants om dalijk ipv dadelijk te zeggen?.
Dat zeggen ze hier ook allemaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef aight1 het volgende:
Is het eigenlijk Brabants om dalijk ipv dadelijk te zeggen?.
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef tliciouz het volgende:
Jumi, heb jij een favo tas ofzo? Ik ben al eeuwen op zoek naar de perfecte tas maar ik koop er telkens een en uiteindelijk denk ik why?
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, jij was van de fiets hè.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik fiets nu wel weer, want ik heb laatst een fucking skere maar té chille fiets gefixed!
Haha, sweeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
Ik fiets nu wel weer, want ik heb laatst een fucking skere maar té chille fiets gefixed!
Laat die bovenkant ook zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |