Verkocht omdat ik in de zomer naar NYC gingquote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als SUV kies ik toch wel een Range Rover, vond ik al nice sinds de 1e keer dat ik 'm zag.
[ afbeelding ]
[..]
Ziek. Wat heb je d'rmee gedaan
.
Die lijkt erg veel op zulke auto's die je in Cuba rond ziet rijden.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef krioro het volgende:
Ik heb geen shiny nieuwe auto. Wel zo een:
Alleen in nog op te knappen staat.
Is dat een echte foto? Want het lijkt precies op mijn ingame screenshots van Forza 4quote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef krioro het volgende:
Ik heb geen shiny nieuwe auto. Wel zo een:
Alleen in nog op te knappen staat.
Deze manquote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Verkocht omdat ik in de zomer naar NYC ging
Volgende motor word deze joekel
[ afbeelding ]
Dan neem ik dezequote:Op woensdag 30 november 2011 18:55 schreef Sala-adin het volgende:
SUV's
Gewoon een fakking dikke roadrunner!
[ afbeelding ]
Imma be ballin!!!!!!
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die lijkt erg veel op zulke auto's die je in Cuba rond ziet rijden.Zal wel niet auto noob die ik ben.
Ja is een echte foto (niet van de mijne dus), denk niet dat je deze veel zal zien in Cuba, redelijk zeldzaam.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat een echte foto? Want het lijkt precies op mijn ingame screenshots van Forza 4.
Echt? Volgens mij niet man, vergelijk die 2 met elkaar! Als ik zo'n blurry effect had geadd leek m'n foto al helemaal sprekend!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:00 schreef krioro het volgende:
Ja is een echte foto (niet van de mijne dus), denk niet dat je deze veel zal zien in Cuba, redelijk zeldzaam.
Ik was nog nieteens opgewarmdquote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef tliciouz het volgende:
Oke genoeg car talk. Anders begin ik zo over schoenen. En dat wil je niet.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik doelde meer op zulke auto's. Lijkt een beetje toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja is een echte foto (niet van de mijne dus), denk niet dat je deze veel zal zien in Cuba, redelijk zeldzaam.
't Is een Alfa Romeo GTV uit 1971, m'n vader heeft hem destijds nieuw gekocht en na er zelf in gereden te hebben altijd bewaard voor mij.
OK sorry tli ik ben klaar.
Ook oldtimers ja, maar dat zijn Amerikaanse en die van mij is Italiaans, veel beter natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zulke auto's. Lijkt een beetje toch?
[ afbeelding ]
Je hebt je bril zeker niet op?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zoek enkel bevestiging van mijn semi-arendsoog.
Doenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef tliciouz het volgende:
Daaaaaayum die is nicequote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Matzwart. Ik wil later een matzwarte Audi R8
.
[ afbeelding ]
Overigens mag je die best voor mij kopen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook oldtimers ja, maar dat zijn Amerikaanse en die van mij is Italiaans, veel beter natuurlijk.![]()
[..]
Je hebt je bril zeker niet op?
In before Ron trouwens:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |