Ik snap die haat op FOK! niet zo, er waren tijden dat half Amsterdam erin liepquote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe knap je ook bent, verbrand je jas! Sorry ik vind het echt een verschrikkelijke jas.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef Juminelle het volgende:
Ik doe met je mee dWc. Ik heb Dsquared schoenen![]()
Nee. Ik heb echt een hekel aan scootersquote:
Sorry, ik heb ze nooit mooi gevonden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap die haat op FOK! niet zo, er waren tijden dat half Amsterdam erin liep. Draag 'm iig al niet meer!
Oh die austin zijn mooi!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Austin! Al zijn die niet zo lekker met dit weerVind Ultra Tall eigenlijk nog steeds het chillste.
Neeejoh, 5 paar ofzo!
Klopt. Ik heb ze ook echt gekocht door dat streepjequote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die austin zijn mooi!En ultra tall word mijn 2e paar. Vooral dat streepje aan de achterkant.
Ik las autistenquote:
Ohja, jij was van de fiets hèquote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee. Ik heb echt een hekel aan scooters
Ik weet alleen dat Surinamers altijd dalijk zeggenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef aight1 het volgende:
Is het eigenlijk Brabants om dalijk ipv dadelijk te zeggen?.
Dat zeggen ze hier ook allemaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef aight1 het volgende:
Is het eigenlijk Brabants om dalijk ipv dadelijk te zeggen?.
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef tliciouz het volgende:
Jumi, heb jij een favo tas ofzo? Ik ben al eeuwen op zoek naar de perfecte tas maar ik koop er telkens een en uiteindelijk denk ik why?
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, jij was van de fiets hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik fiets nu wel weer, want ik heb laatst een fucking skere maar té chille fiets gefixed!
Haha, sweeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
Ik fiets nu wel weer, want ik heb laatst een fucking skere maar té chille fiets gefixed!
Laat die bovenkant ook zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |