Sowiesoquote:Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar was ik laatst ook, maar ben expres doorgelopen. Gewoon om me die pijn te besparen.Houd je ook van make up etc of dat dan weer helemaal niet?
Ik houd van mac. Ze openen vrijdag een counter in de bijenkorf in Arnhem.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
SowiesoMaar ik gebruik eigenlijk alleen eyeliner, mascara en blush. Nagellak gebruik ik dan wel weer altijd. Ik voel me altijd zo naakt ofzo als ik m'n nagels niet gedaan heb
Whuuut, dat wist ik niet! Dit weekend meteen even kijken dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd van mac. Ze openen vrijdag een counter in de bijenkorf in Arnhem.
Ja maar jij bent al een natural beauty.Ik heb dat ook met nagellak, heb ze ooit echt gespaard, het zijn er welgeteld 250.
Mag het alleen niet dragen tijdens werk.
Ik las het deze week toevallig! Ik ga er vrijdag ook meteen even heen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuut, dat wist ik niet! Dit weekend meteen even kijken dan.
Geloof me, je wil me niet zien als ik net wakker benHaha shit, dat is wel heeel veel
Wel tof. Waar werk je dan?
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Later ouwe. Volgens mij is deze reeks verplaatst naar Ellegirl.
Ik heb er zelf geen hoor?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Wil je het weer over je moncler jasjes hebben dan schat?
Verzin eens wat gespreksstof dan. Laten we het eens hebben over bijvoorbeeld je type 95.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen hoor?Ik lees alleen liever de stoere avonturen van Phantomesse
.
Da's in chillstand hè, midden in de battle wordt 'ie een bazookaquote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verzin eens wat gespreksstof dan. Laten we het eens hebben over bijvoorbeeld je type 95.
Ik niet, wel veel gezonder, undercover en cheaper, maar alsnog wil ik gewoon aan een joint lurkenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:19 schreef Juminelle het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een vaporizer?
Mee eensch! Al die makeup bla, ook niks voor mijquote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen hoor?Ik lees alleen liever de stoere avonturen van Phantomesse
.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's in chillstand hè, midden in de battle wordt 'ie een bazooka.
Vuile tapperquote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
! Time to get drunk indeed, later folks
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |