dWc nog nooit gezien?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou wel zo gek zijnMaar ik heb dan ook nooit iemand van Fok! gemeet
Game meetquote:Op woensdag 30 november 2011 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik al meerdere, een game meet enzo.![]()
Lijkt me zelf ook erg ongemakkelijk aangezien fok toch als een autisten forum beschreven word.
"Te druk"quote:Op woensdag 30 november 2011 15:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik voor geen goud in Amsterdam etc zou willen wonen, leuk om een dagje te zijn maar het is me veel te druk.Een wat kleine stad zoals Nijmegen, Arnhem vind ik minder erg.
Neejoh, ik heb 'm op ping en msn en weet in welke straat ie woont maar we moeten nogsteeds meetenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:53 schreef krioro het volgende:
Jumi ken jij mensen van Satudarah? Was een inval in het clubhuis in Tilburg vanmorgen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)tudarah-tilburg.html
[..]
dWc nog nooit gezien?
Hey, m'n overbuurmeisje dat je scheen te kennen hè..quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neejoh, ik heb 'm op ping en msn en weet in welke straat ie woont maar we moeten nogsteeds meeten
Goh, had het gisteravond nog over Satudarahquote:Op woensdag 30 november 2011 17:53 schreef krioro het volgende:
Jumi ken jij mensen van Satudarah? Was een inval in het clubhuis in Tilburg vanmorgen.
[..]
dWc nog nooit gezien?
What's with herquote:Op woensdag 30 november 2011 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey, m'n overbuurmeisje dat je scheen te kennen hè..
Ik heb van de kruidvat een nagellijm, daar lijm ik de scheur altijd weer mee. Werkt fijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:52 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zag laatst een paar bij de Invito waar ik helemaal wild van werd maar ben echt vergeten hoe ze eruitzagenIk was een beetje padje af.
Ikheb een ingescheurde pinknagel, meteen ookde lanste diepas ergenstegen Februari aan weer zo lang gaat zijnHelp! Kan ik dat fiksen met iets?
![]()
Geen mooie lange perfect gelijke nagels tijdens de kerst![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:53 schreef krioro het volgende:
Daarom zou ik ook niet op iemand zo aflopen, zou het zelf ook verschrikkelijk vinden.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef Juminelle het volgende:
Social suicide als je door FOK!ers wordt herkent op straat
[..]
Game meet? Daar komen wel echt alle autisten van FOK! op af of niet
?
Mannen met motors.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geintje toch.
Trouwens, Satudarah. Hells Angels
. RuffRyders
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, ik had gelezen dat je zei dat je vriendin zijn buurmeisje is, dus dacht misschien onbewust wel eens gespot.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neejoh, ik heb 'm op ping en msn en weet in welke straat ie woont maar we moeten nogsteeds meeten
Hm, ja als het bekenden waren had je het wel geweten denk ik. Ik ken wel wat Molukkers hier maar niet direct van de MC.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Whut? Nog niets over gehoord.
Ik ken er wel wat mensen van, maar als zij waren aangehouden had m'n moeder dat wel geweten denk ik.
Ik moest lachen.quote:[..]
Game meet? Daar komen wel echt alle autisten van FOK! op af of niet
?
Nah ik kom amper bij d'rquote:Op woensdag 30 november 2011 18:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ik had gelezen dat je zei dat je vriendin zijn buurmeisje is, dus dacht misschien onbewust wel eens gespot.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geintje toch.
Trouwens, Satudarah. Hells Angels
. RuffRyders
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus? De volgende keer kom ik ookquote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook niet op iemand zo aflopen, zou het zelf ook verschrikkelijk vinden.Kei hard ontkennen.
Ja een game meet, van de modernwarfare 2 slowchat. En dat zou je denken maar er zitten echt alleen maar hele leuke en normale gasten tussen.Sommige zijn nog best knap.
Is goed, gaan we samen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
[..]
Serieus? De volgende keer kom ik ook!
Is dat eigenlijk wel te doen met een motorpak? Shitquote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef krioro het volgende:
Ik zie dWc al door Paramaribo racen. [ afbeelding ]
Zoiets heeft die jongen dusquote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Ik zie het liefst zoiets. En dan een man in zo'n zwart leren pak. Oef.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |