Ik heb nog wel ergens een gamecube met mariokart... kom maar halenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Zucht. Bij bol.com voordeelbundels van de Wii maar er zijn zoveel bundels dat ik het even niet meer weet.
Mario kart
Hehe jup, als ik die Wii Sports voordeelbundel neem kan ik die mario kart erbij nemenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:34 schreef Phantomesse het volgende:
Oef, Mario Kart inderdaad. Mario Bros en Party zijn ook erg leuk!
Wii.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een gamecube met mariokart... kom maar halen
Zelfde als GC.quote:
Jaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfde als GC.
Of wapper je graag met plastic?
Bij MK op de Wii hoef je niet te zwaaienquote:Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfde als GC.
Of wapper je graag met plastic?
Hahahaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JaDat vind ik zo leuk aan dat ding. Gewoon heel retarded met je armen door de lucht maaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ghehe![]()
Ja het ging me dus vooral om of het uberhaupt iets kost of niet, ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal werkt.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Vooral je eigen stijl is belangrijk, ik heb uuuuuuuren gezocht op internet en dan eindelijk iemand gevonden die voldoet aan mijn eisen. Alleen zij en niemand anders gaat mijn rugpiece maken. Geen idee hoe duur dat allemaal gaat worden (wil ik ook nog niet over nadenken haha) maar dat boeit me ook niet, met een grote tattoo moet je niet aan de prijs denken maar aan de kwaliteit.
Waarom niet?! Als je het doet doe het dan ook goedquote:Op woensdag 30 november 2011 11:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja het ging me dus vooral om of het uberhaupt iets kost of niet, ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal werkt.
Ik merk dat hoe langer ik nadenk over een ontwerp, hoe meer ik er aan wil toevoegen. Eerst begon het als een niet zo een grote tattoo voor mijn moeder, nu wil ik eigenlijk ook een tribute aan mijn oma er in verwerken en wat gebeurtenissen uit mijn leven er in vertellen. Shit wordt steeds groter en groter en ik denk haast van, ik moet er maar een half-sleeve van laten maken.
Beide, ze hebben enorm veel voor me betekend en na hun dood nog steeds.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet?! Als je het doet doe het dan ook goedLeven je oma en moeder niet meer of zijn ze gewoon erg belangrijk voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulks een formaat sleeve vind ik echtechter zou ik hem dan iets minder lang willen hebben, tot mijn elleboog waarschijnlijk.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beide, ze hebben enorm veel voor me betekend en na hun dood nog steeds.Zit wel een mooie betekenis achter, ik zou het echt doen! Ga eens naar schiffmacher oid, bekende tattooshop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulks een formaat sleeve vind ik echtechter zou ik hem dan iets minder lang willen hebben, tot mijn elleboog waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beide, ze hebben enorm veel voor me betekend en na hun dood nog steeds.Mannen met een sleeve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulks een formaat sleeve vind ik echtechter zou ik hem dan iets minder lang willen hebben, tot mijn elleboog waarschijnlijk.
All good things are wild and free.
Ik ga eerst het ontwerp in mijn hoofd helemaal afmaken, en ik laat hem waarschijnlijk pas over een jaar of iets langer zetten. Ik wil aankomend jaar me weer fanatiek op fitness storten en ik wil niet het risico lopen dat door gains in mijn borst/schouders die tattoo zal uitrekken.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit wel een mooie betekenis achter, ik zou het echt doen! Ga eens naar schiffmacher oid, bekende tattooshop.
OK WAT VIND JE VAN MIJN SFEERPIC!?quote:
IK MIS EEN PIZZA SHOARMA. Of iets anders lekkers, ff schuumen hier in huis.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OK WAT VIND JE VAN MIJN SFEERPIC!?
Pizza Shoarma... dudequote:Op woensdag 30 november 2011 13:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
IK MIS EEN PIZZA SHOARMA. Of iets anders lekkers, ff schuumen hier in huis.
Schuumen is kijken in kasten naar voedsel.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pizza Shoarma... dude
schuumse, wat dat ook mag zijn.
Ah duudlijk jaquote:Op woensdag 30 november 2011 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Schuumen is kijken in kasten naar voedsel.Ja ik kom uit een dorpje waar ze plat praten.
ontbijten? nu nog? gelijk shoarma piza dan tochquote:
Ja nog geen tijd voor gehad vanochtend.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ontbijten? nu nog? gelijk shoarma piza dan toch
Overigens is die trui hierboven wel dikke baws
heb maat van mij toen die in het ziekenhuis lag een trololol shirt gegeven.
Klopt, ik heb 1 mattie die ook wel een beetje nerd is zonder echt nerd te lijken.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja nog geen tijd voor gehad vanochtend.en natuurlijk geen pizza shoarma, ook al zou die er nu best in gaan.
Serieus? Niemand van mijn vrienden begrijpen die trololo dingen enz. Alleen mijn ''internetvrienden''![]()
Hier staan er echt super veel op.
http://sexy-sweaters.com/
Je kan er niet bestellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, ik heb 1 mattie die ook wel een beetje nerd is zonder echt nerd te lijken.
Zulke vrienden mis ik overigens echt verder
Ff looken daar, ms nog wat bestellen!
Achja fucked up humor is toch mooiquote:Op woensdag 30 november 2011 14:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kan er niet bestellen.Is denk ik gewoon photoshop ofzo.
![]()
Ik ook.Best sad eigenlijk.
Lolquote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achja fucked up humor is toch mooi
Je kan idd niet bestellen
Ik wou die rechter:
[ afbeelding ]
Dat zijn de beste vrienden.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn beste mattie snapt me gelijk wanneer ik een RL Trollface maak.Ware liefde
Ja maar was jij niet diegene met dat elastieken gezicht?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn beste mattie snapt me gelijk wanneer ik een RL Trollface maak.Ware liefde
Faka dushi.quote:
Een beetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar was jij niet diegene met dat elastieken gezicht?
Voorproefje?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga zulks iets fantastisch opnemen voor FOK! Singstar.
[..]
Faka dushi.
1 lobi tockquote:
Broer was thuis voordat ik kon beginnen met opnemen.quote:
Broer? 2 chocoladeberen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Broer was thuis voordat ik kon beginnen met opnemen.Morgen maar een poging wagen.
As-Salamu Alaykum.quote:
Hij is bezet.quote:
Ik woon samen met mijn broer.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
woont iedereen hier nog thuis(bij ouders) trouwens?
Ik woon na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben weer bij mijn ouders. So sadquote:Op woensdag 30 november 2011 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
woont iedereen hier nog thuis(bij ouders) trouwens?
Alaykoum as-salam.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
As-Salamu Alaykum.
[..]
Hij is bezet.
[..]
Ik woon samen met mijn broer.
Dat lijkt mij echt een ramp.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben weer bij mijn ouders. So sad
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben weer bij mijn ouders. So sad
Van samen wonen naar niet samen wonen even simpel gezegd. Geen zin om daar diep op in te gaan.quote:
Valt mee, er word voor je gekookt, de was word gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een ramp.
Hoeveel jaar verschil zit tussen jouw broer en jij choco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |