ontbijten? nu nog? gelijk shoarma piza dan tochquote:
Ja nog geen tijd voor gehad vanochtend.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ontbijten? nu nog? gelijk shoarma piza dan toch
Overigens is die trui hierboven wel dikke baws
heb maat van mij toen die in het ziekenhuis lag een trololol shirt gegeven.
Klopt, ik heb 1 mattie die ook wel een beetje nerd is zonder echt nerd te lijken.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja nog geen tijd voor gehad vanochtend.en natuurlijk geen pizza shoarma, ook al zou die er nu best in gaan.
Serieus? Niemand van mijn vrienden begrijpen die trololo dingen enz. Alleen mijn ''internetvrienden''![]()
Hier staan er echt super veel op.
http://sexy-sweaters.com/
Je kan er niet bestellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, ik heb 1 mattie die ook wel een beetje nerd is zonder echt nerd te lijken.
Zulke vrienden mis ik overigens echt verder
Ff looken daar, ms nog wat bestellen!
Achja fucked up humor is toch mooiquote:Op woensdag 30 november 2011 14:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kan er niet bestellen.Is denk ik gewoon photoshop ofzo.
![]()
Ik ook.Best sad eigenlijk.
Lolquote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achja fucked up humor is toch mooi
Je kan idd niet bestellen
Ik wou die rechter:
[ afbeelding ]
Dat zijn de beste vrienden.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn beste mattie snapt me gelijk wanneer ik een RL Trollface maak.Ware liefde
Ja maar was jij niet diegene met dat elastieken gezicht?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn beste mattie snapt me gelijk wanneer ik een RL Trollface maak.Ware liefde
Faka dushi.quote:
Een beetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar was jij niet diegene met dat elastieken gezicht?
Voorproefje?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga zulks iets fantastisch opnemen voor FOK! Singstar.
[..]
Faka dushi.
1 lobi tockquote:
Broer was thuis voordat ik kon beginnen met opnemen.quote:
Broer? 2 chocoladeberen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Broer was thuis voordat ik kon beginnen met opnemen.Morgen maar een poging wagen.
As-Salamu Alaykum.quote:
Hij is bezet.quote:
Ik woon samen met mijn broer.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
woont iedereen hier nog thuis(bij ouders) trouwens?
Ik woon na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben weer bij mijn ouders. So sadquote:Op woensdag 30 november 2011 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
woont iedereen hier nog thuis(bij ouders) trouwens?
Alaykoum as-salam.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
As-Salamu Alaykum.
[..]
Hij is bezet.
[..]
Ik woon samen met mijn broer.
Dat lijkt mij echt een ramp.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben weer bij mijn ouders. So sad
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben weer bij mijn ouders. So sad
Van samen wonen naar niet samen wonen even simpel gezegd. Geen zin om daar diep op in te gaan.quote:
Valt mee, er word voor je gekookt, de was word gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een ramp.
Hoeveel jaar verschil zit tussen jouw broer en jij choco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |