Nee. Maar Surinamers zijn geen mietjes dus gewone broek en t-shirtje (true story, doen ze allemaal daar).quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk wel te doen met een motorpak? Shit.
Juist, en dan jij zo achterop:quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Ik zie het liefst zoiets. En dan een man in zo'n zwart leren pak. Oef.
[ afbeelding ]
Lekker de tocht tussen je benenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zoiets heeft die jongen dus
Best wel dom waren we hhahahahahaha hij korte broek en ik een jurkjealleen helm op, was te warm voor normale kleding.
Als ik ga ga ik en hoop ik gelijk dood te gaan want volgens mij zie je er niet meer uit nadat je een kilometer over het wegdek geschaatst hebt.
True, maar totdat je als een filet american eindigtquote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef krioro het volgende:
Nee. Maar Surinamers zijn geen mietjes dus gewone broek en t-shirtje.
Goede shitquote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik later als ik rijk en welvarend ben.
Zoiets wil ik ook. En dan met high heels daarop gaan rijdenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
heeft heel fernandes nodigquote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik een dick nodig heb?
Ja en dan vallen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Maar Surinamers zijn geen mietjes dus gewone broek en t-shirtje (true story, doen ze allemaal daar).
[..]
Juist, en dan jij zo achterop:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik een dick nodig heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ninjaquote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Risico van het vak!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True, maar totdat je als een filet american eindigt.
SPOILER: Auw ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker de tocht tussen je benen
full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ninja. Ik denk dat ik begin met een R6 though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Risico van het vak!Oh dat matte op zo'n motor.SPOILER: Auw ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ninja. Ik denk dat ik begin met een R6 though.
Ook zeer nice ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
You're my man.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Matzwart. Ik wil later een matzwarte Audi R8
.
[ afbeelding ]
First..quote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Matzwart. Ik wil later een matzwarte Audi R8
.
[ afbeelding ]
Als SUV kies ik toch wel een Range Rover, vond ik al nice sinds de 1e keer dat ik 'm zagquote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef tliciouz het volgende:
Ik blijf een q7 toch echt tof vinden, en dan een witte.
Ziekquote:Op woensdag 30 november 2011 18:48 schreef Sala-adin het volgende:
Hoi
Ik had vorig zomer deze motor
[ afbeelding ]
Die zijn ook mooi maar dat is echt zo'n mtv sweet sixteen auto geworden.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als SUV kies ik toch wel een Range Rover, vond ik al nice sinds de 1e keer dat ik 'm zag.
[ afbeelding ]
[..]
Ziek. Wat heb je d'rmee gedaan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |