quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
Simon jij zit hier alleen maar omdat je Zwartkruis.
Die maakte ik eerder al.quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
Simon jij zit hier alleen maar omdat je Zwartkruis.
Leuk he wat een menselijk lichaam kan doen bij 2 graden boven 0.quote:
wordt met de seconde meerquote:
Keje is denk ik een knappe man voor zijn leeftijdquote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Morendo het volgende:
Wanneer ik later groot ben wil ik Keje Molenaar worden.
Dat is de man die de RVC heeft samen gesteld.. en 4/5 moeten oprotten nu, do the mathquote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Kan iemand mij kort en bondig uitleggen wie keje molenaar is en wat ie doet en waarom hij geen opperhoofd is in Amsterdam?! Lijkt mij een soort James Bond die het daar wel kan fixen.
Da's toch de oud directeur van schiphol? Die heeft genoeg andere dingen te doen hoor, het is ajax maar...quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Welke mongool gaat er nou niet naar zo'n belangrijke vergadering van je eigen club.WTF.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Simon Zwartsnot hahahahahahhahaahhaah
Van KLM toch? Schiphol is Cerfontaine.quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Da's toch de oud directeur van schiphol? Die heeft genoeg andere dingen te doen hoor, het is ajax maar...
naar 020quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kunnen wij als publiek zijnde ook stemmen?
Sms 'CRUIJFF' naar 020 o.i.d.?
quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Lol.quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Chanantquote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef Geo3kant het volgende:
Eens, Waterkneus had daar ze mond moeten houdendat was echt genant.
laten we het lekker hebben over Brabolandquote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Waterreus had toch gelijk? Mag toch ook wel eens niet over ajax gaan
Je hebt gelijk hoor maar toch voelt het voor mij als VI dat z'n kleinere dommere broertje af en toe een tikje geeft.quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
En toch.... heeft Kraaij gelijk
Shoot me.
Oh dat sowiesoquote:Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor maar toch voelt het voor mij als VI dat z'n kleinere dommere broertje af en toe een tikje geeft.
Het zijn ook echt alleen de PSV'ers die die dorpsgek serieus nemenquote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
BLIJF MET JE TENGELS VAN WATERREUS
Waterreus for presi.... Presentatorquote:
Echte he kut PSV ajax is lekker warmquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef vincerusso het volgende:
PSV gaat heel goed om met zijn beste speler ooit![]()
kansloze neppe warme club
quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Echte he kut PSV ajax is lekker warm
Nee, cruijff wordt goed behandeldquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef vincerusso het volgende:
PSV gaat heel goed om met zijn beste speler ooit![]()
kansloze neppe warme club
PSV presteert het trouwens om het al 40 jaar te doenquote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zo warm als Kees zijn 'kankerkachel'.quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kloteboeren idd. Fabrieksclubje zonder uitstralingquote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
PSV presteert het trouwens om het al 40 jaar te doen
quote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo warm als Kees zijn 'kankerkachel'.
Fruitschaal?quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wordt gewoon kampioen jongens
In Arnhem de schaal ophalen
Wordt niet veel slechter dan dit nee. Echt zo'n doelpunt waar je verrot wordt gescholden als je mist omdat je weigerde af te spelen.quote:
En dan praten over Europees voetbal.quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wordt gewoon kampioen jongens
In Arnhem de schaal ophalen
jij denkt zeker dat het lek al boven isquote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt de Cruijffschaal in Gelredome gespeeld?
Nou nou...quote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Geo3kant het volgende:
Vakman, nergens ter discussie.. de flapdrol wint geen 1 grote wedstrijd.. dat is al reden genoeg, want als je dan OOK nog eens punten verspilt bij die kut clubs ja dan wordt je 2 jaar op rij 3e..
quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jij denkt zeker dat het lek al boven is
Ajaxquote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Longslar het volgende:
[..]
En dan praten over Europees voetbal.
En bij alle wedstrijden met verlies naar huis.
Eredivisie.
Ajax.
Ajax wordt kampioen Vince. Geloof me maar.quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jij denkt zeker dat het lek al boven is
Reken er maar niet op.quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen Vince. Geloof me maar.
2e staan in een poule met real madrid & olimpique lyonquote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Longslar het volgende:
[..]
Eredivisie.![]()
Europees niks te melden.
ik heet geen vince , Josquote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen Vince. Geloof me maar.
Huh? Dat 2e team ken ik niet.quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2e staan in een poule met real madrid & olimpique lyon![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Manchuria het volgende:
Derksen, nog een paar afleveringen Cruijf likken en je kijkcijfers zakken verder in, nog een paar afleveringen Gijp teasen en weer wat minder, nog wat langer over ajax/direktie huilen nog minder kijkcijfers, nog een reclamespotje en het is afgelopen met je imago..
Tot je weer die vervelende zijksnor bent die geen greintje sympathie verdient, misschien gaan jullie dan weer een keer inhoudelijk, en gelijkmatig aandacht aan VOETBAL besteden.
Schijt programma is het geworden zeg..
Oke houdoequote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Manchuria het volgende:
Derksen, nog een paar afleveringen Cruijf likken en je kijkcijfers zakken verder in, nog een paar afleveringen Gijp teasen en weer wat minder, nog wat langer over ajax/direktie huilen nog minder kijkcijfers, nog een reclamespotje en het is afgelopen met je imago..
Tot je weer die vervelende zijksnor bent die geen greintje sympathie verdient, misschien gaan jullie dan weer een keer inhoudelijk, en gelijkmatig aandacht aan VOETBAL besteden.
Komt omdat je uit Twente komtquote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan niet naam gewoon niet uitspreken. Djoeriezietsj.
er zit een knop op je tv...quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Manchuria het volgende:
Genoeg zo.quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Longslar het volgende:
[..]
Ga lekker huilen man. Je teampje stelt niks voor.
Kusjes.quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Manchuria het volgende:
Inderdaad. Die is vrij zwak. Die verdedigers van NAC vielen gewoon allemaal omquote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik kijk redelijk veel wedstrijden van Heerenveen en die Djuricic is echt niet erg goed hoor.
vorig jaar was het minder dan dit seizoen en alsnog kampioen gewordenquote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Longslar het volgende:
[..]
Kijkcijfer record bij de uitzending waar het een uur van de anderhalf uur over Ajax ging. supquote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Manchuria het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Komt omdat je uit Twente komt
Zo dat is er uit.quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Manchuria het volgende:
HAHAquote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Longslar het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort lui. Beetje zoals Balotelli en Ibrahimovic, die hebben nog wat personality.quote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef ZuidGrens het volgende:
GuidettiVervelende kerel, maar hij heeft ook iets bazigs moet ik zeggen
quoten for safetyquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als dat gebeurt neem ik 3 maand lang een HeerenveenUI.
Joh ?quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan erachter staan, maar het is feitelijk onjuist dat de kijkcijfers teruglopen.
Alleen kan deze niet ballenquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort lui. Beetje zoals Balotelli en Ibrahimovic, die hebben nog wat personality.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort lui. Beetje zoals Balotelli en Ibrahimovic, die hebben nog wat personality pursunalitie.
AZ is overratedquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als dat gebeurt neem ik 3 maand lang een HeerenveenUI.
Gestolen overwinning van Twente wel.quote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AZ is overrated. Gewonnen van PSV toen PSV nog niets was. Gelijk gespeeld tegen 10 man van Ajax. Verloren van Twente.
Ik ben niet zo'n Feyenoord fan maar volgens mij is hij best wel goed daar in de spits toch?quote:
quote:
Valt deze keer juist mee joh.quote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef Geo3kant het volgende:
HOI BELEEF DEZE TERING HARDE ROT REKLAME DOEI GROETJENS
Uhm... Neequote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Feyenoord fan maar volgens mij is hij best wel goed daar in de spits toch?
[..]
Doet het prima idd.quote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Feyenoord fan maar volgens mij is hij best wel goed daar in de spits toch?
Guidetti doet de bewegingen van Balotelli exact na zoals hij die de week ervoor op televisie heeft gezien? Personality? Ga weg, hij acteert slechts een personality.quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort lui. Beetje zoals Balotelli en Ibrahimovic, die hebben nog wat personality.
Uhm, hij is topscorer van het team, en ik zag de wedstrijd tegen RKC en zonder die (in mijn optiek twijfelachtige) rode kaart en zijn redelijk knappe doelpunt had feyenoord nu 3 punten minder.quote:
quote:Guidetti 9 w 7d
Ik hou ook van dat soort spelers, maar ik vind wel dat een Ibrahimovic iets meer recht van spreken heeft. Maar dat juichen tegen Vitesse bijv. vond ik echt bloedirritant.quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Guidetti doet de bewegingen van Balotelli exact na zoals hij die de week ervoor op televisie heeft gezien? Personality? Ga weg, hij acteert slechts een personality.
Vorige week bij Vitesse was hij ook goed.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Uhm, hij is topscorer van je team, en ik zag de wedstrijd tegen RKC en zonder die (in mijn optiek twijfelachtige) rode kaart en zijn redelijk knappe doelpunt had feyenoord nu 3 punten minder.
[..]
het komt idd een beetje geforceerd , gemaakt over ja.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Guidetti doet de bewegingen van Balotelli exact na zoals hij die de week ervoor op televisie heeft gezien? Personality? Ga weg, hij acteert slechts een personality.
Jij bent echt Van Hanegem he?quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef De_kromme het volgende:
Het wordt steeds triester dat gehaat op SV. Waterreus had gisteren voor de eerste keer in zijn leven gelijk. Schenk geen aandacht aan die Ajax-soap.
En inderdaad, VI is veel minder geworden de afgelopen tijd. Nul inhoudelijke discussie.
Hé, Goede troll weer van jou.quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef De_kromme het volgende:
Het wordt steeds triester dat gehaat op SV. Waterreus had gisteren voor de eerste keer in zijn leven gelijk. Schenk geen aandacht aan die Ajax-soap.
En inderdaad, VI is veel minder geworden de afgelopen tijd. Nul inhoudelijke discussie.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gestolen overwinning van Twente wel.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef De_kromme het volgende:
Goeden garpquote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gestolen overwinning van Twente wel.
Hij is kaal, heeft een loopneus en werkt voor een Brits voetbalblaadje.quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Specularium het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon mopjes vertellen tijdens de reclame?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
nee duurt nog ffquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Smoofie het volgende:
Is de reclame al voorbij? Ik kijk AT5.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we geen aandacht aan die man besteden.quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eens, kijk wij maken trolletjes om lolletjes, maar hij is echt een zuurmisbaksel.
Ik vind het ook mooi.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een blond jochie dat nog maar 3 veldgoaltjes heeft gemaakt
quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eens, kijk wij maken trolletjes om lolletjes, maar hij is echt een zuurmisbaksel.
Is dat Gaston die daar zitquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Smoofie het volgende:
Is de reclame al voorbij? Ik kijk AT5.
Wat heeft blond zijn ermee te maken?quote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een blond jochie dat nog maar 3 veldgoaltjes heeft gemaakt
Volgens mij is het gewoon een pussy Zweed met een Italiaanse naamquote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi.En die kerel is 1st class stuk tuig uit een of andere achterbuurt. Die kop van die gast.
Heerlijk.
hij komt niet al te slim overquote:Op maandag 28 november 2011 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat heeft blond zijn ermee te maken?
dus je geeft toe dat ie geniaal is ?quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval al één raakvlak met hem.
Denk dat Simon voor niks staat te snotteren bij de ArenA...quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze negeren Ajax wel een beetje zeg
Hij krijgt bitterballen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Denk dat Simon voor niks staat te snotteren bij de ArenA...
Niet de woorden gaan verdraaien.quote:Op maandag 28 november 2011 21:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat ie geniaal is ?
Stockholm heeft harde buurten hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een pussy Zweed met een Italiaanse naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |