Goede FOK!kers Slechte FOK!kersquote:
Dude, dit word toch niet meer zoals die vorige hier in het topic he, wie was het ookal weer, moon?quote:Op maandag 28 november 2011 18:41 schreef kree het volgende:
Gaat weer nergens over![]()
Nouja effe eten en kijken of als ik terug ben nog effe met minnemin kan chatten
Ik leer onderhandquote:Op maandag 28 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dude, dit word toch niet meer zoals die vorige hier in het topic he, wie was het ookal weer, moon?
Moon ja.quote:Op maandag 28 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dude, dit word toch niet meer zoals die vorige hier in het topic he, wie was het ookal weer, moon?
Je hebt anders nogsteeds niet door dat je dequote:
Ik ben te eerlijk, tja blijkt een minpunt te zijn voor de meeste haha.quote:Op ahamaandag 28 november 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt anders nogsteeds niet door dat je desmiley niet moet gebruiken en ik snap ook niet waarom je het hier zou melden dat je met iemand chat.
Vrouwen zijn best aardig.quote:
Oké, wie durft het aan een rol voor mij te bedenken? Ik ben wel benieuwd of ik met ernstige typecasting te maken krijgquote:
Capstan.quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, wie durft het aan een rol voor mij te bedenken? Ik ben wel benieuwd of ik met ernstige typecasting te maken krijg
Heeft absoluut niets met eerlijk zijn te maken.quote:Op maandag 28 november 2011 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben te eerlijk, tja blijkt een minpunt te zijn voor de meeste haha.
Nouja boeie
IN de cassettespeler?!? Ik wil nog wel net een menselijke rolquote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Capstan.
Heeft geen grote rol. houdt zich rustig in de cassetespeler van het buurtcafe.
Jij bent wel veeleisend zeg.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
IN de cassettespeler?!? Ik wil nog wel net een menselijke rol
+1, like, kudo's, shared, QFTquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Supersoep het volgende:
Minnemin is sowieso te veeleisend en een compleet ander type.Heartbreak incoming.
Liet je je pronte borstjes zien?quote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
Hihi, de mensen van de Aldi moesten om me lachen
Roycoquote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil ook een rol in goede fokkers slechte fokkers
quote:Op maandag 28 november 2011 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liet je je pronte borstjes zien?
als je op fok zit ben je al een verloren zaak, is gebleken.quote:Op maandag 28 november 2011 19:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat waren nu eigenlijk de gouden tips op dating gebied in een 533 aantal topics?
Nee, mijn verzameling spaanse euromuntenquote:Op maandag 28 november 2011 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liet je je pronte borstjes zien?
Wat maakt het uit, hier zijn al redelijk wat setjes geboren.quote:Op maandag 28 november 2011 19:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat waren nu eigenlijk de gouden tips op dating gebied in een 533 aantal topics?
Mwah, ik zou liever je borstjes zien.quote:Op maandag 28 november 2011 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mijn verzameling spaanse euromunten
Mag ik ook een rol?quote:Op maandag 28 november 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Royco
De kroegbaas van de stamkroeg van FOK!dijk, voor FOK!kers in nood staat hij altijd klaar met een biertje of wijntje en een opbeurend woord. Met de handdoek op zijn schouder gaat hij door het leven.
Ik was nogal enthousiast aan het vertellen en heb door de winkel gehuppeld enzoquote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik zou liever je borstjes zien.
Maar waarom moesten ze daar om lachen?
quote:Op maandag 28 november 2011 19:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, hier zijn al redelijk wat setjes geboren.
Tijntjeeeeequote:Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie avond![]()
Haha iedereen vind mijn hanenkam gaaf op mijn werk
Goede rolquote:Op maandag 28 november 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Royco
De kroegbaas van de stamkroeg van FOK!dijk, voor FOK!kers in nood staat hij altijd klaar met een biertje of wijntje en een opbeurend woord. Met de handdoek op zijn schouder gaat hij door het leven.
Barbussequote:
ROFLquote:Op maandag 28 november 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonder dit topic was ik nu depri én eenzaam, nu alleen nog maar depri
Why?quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben gelijk weer genezen van dat hele dategebeuren, wat een onvolwassen gebeuren.
Vertwl!quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben gelijk weer genezen van dat hele dategebeuren, wat een onvolwassen gebeuren.
Het ging niet lekker?quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
Die hele dating games zijn ook niets voor mij. Ik zoek wel een vrouw zonder die stomme spelletjes!quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik wilde mevrouw date even bellen om gewoon ff te vragen hoe het was. Ik had zelf het gevoel best weinig gezien te hebben nog en gevoel wel wat meer te willen zien.quote:
Blij dat ik daten niet nodig heb in elk gevalquote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blij dat ik daten niet nodig heb in elk geval
Het lijkt me zo gekunsteld allemaal.
En toen?quote:Op maandag 28 november 2011 19:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wilde mevrouw date even bellen om gewoon ff te vragen hoe het was. Ik had zelf het gevoel best weinig gezien te hebben nog en gevoel wel wat meer te willen zien.
Dus daarvoor was ik ff op paiq. Zie haar daar. Gaat ze offline, kan natuurlijk, dus ik ff bellen.
Het zal ook aan het (Kattekse) gezin hebben gelegen: een vader die niet helemaal spoorde en bij het minste of geringste begon te meppen. Maar eerst uit het raam keek of niemand zag dat ie ging meppen, want voor de buitenwacht was ie een keurige ouderling in de Bondskerk.quote:
Ze neemt niet op en drukt me gewoon weg. Geen smsje ofzo, nix...quote:
Rare reactie...quote:Op maandag 28 november 2011 19:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wilde mevrouw date even bellen om gewoon ff te vragen hoe het was. Ik had zelf het gevoel best weinig gezien te hebben nog en gevoel wel wat meer te willen zien.
Dus daarvoor was ik ff op paiq. Zie haar daar. Gaat ze offline, kan natuurlijk, dus ik ff bellen.
Neemt ze de foon niet op en drukt ze me weg.
Op zich is het wel leuk hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blij dat ik daten niet nodig heb in elk geval
Het lijkt me zo gekunsteld allemaal.
Gebeurt wel meer op die sites. Zwakke persoonlijkheden.quote:
Hopelijk moet ik nog heel lang wachten tot ik het hoef uit te proberenquote:Op maandag 28 november 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op zich is het wel leuk hoor.
Je moet er van tevoren gewoon niet al te hoge verwachtingen van hebben en gewoon kijken hoe het loopt
Klinkt een beetje als mijn levenquote:Op maandag 28 november 2011 19:21 schreef blomke het volgende:
[..]
Het zal ook aan het (Kattekse) gezin hebben gelegen: een vader die niet helemaal spoorde en bij het minste of geringste begon te meppen. Maar eerst uit het raam keek of niemand zag dat ie ging meppen, want voor de buitenwacht was ie een keurige ouderling in de Bondskerk.
Verder kon er niets en mocht er niets, vooral niet iets leuks doen of op vakantie of zoiets gaan.
Toen ik op kamers ging wonen, was ik "de verloren zoon". Nou, ik ben toen pas gaan leven en dingen gaan ontdekken en hobbie ontwikkelen en gaan sporten, gaan reizen, gaan neuken etc.
Ok dan...ik ben gewaarschuwdquote:Op maandag 28 november 2011 19:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gebeurt wel meer op die sites. Zwakke persoonlijkheden.
Ik ben weer genezen in elk geval.
Ik ben gelukkig zo niet en heb een leuke vriendin overgehouden aan wel de ballen hebben te zeggen 'sorry nee'quote:Op maandag 28 november 2011 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok dan...ik ben gewaarschuwd
Je gaat ook aan een datingsite beginnen?quote:Op maandag 28 november 2011 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok dan...ik ben gewaarschuwd
Ja, vind ik ook hoor. Als ze dan al niet willen bellen moet ze maar het fatsoen hebben om op een andere manier iets te laten horen. Dit is gewoon erg kinderachtig.quote:Op maandag 28 november 2011 19:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze neemt niet op en drukt me gewoon weg. Geen smsje ofzo, nix...
Ik vind dat zo onvolwassen. Kop in het zand en wachten tot de storm weggaat.
Hoe moeilijk is het op je 28ste gewoon de tel op te pakken en te zeggen 'nah nee'
Is de slagingskans dan zo klein via een datingsite? Klinkt alsof de datingsites niet zo goed zijn in het uitzoeken van matchesquote:Op maandag 28 november 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op zich is het wel leuk hoor.
Je moet er van tevoren gewoon niet al te hoge verwachtingen van hebben en gewoon kijken hoe het loopt
Kijk ik kan me wel voorstellen als zo'n date niet loopt of raar is, dat je dan niet echt geneigd bent. Maar hebben gewoon leuk zitten praten over van alles en nog wat en ook wel wat dieper.quote:Op maandag 28 november 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook hoor. Als ze dan al niet willen bellen moet ze maar het fatsoen hebben om op een andere manier iets te laten horen. Dit is gewoon erg kinderachtig.
Oh dat weet ik niet, ik zit niet op een datingsitequote:Op maandag 28 november 2011 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is de slagingskans dan zo klein via een datingsite? Klinkt alsof de datingsites niet zo goed zijn in het uitzoeken van matches
Met dat idee liep ik al langer. Heb er alleen nog geen prioriteit van gemaakt mede omdat ik eerst nog wat andere dingen wil proberen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je gaat ook aan een datingsite beginnen?
Net weer van het werk, bedankt voor dit opbeurenquote:Op maandag 28 november 2011 10:16 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Toch alleen maar goed, je hoeft je daar niet voor te schamen. Ook al is de kans zeer klein (jouw woorden), niet geschoten is altijd mis. En het is iemand die je op vakantie bent tegengekomen? Of woont ze ook in de buurt?
Ja, dan zou ze gewoon iets moeten laten weten. Heel raar.quote:Op maandag 28 november 2011 19:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kijk ik kan me wel voorstellen als zo'n date niet loopt of raar is. Maar hebben gewoon leuk zitten praten over van alles en nog wat en ook wel wat dieper.
Ik hoop dat karma een bitch voor haar is.quote:Op maandag 28 november 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan zou ze gewoon iets moeten laten weten. Heel raar.
Dat ging best goedquote:Op maandag 28 november 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijntjeeeee
Hoe was het op je werk?
Kostte het ¤15?quote:Op maandag 28 november 2011 19:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat karma een bitch voor haar is.
maar wat je vooral ziet is dat zulke zelfingenomenheid alleen maar groeit en niet afgestraft wordt.
Ik veroordeel niemand het is trouwens praten hoorquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Supersoep het volgende:
Minnemin is sowieso te veeleisend en een compleet ander type.Heartbreak incoming.
Ja zonde van mijn geld en tijd. Maar eigenlijk was die opmerking ook zonde.quote:Op maandag 28 november 2011 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kostte het ¤15?
Je editte het net weg
Dan ben je duidelijk minder gaar dan ikquote:Op maandag 28 november 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ging best goedzo ver ik weet niets fout gedaan
wel een beetje gaar.
Zal zijn terugkeer voor spannende potwendingen zorgen?quote:Op maandag 28 november 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Barbusse
Niemand weet wat er met hem gebeurd is, hij deed menig vrouwenhart sneller kloppen in FOK!dijk. Na een familiare ruzie verdween hij opeens uit FOK!dijk. Niemand weet waar hij zit, al gaan de hardnekkige geruchten rond dat hij op Malta zit.
Wie zijn er nog vrij?quote:Op maandag 28 november 2011 19:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, hier zijn al redelijk wat setjes geboren.
Gebaseerd op mijn ervaringen zou ik er ook niet heel snel een prioriteit van makenquote:Op maandag 28 november 2011 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met dat idee liep ik al langer. Heb er alleen nog geen prioriteit van gemaakt mede omdat ik eerst nog wat andere dingen wil proberen.
Ja gewoon normaalquote:Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je duidelijk minder gaar dan ik
Ik was echt niet in staat geweest iets nuttigs uit te voeren, vrees ik.
Nog wat gegeten vandaag enzo?
De meeste mannen hier zijn vrij, de vrouwen doen het onderlingquote:Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie zijn er nog vrij?
[ afbeelding ]
Wat is er met mij?quote:Op maandag 28 november 2011 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benzin, Kree, Heloef, Capstan, Keyos. Tijn. Mis ik iemand?
Ja, mijquote:Op maandag 28 november 2011 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
....quote:Op maandag 28 november 2011 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meeste mannen hier zijn vrij, de vrouwen doen het liever onderling
quote:Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie zijn er nog vrij?
[ afbeelding ]
Ik ben niet vrij....quote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed,iedere kerel in dit topic behalve Newbie114.
en stefan nietquote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingsite is pure vleeshandel en slaat nergens opquote:Op maandag 28 november 2011 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is de slagingskans dan zo klein via een datingsite? Klinkt alsof de datingsites niet zo goed zijn in het uitzoeken van matches
Zijn er dan geen serieuze datingsites die niet bagger zijn?quote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Datingsite is pure vleeshandel en slaat nergens op
Alles met een gleuf krijgt 50 wanhopige mailtjes per dag.
Neuh niet echt de plek om iemand te ontmoeten.
Dat is een leuke voor in het cafequote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zag net een leuke spreuk die ik wil onthouden :
Bloemen verwelken, schepen vergaan
af en toe wil ik iemand voor zijn bakkes slaan
quote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie elkaar nog gezien van het weekend?
Ja maar de mensen zijn hetzelfde.quote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn er dan geen serieuze datingsites die niet bagger zijn?
En zelfs met m'n blauwe ogen dicht zie ik jou nog staan.quote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zag net een leuke spreuk die ik wil onthouden :
Bloemen verwelken, schepen vergaan
af en toe wil ik iemand voor zijn bakkes slaan
Door wie?quote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik sinds van het weekend, maar ik ben geloof ik al gereserveerd
en Ikquote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
oh.quote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij telt niet, jij bent gepussywhipped.
Now what does that mean?quote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij telt niet, jij bent gepussywhipped.
Ik geloof dat IJsland een vrouwen overschot heeft.quote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Keyos het volgende:
Soms krijg je het idee dat er meer mannen zijn dan vrouwen op de aardkloot , of wacht, ik moet naar Zweden verkassen.
ach ja de meeste boerinnen moet je toch niet willen johquote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Keyos het volgende:
Soms krijg je het idee dat er meer mannen zijn dan vrouwen op de aardkloot , of wacht, ik moet naar Zweden verkassen.
Ik heb wel een baard jaquote:Op maandag 28 november 2011 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Je bent nog steeds een lekker ventje.
We moeten samen de stad onveilig gaan maken met baarden en hoeden.quote:
sowiesoquote:Op maandag 28 november 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten samen de stad onveilig gaan maken met baarden en hoeden.
According to a Scandinavian research study,quote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat IJsland een vrouwen overschot heeft.
Mag het iets dichter bij?quote:
Gewoon je borsthaar naar boven kammen.quote:
Ga je mee, naar IJsland?quote:Op maandag 28 november 2011 19:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
According to a Scandinavian research study,
Icelandic women are the most sexually aggressive and
adventurous females of all Nordic nations and actively
enjoy trying out new sexual positions.
Alle jezus.
Geen 2 hoogblonde schoonheden gezien hier gisterquote:Op maandag 28 november 2011 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens!
Wie stond er gister met 2 hoogblonde schoonheden uit z'n postzegel te gaan in de kroeg, hmm?
Ziet er interessant uit xDquote:
Ik stond dan ook niet in jouw kroegquote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen 2 hoogblonde schoonheden gezien hier gister
quote:Op maandag 28 november 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
Arme benzin wordt anaal ontmaagd, das niet leuk.
Ja, Daniel1976! Door wie? Ik ben namelijk ook wel benieuwd wie er zo erg bij onze R&P-moderator heeft lopen paaien en slijmen, waardoor je nu zegt dat je gereserveerd bent!quote:
Ik voel je pijn broeder.quote:Op maandag 28 november 2011 19:46 schreef benzin het volgende:
[..]![]()
Wat ik bijna nog erger vind is mijn hoofdpijn op dit moment, het voelt alsof er net 3 vrachtwagens over mijn hoofd zijn gereden
Hoe zit het trouwens met die oostblok landen? Ziet er vaak niet bepaald onaantrekkelijk uit, vaak aantrekkelijker dan de gemiddelde standaard Hollandsche.quote:Op maandag 28 november 2011 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baal dat ik geen geld (en geen vakantie) heb.
Dat hoor ik van wel weer mensen waar ik over heen ben geweest. Sorry.quote:Op maandag 28 november 2011 19:46 schreef benzin het volgende:
[..]![]()
Wat ik bijna nog erger vind is mijn hoofdpijn op dit moment, het voelt alsof er net 3 vrachtwagens over mijn hoofd zijn gereden
Dat is in ieder geval goedkoop. Zitten ook voldoende knappe vrouwen bij.quote:Op maandag 28 november 2011 19:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met die oostblok landen? Ziet er vaak niet bepaald onaantrekkelijk uit, vaak aantrekkelijker dan de gemiddelde standaard Hollandsche.
Gebruiken ze die hoofdpijn als excuus om niet weer te hoeven?quote:Op maandag 28 november 2011 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoor ik van wel weer mensen waar ik over heen ben geweest. Sorry.
Niks mis met Oostblokkersquote:Op maandag 28 november 2011 19:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met die oostblok landen? Ziet er vaak niet bepaald onaantrekkelijk uit, vaak aantrekkelijker dan de gemiddelde standaard Hollandsche.
Vat het op als een compliment, daar komen veel mooie vrouwen vandaanquote:Op maandag 28 november 2011 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
Om een of andere reden denken ze vaak dat ik uit een oostblokland kom
Ik ken hier een Russische dame, en van haar verbaas ik me oprecht dat ze nog single isquote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Zou ik morgen @ random mensen aan spreken en zeggen dat ik jarig ben
Ik zou het doen!quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Goed plan!quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zou best kunnen. Zou jammer zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Gebruiken ze die hoofdpijn als excuus om niet weer te hoeven?
Zou maar geen warme worst met zuurkool trakteren.quote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goed plan!
Maar dan wel ook een vent met ballen zijn he? Dus én leuke vrouwen én trakteren!
Is je buurvrouw lekker?quote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
ok ook lekker vaag mijn buurvrouw stuurt me een chatbericht
Huh, hie ken je die dan? Heb je het wel eens geprobeerd of zo?quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken hier een Russische dame, en van haar verbaas ik me oprecht dat ze nog single is
Tuurlijk, waarom niet?quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Met dit weer doet iedereen een moord voor warme chocolademelk met slagroom. Of een emmer thee met een stuk taartquote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou maar geen warme worst met zuurkool trakteren.
Het moet allemaal electronisch tegenwoordig hequote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef formerjellybean het volgende:
het kan aan mij liggen hoor maar ik bewaar het chatten voor mensen die wat verder weg wonen
Dat maakt toch niet uitquote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef formerjellybean het volgende:
het kan aan mij liggen hoor maar ik bewaar het chatten voor mensen die wat verder weg wonen
omdat ik morgen jarig benquote:
Zij moeten mij trakteren ik ben jarigquote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goed plan!
Maar dan wel ook een vent met ballen zijn he? Dus én leuke vrouwen én trakteren!
Jammer weerquote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Is een lief chinees meisje die gaat trouwen met een grote uitsmijter
Jawel ik chat liever met mensen die ik ken maar ver weg wonen , als ik iemand die ik echt ken en die naast me woont wil spreken dan bel ik aan.quote:
Oh lekker wat ga je etenquote:
Je hebt allang traktatie gehadquote:Op maandag 28 november 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
omdat ik morgen jarig ben
[..]
Zij moeten mij trakteren ik ben jarig
Nee, wie jarig is trakteert. Zij mógen jou een cadeautje gevenquote:Op maandag 28 november 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij moeten mij trakteren ik ben jarig
Oud collega.quote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Huh, hie ken je die dan? Heb je het wel eens geprobeerd of zo?
Kijk Tijn! Er zijn er meer hoor, geloof mij nou maarquote:Op maandag 28 november 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh crap voed mijn warme chocolademelk met slagroom verslaving maar weer
Krijg je van de patatzaak waar je werkt niet eens wat te eten mee?quote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel veel visfilet
Mijn eerste maaltijd sinds de pannenkoek
Ik weet niet of ik kan, waarschijnlijk nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen: vul eens aan.
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
Neequote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Krijg je van de patatzaak waar je werkt niet eens wat te eten mee?
Ik kan en mag nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen: vul eens aan.
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
Met een stuk appeltaart erbijquote:Op maandag 28 november 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh crap voed mijn warme chocolademelk met slagroom verslaving maar weer
quote:
Omdat ik op vrijdag nogal onmisbaar personeel ben, zaterdags zou ik vrij kunnen vragen, maar vrijdag sowieso niet eigenlijk.quote:
Snap er geen snars van... een oud collega stond ooit op bride.ru of een collega had een keer iemand opde kop getikt via bride.ru? Vraag me nu af hoe dat gaat...quote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oud collega.En ik heb een vriendin, maar anders had ik me er met volle overgave op gestort, geloof me
Nee ik heb nog geen theezeefjequote:Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt allang traktatie gehad
De thee al geproefd?
Chocolade pepernotenquote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
Nee tegen appeltaart, wel marsepein of pepernoten het liefst chocolade pepernoten en ja ik ben een vreetzak
Dat is waarquote:Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, wie jarig is trakteert. Zij mógen jou een cadeautje geven
goed bezigquote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel veel visfilet
Mijn eerste maaltijd sinds de pannenkoek
Het is nu al opquote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waarseks een goed cadeau
[..]
goed bezig
Sja, dan ben ik bang dat je niks van me krijgt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waarseks een goed cadeau
[..]
goed bezig
bride.ru heeft er niks mee te makenquote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Snap er geen snars van... een oud collega stond ooit op bride.ru of een collega had een keer iemand opde kop getikt via bride.ru? Vraag me nu af hoe dat gaat...
Oh lekkerquote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is nu al op
Dan moeten de stroopwafels er maar aan geloven.
Iets anders mag ookquote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dan ben ik bang dat je niks van me krijgt.
Ik was gisteravond en vanmorgen zo ziekquote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh lekkerik heb vandaag gewoon 3 keer gegeten had zelfs honger
[..]
Iets anders mag ook
Omdat je het zelf steeds bezoekt. Zo kom ik aan de helft van m'n views in m'n fotoboek.quote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
huh vaag waarom word mijn blog over mijn tekening zo raar veel gelezen ineens ???
Nee , bij hyves tellen ze je eigen bezoeken nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat je het zelf steeds bezoekt. Zo kom ik aan de helft van m'n views in m'n fotoboek.
haha, geen last van gehadquote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was gisteravond en vanmorgen zo ziek
Dus niet echt honger gehad eigenlijk
Jij hierquote:
Hyves? Bestaat dat nog? Die eigenaren hebben dat op het juiste moment verkocht, voor de grote downfall.quote:Op maandag 28 november 2011 20:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , bij hyves tellen ze je eigen bezoeken niet
Jouw ouders hadden smaak.quote:
Ja bestaat nog maar ik zit het meerendeel eigenlijk op facebookquote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hyves? Bestaat dat nog? Die eigenaren hebben dat op het juiste moment verkocht, voor de grote downfall.
Fysiek en virtueel.quote:
Coolquote:
FOK! en live menselijk contactquote:Op maandag 28 november 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja bestaat nog maar ik zit het meerendeel eigenlijk op facebook
Alemania. Na 2 weken Argentinie en 1 week Mexico.quote:Op maandag 28 november 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Coolwaar zit je nu? Colombia? Of nog Duitsland?
Nou, met een kapotte lamp kun je dat laatste misschien wel doen.quote:
Gaafquote:Op maandag 28 november 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alemania. Na 2 weken Argentinie en 1 week Mexico.
Met een lamp ??/quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1744249
/8/25#104937299]maandag 28 november 2011 20:15[/url] schreef Lokasenna het volgende:
Mijn lamp gesloopt
Fuck mij.
Oh dat is niet zo goedquote:
Hey mataquote:Op maandag 28 november 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je zoveel reist, hoe werkt het dan precies met uitgaan in (zeker) die landen waar je normaal niet zo snel naartoe gaat. Weet dat juist in die gebieden de vrouwen vaak voor diegene gaan die niet uit de buurt komt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Naja, je kreeg tenminste toch nog reactie terugquote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kleine rectificatie. Mevrouw date stuurt nog een halfslachtig smsje na dat ze geen echte klik had.
Dat is nog enig fatsoen, maar veel ook niet.
Karma is a bitch
Dat weet ik nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Waarom beweeg ik zoveel altijd
Waarom doe je dat dan ook?quote:
ze stuurde toch iets.quote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kleine rectificatie. Mevrouw date stuurt nog een halfslachtig smsje na dat ze geen echte klik had.
Karma is a bitch
Waarvan akte.quote:Op maandag 28 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, je kreeg tenminste toch nog reactie terug
Wel eerlijk om dat te doen. Maar als ze niets meer van zich laat horen is dat toch ook duidelijkquote:
Ik vind dat laf onvolwassen gedrag. But thats me.quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel eerlijk om dat te doen. Maar als ze niets meer van zich laat horen is dat toch ook duidelijk
Zeker weten doe je het dan niet, ook al lijkt het er dan op.quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel eerlijk om dat te doen. Maar als ze niets meer van zich laat horen is dat toch ook duidelijk
Hyper? Sugar rush?quote:
Heb jij dan nooit dat je het vervelend vindt om de ander te vertellen dat je hem/haar niet leuk genoeg vind? Dat vind ik het meest vervelende onderdeel van daten..quote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Karma is a bitch
Ik neem altijd de telefoon niet meer op als ik geen zin heb om iemand wat te zeggen of te spreken, zeeeeer slechte eigenschap, maar ik probeer altijd de confrontatie uit de weg te gaan of sowieso uit te stellen .....quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Casie het volgende:
[..]
Heb jij dan nooit dat je het vervelend vindt om de ander te vertellen dat je hem/haar niet leuk genoeg vind? Dat vind ik het meest vervelende onderdeel van daten..
Dat vind ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind dat laf onvolwassen gedrag. But thats me.
Het is niet het leukste om te vertellen, maar die ander neemt ook voor mij de moeite. Ik vind het niet meer dan normaal om dan mans genoeg te zijn....quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Casie het volgende:
[..]
Heb jij dan nooit dat je het vervelend vindt om de ander te vertellen dat je hem/haar niet leuk genoeg vind? Dat vind ik het meest vervelende onderdeel van daten..
Je had toch net een vreetkick? Komt vast daardoor:Pquote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag door kater heengeslapen en nu klaarwakker en hyperactief, as usually.
Een goede dag mevrouw. Heeft u moeite met versieren?quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vind het eerder vervelend dat als je het wel doet ze blijven proberenquote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Casie het volgende:
[..]
Dan ga je lekker sportenquote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag door kater heengeslapen en nu klaarwakker en hyperactief, as usually.
Tsja met jou ritme en eetpatroon vind ik het niet raarquote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk hetquote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had toch net een vreetkick? Komt vast daardoor:P
Confrontatie? Goed fatsoen bedoel je.quote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik neem altijd de telefoon niet meer op als ik geen zin heb om iemand wat te zeggen of te spreken, zeeeeer slechte eigenschap, maar ik probeer altijd de confrontatie uit de weg te gaan of sowieso uit te stellen .....
Ja. Maar het hoort erbij vind ik, als je groot genoeg wil zijn om het te proberen moet je ook groot genoeg zijn om gewoon met het slechte nieuws voor de draad te komen. En andersom heb ik maar liever duidelijkheid, weet ik ook waar ik aan toe ben. Valse hoop, dát is pas een bitchquote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Casie het volgende:
[..]
En wat als je ze dan tegenkomt ???quote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik neem altijd de telefoon niet meer op als ik geen zin heb om iemand wat te zeggen of te spreken, zeeeeer slechte eigenschap, maar ik probeer altijd de confrontatie uit de weg te gaan of sowieso uit te stellen .....
Geniet ervan!quote:Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zo wel naar het park lopen ofzo
Ja, dan heb ik er vaak geen probleem mee, maar ik ben gewoon niet zo heel erg van bellen, vind het al een straf om een klantenservice te bellen, of iig niet het bellen zelf, maar het aanzetten tot het doen ervan. Doe het liever allemaal persoonlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En wat als je ze dan tegenkomt ???
quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
Daarom bel ik niet, ik Whatsapp.
Kan ik altijd nog doen alsof het niet is doorgkomen.
Hehe, wie weet.quote:Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey mataPost jij ook hier omdat je zoveel moeite met versieren hebt?
Nee, is dat dan een vereiste hier?quote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een goede dag mevrouw. Heeft u moeite met versieren?
Je hebt ook helemaal gelijk en ik doe het ook altijd maar meestal wel naar een tijdje uitstellen (lees: een paar uur, natuurlijk niet een paar dagen)quote:Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. Maar het hoort erbij vind ik, als je groot genoeg wil zijn om het te proberen moet je ook groot genoeg zijn om gewoon met het slechte nieuws voor de draad te komen. En andersom heb ik maar liever duidelijkheid, weet ik ook waar ik aan toe ben. Valse hoop, dát is pas een bitch
Dudequote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
Als ik een ding niet ben.quote:
Nou dat getuigt van een stevig stel ballen zegquote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
Zie boven.quote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als je zoveel reist, hoe werkt het dan precies met uitgaan in (zeker) die landen waar je normaal niet zo snel naartoe gaat. Weet dat juist in die gebieden de vrouwen vaak voor diegene gaan die niet uit de buurt komt.
lekkerquote:Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zo wel naar het park lopen ofzo
Klinkt goedquote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, wie weet.
Enige buitenlander in Rincon Cubano.
Samen met een Mexicaanse op de dansvloer, iedereen eromheen zitten.
Memorabel en bizar avondje.
Nee, slechts een vraag uit interesse.quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee, is dat dan een vereiste hier?
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk en ik doe het ook altijd maar meestal wel naar een tijdje uitstellen (lees: een paar uur, natuurlijk niet een paar dagen)
Wat?quote:
Ik ben dan ook een lafbek.quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou dat getuigt van een stevig stel ballen zeg
Dat meen je niet he.quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
Nieuwe gleuf in topicquote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, slechts een vraag uit interesse.
De volgende vraag is: bent u beschikbaar?
Ik zeg het direct van. Joh het was erg gezellig, maar niet meer dan dat helaas.quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Casie het volgende:
Je hebt ook helemaal gelijk en ik doe het ook altijd maar meestal wel naar een tijdje uitstellen (lees: een paar uur, natuurlijk niet een paar dagen)
Sommige mensen zijn gewoon vervelend.quote:
Mojito's, mannetje dat je papier aangeeft op de plee. Zwetende Mexicaansen, Cubaanse zangeres. Ik vermaakte me wel.quote:
Waarom zoveel moeite hebben met zeggen dat er geen klik is?quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ik ben dan ook een lafbek.
Ik wil 12.quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
nou, rectificatie gedaan. nu potje fifa.
Haha, geniet ervan xD Over anderhalf jaar zal ik ook naar het buitenland moeten voor 5 maanden voor mijn studie (doe niet voor niets International Business) , zit nog te kijken waar ik naartoe wil gaan, USA trekt mij heel erg maar dat is lastig met regelen en vrij duur in totaal, oostblok lijkt mij wel interessant, maar Scandinavië , Duitsland en Engeland zijn ook opties.quote:
Met mijn arm kapot geslagen terwijl ik enthousiast meedeed met een leuk liedjequote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
Wat heb je met je lampje gedaan, Loca?
Jammer voor hem als ze pot en of bezet isquote:
Het leven is goed hoor ik alweerquote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mojito's, mannetje dat je papier aangeeft op de plee. Zwetende Mexicaansen, Cubaanse zangeres. Ik vermaakte me wel.
Ik ken iemand die er volledig van uit zijn dak kan gaan maar als je degene dan ziet dan doet die net alsof zijn neus bloed en het nooit gebeurd is.quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik er vaak geen probleem mee, maar ik ben gewoon niet zo heel erg van bellen, vind het al een straf om een klantenservice te bellen, of iig niet het bellen zelf, maar het aanzetten tot het doen ervan. Doe het liever allemaal persoonlijk.
Jouw gleuf is jong en gevuld.quote:
Recht voor zn raap jijquote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een valide reden. Waren er verdovende, dan wel stimulerende middelen in het spel? Rondspringende katten? Toevallig voorbijkomende zombies? Een FOK!ker die overwachts langskwam?quote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn arm kapot geslagen terwijl ik enthousiast meedeed met een leuk liedje
Ja goeie voor diegene die bezet zijn hoe zijn jullie versiert of hebben jullie versiertquote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw gleuf is jong en gevuld.
Moeite gehad met het versieren van je vriend?
En dat van een vrouwquote:
Dat heb ik ook nog nooit hoeven doen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite hebben met zeggen dat er geen klik is?
Nop, nooit moeite mee gehadquote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw gleuf is jong en gevuld.
Moeite gehad met het versieren van je vriend?
Als mensen er niet uit zichzelf mee komen, dan moet ik het vragen natuurlijk.quote:
Met een beetje moeite is alles beschikbaar als je maar het juiste vindt.quote:
Of single en hetero, maar simpelweg niet geinteresseerd in hemquote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer voor hem als ze pot en of bezet is
Geef de dames hier dan es wat raad.quote:
Als je bedoelt of ik single ben; jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan het einde van de date al? Dan zeg ik het meestal niet behalve als het lijkt dat hij mij al echt heel leuk vind. Dan kan je het beter meteen zeggen. Maar anders liever de volgende dag.quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg het direct van. Joh het was erg gezellig, maar niet meer dan dat helaas.
True thatquote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met een beetje moeite is alles beschikbaar als je maar het juiste vindt.
Niet meer. Maar wel vrolijkheid door afterglow, dus werd ik even heel blij van een jaren 70 nummerquote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een valide reden. Waren er verdovende, dan wel stimulerende middelen in het spel? Rondspringende katten? Toevallig voorbijkomende zombies? Een FOK!ker die overwachts langskwam?
Ik heb werkelijk geen idee heur, gaat vanzelf, ik denk er niet bij na ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef de dames hier dan es wat raad.
De heren lezen ook aandachtig mee.
Run while you canquote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Als je bedoelt of ik single ben; ja
Inderdaad. Ik ken mezelf.quote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of single en hetero, maar simpelweg niet geinteresseerd in hem
Goed antwoord!quote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Als je bedoelt of ik single ben; ja
Dat kan natuurlijk ook en dat is veel waarschijnlijkerquote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of single en hetero, maar simpelweg niet geinteresseerd in hem
Afterglow van Qlimax?quote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet meer. Maar wel vrolijkheid door afterglow, dus werd ik even heel blij van een jaren 70 nummer
Of wanneer ze niet op zoek is naar mannenquote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer voor hem als ze pot en of bezet is
Nee inderdaad, jullie trekken nummertjesquote:
Zal ik vast de popcorn pakken?quote:
Met z'n allen, met z'n allen vieren wij:quote:
Neu hoor, ik wacht geduldig afquote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee inderdaad, jullie trekken nummertjes
Als ze zegt van jah was erg leuk snel weer afspreken enz. Ja dan zeg ik dat direct. Vind het dan netter om het in haar gezicht te zeggen ipv via de tel of sms.quote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Casie het volgende:
Aan het einde van de date al? Dan zeg ik het meestal niet behalve als het lijkt dat hij mij al echt heel leuk vind. Dan kan je het beter meteen zeggen. Maar anders liever de volgende dag.
Nee, niet weer.quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Casie het volgende:
[..]
Of wanneer ze niet op zoek is naar mannen
Yo Heatcliff!quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Casie het volgende:
[..]
Of wanneer ze niet op zoek is naar mannen
zingen wij*quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met z'n allen, met z'n allen vieren wij:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo wanhopig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |