Geef de dames hier dan es wat raad.quote:
Als je bedoelt of ik single ben; jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, slechts een vraag uit interesse.
De volgende vraag is: bent u beschikbaar?
Aan het einde van de date al? Dan zeg ik het meestal niet behalve als het lijkt dat hij mij al echt heel leuk vind. Dan kan je het beter meteen zeggen. Maar anders liever de volgende dag.quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg het direct van. Joh het was erg gezellig, maar niet meer dan dat helaas.
True thatquote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met een beetje moeite is alles beschikbaar als je maar het juiste vindt.
Niet meer. Maar wel vrolijkheid door afterglow, dus werd ik even heel blij van een jaren 70 nummerquote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een valide reden. Waren er verdovende, dan wel stimulerende middelen in het spel? Rondspringende katten? Toevallig voorbijkomende zombies? Een FOK!ker die overwachts langskwam?
Ik heb werkelijk geen idee heur, gaat vanzelf, ik denk er niet bij na ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef de dames hier dan es wat raad.
De heren lezen ook aandachtig mee.
Run while you canquote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Als je bedoelt of ik single ben; ja
Inderdaad. Ik ken mezelf.quote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of single en hetero, maar simpelweg niet geinteresseerd in hem
Goed antwoord!quote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Als je bedoelt of ik single ben; ja
Dat kan natuurlijk ook en dat is veel waarschijnlijkerquote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of single en hetero, maar simpelweg niet geinteresseerd in hem
Afterglow van Qlimax?quote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet meer. Maar wel vrolijkheid door afterglow, dus werd ik even heel blij van een jaren 70 nummer
Of wanneer ze niet op zoek is naar mannenquote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer voor hem als ze pot en of bezet is
Nee inderdaad, jullie trekken nummertjesquote:
Zal ik vast de popcorn pakken?quote:
Met z'n allen, met z'n allen vieren wij:quote:
Neu hoor, ik wacht geduldig afquote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee inderdaad, jullie trekken nummertjes
Als ze zegt van jah was erg leuk snel weer afspreken enz. Ja dan zeg ik dat direct. Vind het dan netter om het in haar gezicht te zeggen ipv via de tel of sms.quote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef Casie het volgende:
Aan het einde van de date al? Dan zeg ik het meestal niet behalve als het lijkt dat hij mij al echt heel leuk vind. Dan kan je het beter meteen zeggen. Maar anders liever de volgende dag.
Nee, niet weer.quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Casie het volgende:
[..]
Of wanneer ze niet op zoek is naar mannen
Yo Heatcliff!quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Casie het volgende:
[..]
Of wanneer ze niet op zoek is naar mannen
zingen wij*quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met z'n allen, met z'n allen vieren wij:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo wanhopig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |