Gebaseerd op mijn ervaringen zou ik er ook niet heel snel een prioriteit van makenquote:Op maandag 28 november 2011 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met dat idee liep ik al langer. Heb er alleen nog geen prioriteit van gemaakt mede omdat ik eerst nog wat andere dingen wil proberen.
Ja gewoon normaalquote:Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je duidelijk minder gaar dan ik
Ik was echt niet in staat geweest iets nuttigs uit te voeren, vrees ik.
Nog wat gegeten vandaag enzo?
De meeste mannen hier zijn vrij, de vrouwen doen het onderlingquote:Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie zijn er nog vrij?
[ afbeelding ]
Wat is er met mij?quote:Op maandag 28 november 2011 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benzin, Kree, Heloef, Capstan, Keyos. Tijn. Mis ik iemand?
Ja, mijquote:Op maandag 28 november 2011 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
....quote:Op maandag 28 november 2011 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meeste mannen hier zijn vrij, de vrouwen doen het liever onderling
quote:Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie zijn er nog vrij?
[ afbeelding ]
Ik ben niet vrij....quote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed,iedere kerel in dit topic behalve Newbie114.
en stefan nietquote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed,iedere kerel in dit topic behalve Newbie114.
Datingsite is pure vleeshandel en slaat nergens opquote:Op maandag 28 november 2011 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is de slagingskans dan zo klein via een datingsite? Klinkt alsof de datingsites niet zo goed zijn in het uitzoeken van matches
Zijn er dan geen serieuze datingsites die niet bagger zijn?quote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Datingsite is pure vleeshandel en slaat nergens op
Alles met een gleuf krijgt 50 wanhopige mailtjes per dag.
Neuh niet echt de plek om iemand te ontmoeten.
Dat is een leuke voor in het cafequote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zag net een leuke spreuk die ik wil onthouden :
Bloemen verwelken, schepen vergaan
af en toe wil ik iemand voor zijn bakkes slaan
quote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie elkaar nog gezien van het weekend?
Ja maar de mensen zijn hetzelfde.quote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn er dan geen serieuze datingsites die niet bagger zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |