En zelfs met m'n blauwe ogen dicht zie ik jou nog staan.quote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zag net een leuke spreuk die ik wil onthouden :
Bloemen verwelken, schepen vergaan
af en toe wil ik iemand voor zijn bakkes slaan
Door wie?quote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik sinds van het weekend, maar ik ben geloof ik al gereserveerd
en Ikquote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed,iedere kerel in dit topic behalve Newbie114.
oh.quote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij telt niet, jij bent gepussywhipped.
Now what does that mean?quote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij telt niet, jij bent gepussywhipped.
Ik geloof dat IJsland een vrouwen overschot heeft.quote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Keyos het volgende:
Soms krijg je het idee dat er meer mannen zijn dan vrouwen op de aardkloot , of wacht, ik moet naar Zweden verkassen.
ach ja de meeste boerinnen moet je toch niet willen johquote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Keyos het volgende:
Soms krijg je het idee dat er meer mannen zijn dan vrouwen op de aardkloot , of wacht, ik moet naar Zweden verkassen.
Ik heb wel een baard jaquote:Op maandag 28 november 2011 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Je bent nog steeds een lekker ventje.
We moeten samen de stad onveilig gaan maken met baarden en hoeden.quote:
sowiesoquote:Op maandag 28 november 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten samen de stad onveilig gaan maken met baarden en hoeden.
According to a Scandinavian research study,quote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat IJsland een vrouwen overschot heeft.
Mag het iets dichter bij?quote:
Gewoon je borsthaar naar boven kammen.quote:
Ga je mee, naar IJsland?quote:Op maandag 28 november 2011 19:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
According to a Scandinavian research study,
Icelandic women are the most sexually aggressive and
adventurous females of all Nordic nations and actively
enjoy trying out new sexual positions.
Alle jezus.
Geen 2 hoogblonde schoonheden gezien hier gisterquote:Op maandag 28 november 2011 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens!
Wie stond er gister met 2 hoogblonde schoonheden uit z'n postzegel te gaan in de kroeg, hmm?
Ziet er interessant uit xDquote:
Ik stond dan ook niet in jouw kroegquote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen 2 hoogblonde schoonheden gezien hier gister
quote:Op maandag 28 november 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
Arme benzin wordt anaal ontmaagd, das niet leuk.
Ja, Daniel1976! Door wie? Ik ben namelijk ook wel benieuwd wie er zo erg bij onze R&P-moderator heeft lopen paaien en slijmen, waardoor je nu zegt dat je gereserveerd bent!quote:
Ik voel je pijn broeder.quote:Op maandag 28 november 2011 19:46 schreef benzin het volgende:
[..]![]()
Wat ik bijna nog erger vind is mijn hoofdpijn op dit moment, het voelt alsof er net 3 vrachtwagens over mijn hoofd zijn gereden
Hoe zit het trouwens met die oostblok landen? Ziet er vaak niet bepaald onaantrekkelijk uit, vaak aantrekkelijker dan de gemiddelde standaard Hollandsche.quote:Op maandag 28 november 2011 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baal dat ik geen geld (en geen vakantie) heb.
Dat hoor ik van wel weer mensen waar ik over heen ben geweest. Sorry.quote:Op maandag 28 november 2011 19:46 schreef benzin het volgende:
[..]![]()
Wat ik bijna nog erger vind is mijn hoofdpijn op dit moment, het voelt alsof er net 3 vrachtwagens over mijn hoofd zijn gereden
Dat is in ieder geval goedkoop. Zitten ook voldoende knappe vrouwen bij.quote:Op maandag 28 november 2011 19:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met die oostblok landen? Ziet er vaak niet bepaald onaantrekkelijk uit, vaak aantrekkelijker dan de gemiddelde standaard Hollandsche.
Gebruiken ze die hoofdpijn als excuus om niet weer te hoeven?quote:Op maandag 28 november 2011 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoor ik van wel weer mensen waar ik over heen ben geweest. Sorry.
Niks mis met Oostblokkersquote:Op maandag 28 november 2011 19:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met die oostblok landen? Ziet er vaak niet bepaald onaantrekkelijk uit, vaak aantrekkelijker dan de gemiddelde standaard Hollandsche.
Vat het op als een compliment, daar komen veel mooie vrouwen vandaanquote:Op maandag 28 november 2011 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
Om een of andere reden denken ze vaak dat ik uit een oostblokland kom
Ik ken hier een Russische dame, en van haar verbaas ik me oprecht dat ze nog single isquote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Zou ik morgen @ random mensen aan spreken en zeggen dat ik jarig ben
Ik zou het doen!quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Goed plan!quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zou best kunnen. Zou jammer zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Gebruiken ze die hoofdpijn als excuus om niet weer te hoeven?
Zou maar geen warme worst met zuurkool trakteren.quote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goed plan!
Maar dan wel ook een vent met ballen zijn he? Dus én leuke vrouwen én trakteren!
Is je buurvrouw lekker?quote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
ok ook lekker vaag mijn buurvrouw stuurt me een chatbericht
Huh, hie ken je die dan? Heb je het wel eens geprobeerd of zo?quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken hier een Russische dame, en van haar verbaas ik me oprecht dat ze nog single is
Tuurlijk, waarom niet?quote:Op maandag 28 november 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |