En zelfs met m'n blauwe ogen dicht zie ik jou nog staan.quote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zag net een leuke spreuk die ik wil onthouden :
Bloemen verwelken, schepen vergaan
af en toe wil ik iemand voor zijn bakkes slaan
Door wie?quote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik sinds van het weekend, maar ik ben geloof ik al gereserveerd
en Ikquote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed,iedere kerel in dit topic behalve Newbie114.
oh.quote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij telt niet, jij bent gepussywhipped.
Now what does that mean?quote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij telt niet, jij bent gepussywhipped.
Ik geloof dat IJsland een vrouwen overschot heeft.quote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Keyos het volgende:
Soms krijg je het idee dat er meer mannen zijn dan vrouwen op de aardkloot , of wacht, ik moet naar Zweden verkassen.
ach ja de meeste boerinnen moet je toch niet willen johquote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Keyos het volgende:
Soms krijg je het idee dat er meer mannen zijn dan vrouwen op de aardkloot , of wacht, ik moet naar Zweden verkassen.
Ik heb wel een baard jaquote:Op maandag 28 november 2011 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Je bent nog steeds een lekker ventje.
We moeten samen de stad onveilig gaan maken met baarden en hoeden.quote:
sowiesoquote:Op maandag 28 november 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten samen de stad onveilig gaan maken met baarden en hoeden.
According to a Scandinavian research study,quote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat IJsland een vrouwen overschot heeft.
Mag het iets dichter bij?quote:
Gewoon je borsthaar naar boven kammen.quote:
Ga je mee, naar IJsland?quote:Op maandag 28 november 2011 19:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
According to a Scandinavian research study,
Icelandic women are the most sexually aggressive and
adventurous females of all Nordic nations and actively
enjoy trying out new sexual positions.
Alle jezus.
Geen 2 hoogblonde schoonheden gezien hier gisterquote:Op maandag 28 november 2011 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens!
Wie stond er gister met 2 hoogblonde schoonheden uit z'n postzegel te gaan in de kroeg, hmm?
Ziet er interessant uit xDquote:
Ik stond dan ook niet in jouw kroegquote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen 2 hoogblonde schoonheden gezien hier gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |