Nee, slechts een vraag uit interesse.quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee, is dat dan een vereiste hier?
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk en ik doe het ook altijd maar meestal wel naar een tijdje uitstellen (lees: een paar uur, natuurlijk niet een paar dagen)
Wat?quote:
Ik ben dan ook een lafbek.quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou dat getuigt van een stevig stel ballen zeg
Dat meen je niet he.quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
Daarom bel ik niet, ik Whatsapp.
Kan ik altijd nog doen alsof het niet is doorgkomen.
Nieuwe gleuf in topicquote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, slechts een vraag uit interesse.
De volgende vraag is: bent u beschikbaar?
Ik zeg het direct van. Joh het was erg gezellig, maar niet meer dan dat helaas.quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Casie het volgende:
Je hebt ook helemaal gelijk en ik doe het ook altijd maar meestal wel naar een tijdje uitstellen (lees: een paar uur, natuurlijk niet een paar dagen)
Sommige mensen zijn gewoon vervelend.quote:
Mojito's, mannetje dat je papier aangeeft op de plee. Zwetende Mexicaansen, Cubaanse zangeres. Ik vermaakte me wel.quote:
Waarom zoveel moeite hebben met zeggen dat er geen klik is?quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ik ben dan ook een lafbek.
Ik wil 12.quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
nou, rectificatie gedaan. nu potje fifa.
Haha, geniet ervan xD Over anderhalf jaar zal ik ook naar het buitenland moeten voor 5 maanden voor mijn studie (doe niet voor niets International Business) , zit nog te kijken waar ik naartoe wil gaan, USA trekt mij heel erg maar dat is lastig met regelen en vrij duur in totaal, oostblok lijkt mij wel interessant, maar Scandinavië , Duitsland en Engeland zijn ook opties.quote:
Met mijn arm kapot geslagen terwijl ik enthousiast meedeed met een leuk liedjequote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
Wat heb je met je lampje gedaan, Loca?
Jammer voor hem als ze pot en of bezet isquote:
Het leven is goed hoor ik alweerquote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mojito's, mannetje dat je papier aangeeft op de plee. Zwetende Mexicaansen, Cubaanse zangeres. Ik vermaakte me wel.
Ik ken iemand die er volledig van uit zijn dak kan gaan maar als je degene dan ziet dan doet die net alsof zijn neus bloed en het nooit gebeurd is.quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik er vaak geen probleem mee, maar ik ben gewoon niet zo heel erg van bellen, vind het al een straf om een klantenservice te bellen, of iig niet het bellen zelf, maar het aanzetten tot het doen ervan. Doe het liever allemaal persoonlijk.
Jouw gleuf is jong en gevuld.quote:
Recht voor zn raap jijquote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, slechts een vraag uit interesse.
De volgende vraag is: bent u beschikbaar?
Een valide reden. Waren er verdovende, dan wel stimulerende middelen in het spel? Rondspringende katten? Toevallig voorbijkomende zombies? Een FOK!ker die overwachts langskwam?quote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn arm kapot geslagen terwijl ik enthousiast meedeed met een leuk liedje
Ja goeie voor diegene die bezet zijn hoe zijn jullie versiert of hebben jullie versiertquote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw gleuf is jong en gevuld.
Moeite gehad met het versieren van je vriend?
En dat van een vrouwquote:
Dat heb ik ook nog nooit hoeven doen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite hebben met zeggen dat er geen klik is?
Nop, nooit moeite mee gehadquote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw gleuf is jong en gevuld.
Moeite gehad met het versieren van je vriend?
Als mensen er niet uit zichzelf mee komen, dan moet ik het vragen natuurlijk.quote:
Met een beetje moeite is alles beschikbaar als je maar het juiste vindt.quote:
Of single en hetero, maar simpelweg niet geinteresseerd in hemquote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer voor hem als ze pot en of bezet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |