Nou, met een kapotte lamp kun je dat laatste misschien wel doen.quote:
Gaafquote:Op maandag 28 november 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alemania. Na 2 weken Argentinie en 1 week Mexico.
Met een lamp ??/quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1744249
/8/25#104937299]maandag 28 november 2011 20:15[/url] schreef Lokasenna het volgende:
Mijn lamp gesloopt
Fuck mij.
Oh dat is niet zo goedquote:
Hey mataquote:Op maandag 28 november 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je zoveel reist, hoe werkt het dan precies met uitgaan in (zeker) die landen waar je normaal niet zo snel naartoe gaat. Weet dat juist in die gebieden de vrouwen vaak voor diegene gaan die niet uit de buurt komt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Naja, je kreeg tenminste toch nog reactie terugquote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kleine rectificatie. Mevrouw date stuurt nog een halfslachtig smsje na dat ze geen echte klik had.
Dat is nog enig fatsoen, maar veel ook niet.
Karma is a bitch
Dat weet ik nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Waarom beweeg ik zoveel altijd
Waarom doe je dat dan ook?quote:
ze stuurde toch iets.quote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kleine rectificatie. Mevrouw date stuurt nog een halfslachtig smsje na dat ze geen echte klik had.
Karma is a bitch
Waarvan akte.quote:Op maandag 28 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, je kreeg tenminste toch nog reactie terug
Wel eerlijk om dat te doen. Maar als ze niets meer van zich laat horen is dat toch ook duidelijkquote:
Ik vind dat laf onvolwassen gedrag. But thats me.quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel eerlijk om dat te doen. Maar als ze niets meer van zich laat horen is dat toch ook duidelijk
Zeker weten doe je het dan niet, ook al lijkt het er dan op.quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel eerlijk om dat te doen. Maar als ze niets meer van zich laat horen is dat toch ook duidelijk
Hyper? Sugar rush?quote:
Heb jij dan nooit dat je het vervelend vindt om de ander te vertellen dat je hem/haar niet leuk genoeg vind? Dat vind ik het meest vervelende onderdeel van daten..quote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Karma is a bitch
Ik neem altijd de telefoon niet meer op als ik geen zin heb om iemand wat te zeggen of te spreken, zeeeeer slechte eigenschap, maar ik probeer altijd de confrontatie uit de weg te gaan of sowieso uit te stellen .....quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Casie het volgende:
[..]
Heb jij dan nooit dat je het vervelend vindt om de ander te vertellen dat je hem/haar niet leuk genoeg vind? Dat vind ik het meest vervelende onderdeel van daten..
Dat vind ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind dat laf onvolwassen gedrag. But thats me.
Het is niet het leukste om te vertellen, maar die ander neemt ook voor mij de moeite. Ik vind het niet meer dan normaal om dan mans genoeg te zijn....quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Casie het volgende:
[..]
Heb jij dan nooit dat je het vervelend vindt om de ander te vertellen dat je hem/haar niet leuk genoeg vind? Dat vind ik het meest vervelende onderdeel van daten..
Je had toch net een vreetkick? Komt vast daardoor:Pquote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag door kater heengeslapen en nu klaarwakker en hyperactief, as usually.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |