Omdat ik op vrijdag nogal onmisbaar personeel ben, zaterdags zou ik vrij kunnen vragen, maar vrijdag sowieso niet eigenlijk.quote:
Snap er geen snars van... een oud collega stond ooit op bride.ru of een collega had een keer iemand opde kop getikt via bride.ru? Vraag me nu af hoe dat gaat...quote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oud collega.En ik heb een vriendin, maar anders had ik me er met volle overgave op gestort, geloof me
Nee ik heb nog geen theezeefjequote:Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt allang traktatie gehad
De thee al geproefd?
Chocolade pepernotenquote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
Nee tegen appeltaart, wel marsepein of pepernoten het liefst chocolade pepernoten en ja ik ben een vreetzak
Dat is waarquote:Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, wie jarig is trakteert. Zij mógen jou een cadeautje geven
goed bezigquote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel veel visfilet
Mijn eerste maaltijd sinds de pannenkoek
Het is nu al opquote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waarseks een goed cadeau
[..]
goed bezig
Sja, dan ben ik bang dat je niks van me krijgt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waarseks een goed cadeau
[..]
goed bezig
bride.ru heeft er niks mee te makenquote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Snap er geen snars van... een oud collega stond ooit op bride.ru of een collega had een keer iemand opde kop getikt via bride.ru? Vraag me nu af hoe dat gaat...
Oh lekkerquote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is nu al op
Dan moeten de stroopwafels er maar aan geloven.
Iets anders mag ookquote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dan ben ik bang dat je niks van me krijgt.
Ik was gisteravond en vanmorgen zo ziekquote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh lekkerik heb vandaag gewoon 3 keer gegeten had zelfs honger
[..]
Iets anders mag ook
Omdat je het zelf steeds bezoekt. Zo kom ik aan de helft van m'n views in m'n fotoboek.quote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
huh vaag waarom word mijn blog over mijn tekening zo raar veel gelezen ineens ???
Nee , bij hyves tellen ze je eigen bezoeken nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat je het zelf steeds bezoekt. Zo kom ik aan de helft van m'n views in m'n fotoboek.
haha, geen last van gehadquote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was gisteravond en vanmorgen zo ziek
Dus niet echt honger gehad eigenlijk
Jij hierquote:
Hyves? Bestaat dat nog? Die eigenaren hebben dat op het juiste moment verkocht, voor de grote downfall.quote:Op maandag 28 november 2011 20:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , bij hyves tellen ze je eigen bezoeken niet
Jouw ouders hadden smaak.quote:
Ja bestaat nog maar ik zit het meerendeel eigenlijk op facebookquote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hyves? Bestaat dat nog? Die eigenaren hebben dat op het juiste moment verkocht, voor de grote downfall.
Fysiek en virtueel.quote:
Coolquote:
FOK! en live menselijk contactquote:Op maandag 28 november 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja bestaat nog maar ik zit het meerendeel eigenlijk op facebook
Alemania. Na 2 weken Argentinie en 1 week Mexico.quote:Op maandag 28 november 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Coolwaar zit je nu? Colombia? Of nog Duitsland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |