Met dit weer doet iedereen een moord voor warme chocolademelk met slagroom. Of een emmer thee met een stuk taartquote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou maar geen warme worst met zuurkool trakteren.
Het moet allemaal electronisch tegenwoordig hequote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef formerjellybean het volgende:
het kan aan mij liggen hoor maar ik bewaar het chatten voor mensen die wat verder weg wonen
Dat maakt toch niet uitquote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef formerjellybean het volgende:
het kan aan mij liggen hoor maar ik bewaar het chatten voor mensen die wat verder weg wonen
omdat ik morgen jarig benquote:
Zij moeten mij trakteren ik ben jarigquote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goed plan!
Maar dan wel ook een vent met ballen zijn he? Dus én leuke vrouwen én trakteren!
Jammer weerquote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Is een lief chinees meisje die gaat trouwen met een grote uitsmijter
Jawel ik chat liever met mensen die ik ken maar ver weg wonen , als ik iemand die ik echt ken en die naast me woont wil spreken dan bel ik aan.quote:
Oh lekker wat ga je etenquote:
Je hebt allang traktatie gehadquote:Op maandag 28 november 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
omdat ik morgen jarig ben
[..]
Zij moeten mij trakteren ik ben jarig
Nee, wie jarig is trakteert. Zij mógen jou een cadeautje gevenquote:Op maandag 28 november 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij moeten mij trakteren ik ben jarig
Oud collega.quote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Huh, hie ken je die dan? Heb je het wel eens geprobeerd of zo?
Kijk Tijn! Er zijn er meer hoor, geloof mij nou maarquote:Op maandag 28 november 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh crap voed mijn warme chocolademelk met slagroom verslaving maar weer
Krijg je van de patatzaak waar je werkt niet eens wat te eten mee?quote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel veel visfilet
Mijn eerste maaltijd sinds de pannenkoek
Ik weet niet of ik kan, waarschijnlijk nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen: vul eens aan.
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
Neequote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Krijg je van de patatzaak waar je werkt niet eens wat te eten mee?
Ik kan en mag nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen: vul eens aan.
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
Met een stuk appeltaart erbijquote:Op maandag 28 november 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh crap voed mijn warme chocolademelk met slagroom verslaving maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |