Geen zin om het te resizen en opnieuw up te loadenquote:Op maandag 28 november 2011 16:40 schreef Joysa het volgende:
Mag het plaatje niet nog een beetje groter?
Drink je wel voldoende, zeker als je gekotst hebt er voorzichtig zijn. Niet veel in 1 keer drinken maar geleidelijk telkens een paar slokken. Maar nu waarschijnlijk gewoon even een kwestie van uitbrakken.quote:
Ja, ik heb er goed op gelet en wel steeds genoeg gedronken, ik zweet ook nooit zo erg en veel actiever dan normaal word ik er eigenlijk ook niet zo van, gisteren stuiterde ik 's ochtends nog en nadat ik gebruikt had werd ik ineens ontzettend lui en hangerig, en wilde ik alleen nog maar dingen aanraken en opgaan in dingen die ik hoordequote:Op maandag 28 november 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drink je wel voldoende, zeker als je gekotst hebt er voorzichtig zijn. Niet veel in 1 keer drinken maar geleidelijk telkens een paar slokken. Maar nu waarschijnlijk gewoon even een kwestie van uitbrakken.
Ik word er ook niet echt actief van hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik heb er goed op gelet en wel steeds genoeg gedronken, ik zweet ook nooit zo erg en veel actiever dan normaal word ik er eigenlijk ook niet zo van, gisteren stuiterde ik 's ochtends nog en nadat ik gebruikt had werd ik ineens ontzettend lui en hangerig, en wilde ik alleen nog maar dingen aanraken en opgaan in dingen die ik hoorde
Ik vind het eigenlijk best wel raar, omdat ik normaalgesproken dus echt iedereen gek maak met hoeveel ik beweeg, maar ik kan me er dan helemaal ontspannen in voelen, dat is best een vreemd gevoel als je anders altijd het idee hebt dat je overloopt van de energie.quote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word er ook niet echt actief van hoor.Hooguit als we seks hebben, maar voor de rest lig ik gewoon de hele tijd te knuffelen en te liggen praten.
Vreselijk oord dat K...... Ben pas gaan leven toen ik er op m'n twintigste vandaan ging. Ben dus nog piepjong. Kom er wel eens, vind het er stinken en geen bal te beleven. Kattuk? Bah!quote:Op maandag 28 november 2011 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja die ook ja
Nee maar het is een gezellig dorpje hoor, maar het is met een hoop sociale controle zeg maar.
Van dat inteelt gebeuren (blijf je ook maar horen) wie weet, zou het niet eens weten.
Gebeurd nu toch niet meer voor zover ik weet.
En gelovig ja het merendeel wel onder andere ik maar ook daar is een verkeerd beeld over.
Mensen denken gelijk aan zwartje jurken blabla.
Ze zijn er wel hoor, maar het is toch redelijk modern christelijk inmiddels op een paar gemeentes na.
/end positief over katwijk
[ afbeelding ]
Modern katwijk
Heb daarachter staan zoenen![]()
Oei vertel, waarom?quote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef blomke het volgende:
[..]
Vreselijk oord dat K...... Ben pas gaan leven toen ik er op m'n twintigste vandaan ging. Ben dus nog piepjong. Kom er wel eens, vind het er stinken en geen bal te beleven. Kattuk? Bah!
Neuh niet echt.quote:Op maandag 28 november 2011 17:54 schreef stefanhaan het volgende:
Zo nu weer naar veldhoven na een lang hoorcollege.
Nog iets spannends gebeurt?
Wat?quote:Op maandag 28 november 2011 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
Wel zonde, er is hier weinig drama meer geweest de laatste tijd.
Ik heb de afgelopen dagen bijna niet geFOK!t, maar zo erg was het toch niet?quote:Op maandag 28 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?
Het was een fucking soap hier de afgelopen dagen.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen bijna niet geFOK!t, maar zo erg was het toch niet?
Wel kut voor je, echt waar, maar echt veel gebeurd is er toch niet?
Je hebt niks gemist. Ik ook niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie hebben Tijns topverjaardag gemistquote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Ik ook niet.
Wat is veel he?quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes zijn er in z'n kont gestopt?quote:Op maandag 28 november 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie hebben Tijns topverjaardag gemist
geen uitnodiging gekregenquote:Op maandag 28 november 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie hebben Tijns topverjaardag gemist
quote:Op maandag 28 november 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes zijn er in z'n kont gestopt?
quote:Op maandag 28 november 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes zijn er in z'n kont gestopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |