Haiquote:
Ja, dan zal je toch naar die snackbar moeten.quote:Op maandag 28 november 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat spul ook allemaal niet in huis.
Je bent waus in je hoofd als je dat denkt.quote:Op maandag 28 november 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsssk jij kan me niet aan meisje, ik boss je hoofd helemaal loesoe.
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent waus in je hoofd als je dat denkt.
Knuffelen?
Ik ben altijd eenzaam.quote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook een knuffel
Maar ik ben vandaag weer eenzaam
yay,quote:
Ik vandaag ook, woensdag misschien weer. Al vrees ik ervoor dat mijn ouders liever hebben dat ik me een avond/dag op mijn studie gooi.quote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook een knuffel
Maar ik ben vandaag weer eenzaam
Hier ook.quote:
Ik ben hier nog vier dagen alleen met mijn vetplantquote:Op maandag 28 november 2011 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Slechts ik en Jorgy. Maar ze kan niet terugpraten.
Je doet het niet alleen voor het geld toch?quote:Op maandag 28 november 2011 14:48 schreef Supersoep het volgende:
Nieuwe motivatie voor m'n studie gekregen vandaag. Interpreters / tolken voor de EU verdienen zo'n 5000 euro netto zodra ze aan de slag gaan. Vereiste: twee vreemde talen en een universitaire graad in whatever.
Niet normaal meer.Dit wordt mijn roeping.
Kan je wel mooi naar Brussel of Strassbourg verhuizen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:48 schreef Supersoep het volgende:
Nieuwe motivatie voor m'n studie gekregen vandaag. Interpreters / tolken voor de EU verdienen zo'n 5000 euro netto zodra ze aan de slag gaan. Vereiste: twee vreemde talen en een universitaire graad in whatever.
Niet normaal meer.Dit wordt mijn roeping.
Een aantal van m'n opleidingsonderdelen gaan over de EU en haar werking, dus het sluit ook nog enigzins aan. Verder ben ik ook nog eens enorm pro-EU, dus zonder tegenzin zal het niet zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je doet het niet alleen voor het geld toch?
Tja. Ik zit al in Belgie. Boeie.quote:Op maandag 28 november 2011 14:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kan je wel mooi naar Brussel of Strassbourg verhuizen.
Baw. Mijn slang beweegt tenmiste nog.quote:Op maandag 28 november 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben hier nog vier dagen alleen met mijn vetplant
Studeer je in Maastricht?quote:Op maandag 28 november 2011 14:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een aantal van m'n opleidingsonderdelen gaan over de EU en haar werking, dus het sluit ook nog enigzins aan. Verder ben ik ook nog eens enorm pro-EU, dus zonder tegenzin zal het niet zijn.
Maar dat bedrag is een enorme motivatie en wordt dan ook gelijk de nummer één reden om dat te gaan proberen. Lijkt me niet zo raar.
Je ex is toch ook geen geschikt relatiemateriaal? Anders zou het je ex niet zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi ben er weer. Pff wat een dag.
Ik was weer op de plaats waar ik een aantal weken terug m'n ex zal, helaas was ze er niet en ook geen ander geschikt relatiemateriaal.
Vervolgens was ik voor niks bij m'n SPV-er want m'n afspraak ging niet door. Vervolgens bij m'n moeder langs maar ze was er niet en nu ben ik weer thuis.
Dat was die ex die ik toen ontmoet had toen ik opgenomen was. Wellicht is ze nu een stuk stabieler, vandaar.quote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je ex is toch ook geen geschikt relatiemateriaal? Anders zou het je ex niet zijn.
Oh shit, bedankt moet de mijne nog steeds water geven!quote:Op maandag 28 november 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben hier nog vier dagen alleen met mijn vetplant
Ik vind terug naar een ex gaan nooit verstandig.quote:Op maandag 28 november 2011 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was die ex die ik toen ontmoet had toen ik opgenomen was. Wellicht is ze nu een stuk stabieler, vandaar.
Maar ik heb toen ik haar zag alleen maar een kort praatje met haar gehad, ze had geen hekel aan me en zo.
En bovendien kan het altijd gebeuren dat er iemand anders rondloopt, maar dat was niet het geval helaas.
Niet geschoten = altijd mis, niet?
En wie weet valt er wel met haar te scharrelen, kan altijd.
Hoe was je tilburgdate?quote:Op maandag 28 november 2011 15:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jeuj weer een kusjekroel-stelletje erbij.
Van rhu mocht ik jullie geen stelletje noemenquote:Op maandag 28 november 2011 15:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jeuj weer een kusjekroel-stelletje erbij.
Ik hou alle opties openquote:Op maandag 28 november 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind terug naar een ex gaan nooit verstandig.
Ik doelde op Heloef en Myraela.quote:Op maandag 28 november 2011 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van rhu mocht ik jullie geen stelletje noemen![]()
Ok als ik dat alsnog doe?
Bwhehehehehehe.quote:Op maandag 28 november 2011 15:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik doelde op Heloef en Myraela.
Zijn jullie een stelletje? Of is het daar nog te vroeg voor?quote:Op maandag 28 november 2011 15:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Huh wat, voorlopig ben ik alleen verliefd op het patatje oorlog wat ik net heb gehaald.quote:Op maandag 28 november 2011 15:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ze hebben net een date gehad, natuurlijk is het te vroeg.quote:Op maandag 28 november 2011 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn jullie een stelletje? Of is het daar nog te vroeg voor?
Oh ok. Wist ik veel, zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet met relatiesquote:Op maandag 28 november 2011 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben net een date gehad, natuurlijk is het te vroeg.
Wanneer zij het er allebei over eens zijn, druifquote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh ok. Wist ik veel, zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet met relaties
Wanneer kun je dan spreken van een stelletje? Na een aantal weken of zo?
Wanneer je hebt gevraagd "Wil je mijn vriendinnetje zijn?" en 3 maanden na dat moment mag je seks hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh ok. Wist ik veel, zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet met relaties
Wanneer kun je dan spreken van een stelletje? Na een aantal weken of zo?
Ow, bij mij was het na 3 maanden vaak alweer afgelopenquote:Op maandag 28 november 2011 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer je hebt gevraagd "Wil je mijn vriendinnetje zijn?" en 3 maanden na dat moment mag je seks hebben.
Geen seks voor jou dus.quote:Op maandag 28 november 2011 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, bij mij was het na 3 maanden vaak alweer afgelopen
Ben je lekker mee dan.quote:Op maandag 28 november 2011 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, bij mij was het na 3 maanden vaak alweer afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 't.
Ik zit op m'n telefoon in de bus, en editten gaat heel traag en moeizaam, dus ik kort m'n post even niet in, ik hoop maar dat het niet te lang wordt of zo.
quote:Op maandag 28 november 2011 15:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
mag ik even ventileren?
Ik ben vandaag een slachtoffer geworden van cyberpesten...
Ik zit rustig in de bus, topics aan het doorlezen, minding my own business - en plots valt mijn oog op een topic, geopend door vriendlief: "ongesteld"
Vriendelijk en goedgelovig als ik ben opende ik het topic - niets anders verwachtend dan een of andere waarheidsgetrouwe anekdote van hem
Maar wat lees ik?! Het gaat over zijn zeurderige ongestelde vriendin, en hij krijgt veel bijval van posters.
"Bloedende teef!" is een van de vele narigheden die ik over me heen heb gekregenJe vriend opent een topic over je ongesteldheid? Ik zou zijn ballen zijn buik inschoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 't.
Ik zit op m'n telefoon in de bus, en editten gaat heel traag en moeizaam, dus ik kort m'n post even niet in, ik hoop maar dat het niet te lang wordt of zo.
1e keer seks was altijd heel snel. Meestal binnen een week, maar ze waren dan ook verliefd op me. Achteraf was het een beetje te snel maar goed, ik was dan ook zo groen als grasquote:
mag ik even ventileren?
Ik zit rustig in de bus, topics aan het doorlezen, minding my own business - en plots valt mijn oog op een topic, geopend door vriendlief: "ongesteld"
Vriendelijk en goedgelovig als ik ben opende ik het topic - niets anders verwachtend dan een of andere waarheidsgetrouwe anekdote van hem
Maar wat lees ik?! Het gaat over zijn zeurderige ongestelde vriendin, en hij krijgt veel bijval van posters.
"Bloedende teef!" is een van de vele narigheden die ik over me heen heb gekregenHmmm, wat ik mij afvraag, gaat de relatie wel bepaald de goede kant op? het is absoluut niet netjes om dit zo op internet te kwatten, in je achterhoofd houdende dat ze het kan lezen (wat dus misschien ook zijn doel kan zijn).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 't.
Ik ga mee met Myr overigens.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
mag ik even ventileren?
"Bloedende teef!" is een van de vele narigheden die ik over me heen heb gekregenHoe reageerde jouw vriend zelf op die reacties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 't.
Ik vind het een beetje een eigenaardige actie van hem als ik eerlijk mag zijn
mag ik even ventileren?
"Bloedende teef!" is een van de vele narigheden die ik over me heen heb gekregenSnap al niet eens waarom ie er een topic over opent, nouja zal de leeftijd wel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 't.
Goedemiddag trouwens allemaal.Do what you love, love what you do!
Zelfs gezien de leeftijd vind ik het nog steeds nogal smakeloosquote:Op maandag 28 november 2011 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
Snap al niet eens waarom ie er een topic over opent, nouja zal de leeftijd wel zijn.
Goedemiddag trouwens allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |