Ik ben er vol voor gegaan en dit was het resultaat.quote:Op maandag 28 november 2011 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Helemaal geen kut advies. Je vind iemand leuk? Dan moet je er vol
Voor gaan! Ongeacht wat dan ook!
Mensen die wachten of niks ondernemen komen nooit ergens.
Ja en?quote:Op maandag 28 november 2011 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom op zegJij weet ook wel dat, zodra je weer vochtige pruimen ruikt, je weer helemaal hoteldebotel hier een heel topic vol zit te spammen.
Ja, nu ik er zo over nadenk heb ik het hele weekend alleen maar troep op. Zaterdag turks besteld.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je voedingspatroon in een druk weekend? Ik heb het ook wel eens, ligt meestal aan mijn slaap- en voedingspatroon als ik feesten heb gehad in het weekend.
Wat zoal?quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef heloef het volgende:
Ik voel me eigenlijk bijzonder goed, ik schreeuw al de hele dag tegen mijn beeldscherm.
Ik loop gewoon te kankeren op alles, van de Journaallezer tot aan vrienden op Facebook.quote:
Beter ga je niet haten op mij mattie, ik klap je.quote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik loop gewoon te kankeren op alles, van de Journaallezer tot aan vrienden op Facebook.
Kom dan meisje, ik sla je naar je moer.quote:Op maandag 28 november 2011 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter ga je niet haten op mij mattie, ik klap je.
Het lucht wel op altijd.quote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik loop gewoon te kankeren op alles, van de Journaallezer tot aan vrienden op Facebook.
Ga weg met je praatjes, ik own je hard.quote:Op maandag 28 november 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom dan meisje, ik sla je naar je moer.
Tsssk jij kan me niet aan meisje, ik boss je hoofd helemaal loesoe.quote:Op maandag 28 november 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga weg met je praatjes, ik own je hard.
Ik heb alleen niet gebeden.quote:
Je ken ook de frituur aangooien, hoef je de deur niet uit.quote:Op maandag 28 november 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
Ik wil nu naar de snackbar om patat en nog meer vet spul te gaan halen.
Maar ik ben bang dat ik het niet naar binnen krijg.
#firstworldproblems
Het is friet.quote:Op maandag 28 november 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
Ik wil nu naar de snackbar om patat en nog meer vet spul te gaan halen.
Maar ik ben bang dat ik het niet naar binnen krijg.
#firstworldproblems
Ik heb geen frituur.quote:Op maandag 28 november 2011 14:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je ken ook de frituur aangooien, hoef je de deur niet uit.
Mexicano's in de oven, werkt ook !quote:
Knew this would be coming xDquote:
Ik heb dat spul ook allemaal niet in huis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |